Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Hmm, tohle mi trošku připomíná když jsem se zbavoval Fabie - řešil jsem tam taky celkem dost reklamací, ale většinou blbosti - profukování, drnčení a pak taky dvakrát nouzový režim - jednou kabel k plynovému pedálu a podruhé nějaká podložka u turba, rozvody na výměnu asi čekaly... No když jsem auto nabízel na Auto Jarov, tak mi oznámili, že kvůli "vysokému množství reklamací" je výkupní cena 150 000 Kč. Za Fabii TSi Elegance, r. v. 2010. Ptal jsem se jich pak, jestli by pak opravdu auto nabízeli o nějakých 30 000 Kč levněji než ostatní, protože je to podle nich zmetek. Odpovědi jsem se nedočkal. Ale tuším jak by to bylo... Auto by se prodávalo jako skoro nová "voňavka" s prodlouženou zárukou na 120 000 km...

V tomto případě může KoNGa alespoň těšit to, že na tom vlastně neprodělal, auto dostal nové i když to stálo nervy. Já bych tratil na tom, že automobilka vyrobila zmetek a autosalon by na tom krásně vydělal...

Vloženo (editace)

podle záznamů v ERWIN zbývá ještě udělat 2 servisní akce (podložka pod turbo, rozvody), takže místo toho co by to udělali počkají až si to někdo koupí a pak ať se trápí :( humus velebnosti kol107

samurai: no s tím novým autem to nebylo tak jednoduché navíc mi ho nedali oni oni mi dali pouze prachy které mi "dlužily" ;) a já si pak sehnal auto podle svých představ :kol-31:

Editováno: , autor: KoNG
Vloženo

Já vím jaká to byla pakárna, jen jsem to bral tak, že oproti mně jsi netratil na nekvalitním autě (z pohledu autosalonu). Tedy ne finančně, nervově určitě ano. :D Já bych tratil na tom, že mi chtěli dát mnohem méně peněz na výkupu, protože se na autě řešily reklamace - což samozřejmě nebyla moje vina. :)

Vloženo

To by mě zajímalo z interních záznamů ŠA, co autu před prodejí vyměnili ... jenom doufám, že se za tím neskrývá firemní myčka a vystavení do salonu jako předváděčka / lehce ojeté auto v TOP stavu a se zárukou :angry:

Mám pocit že za "vyzkoušené vozy" se skryje VŠE. Vždyt vyzkoušené je, sice k.revsky na.raným KoNgem,ale je vyzkoušené.S jakým průběhem je jedno,a že to je bastl je taky jedno. To někomu vnutí a případné záseky budou nějak omlouvat.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

a při tom stailo "chodit" po špičkách. Tak by jsi tu možná psal "byli to geroyové, dali nový motor" a byl by klid. Tak je z ostudy kabát. Ale ber to tak že jsi dé facto kádrově polepšil :kol-28:

  • o 2 týdny později...
Vloženo

tak už to slevily na 200tis :D kdo chce zánovní vůz špičkové kvality :kol-24::_icon_smich2:

To už pár kaček navíc a mám Championa a nového....Že to Š-A nestáhne na cvičení hasičů? Já bych to k našim hasičům na rozstříhání nebo nácvik požáru auta bral.

Vloženo

Ono je zajímavé, že svého času se zmetky z výroby (stačily často i prkotiny) používaly přímo v Boleslavi a po najetí pár kilometrů se šrotovaly. Teď se asi nešrotuje nic.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

čauky

Tak jsem ho dneska úspěšně dovezl domů.

1.2 TSI 63kW STYLE

Výbava:

paket Sport I

paket Sport II

Další 4 repro vzadu

Projektorové natáčecí světla + corner mlhovky

parkovací assistent

Upgrade:

- loketní opěrka

- ALU pedály

- zástěrky smile.gif

- tempomat

- kryt pod motorem (kompletní)

- MDI (Media-IN)

- LED v interiéru + denní svícení

- prahové lišty (nachystáno po zimě)

- chrom koncovka výfuku (nachystáno po zimě)

EDIT:

Opravy:

- Hučí ventilátor climatroniku na 1 stupeň když je dlouho zapnutá klimatizace - ventilátor se utišil tak to zatím nebudu řešit hlavně z důvodu demontáže přístrojovky !

- Navíc tím že se ušetřilo na zadním koberečku na plastech tak mi nedrží U přihrádka museli mi ji podlepit páskou :kuk: - přes reklamaci na Škoda lince dolepení koberečku v servise

- Tlumení u řidiče pod přístrojovkou se z výroby nedává - na záruku domontováno

- Občas nefunguje stahování oken přes dálkový ovladač -vyřešeno přehráním SW v BCM na verzi 0022

- Kůží obšitý volant na 2 místech řeže nepříjemně do ruky (suky) - výměna volantu 2x posobě stejná vada (2x výměna)!

- V zimním obdomí se hodně krát stalo, že nastartují motor naskočí na 600ot/min a klepe celým autem - přehrání SW na verzi 8060

- Dochazí k přepnutí z MDI na rádio při nastartování vozu - přehrání FW na verzi 0111

- Vrzání sedadel - kontrola při serv. prohlídce 15tis

- Lak na vozidle (rezavé fleky po celém vozidle) - další kontrola při další prohlídce

- Netěsnosti turba (vytéká olej mezi přírubami) - výměna turba ve 12tisíc.

- Vytéká olej u krytu rozvodů (hlava, rozvody?) - přetěsněno

- Ztráta výkonu, na maxi-dotu svítí závada motoru - výměna svazku motoru

- Únik oleje z turbodmychadla -výměna turba

Postřehy a dojmy:

Dojmy z motoru:úžasný fakt krása jede to jak divé smile.gif Spotřeba zatím asi toliko: Trasa Mladá Boleslav - Hradec králové - Olomouc = 5.7 l/100 takže na syrový motor a styl svižné jízdy celkem fajn

pojíždky lido di jeselo (I) - poté cesta do ČR - celkem tankováno 73l najeto 1229KM při dálniční tempomatové rychlosti 120km/h půlka cesty domů silně pršelo výsledná spotřeba na PP 5,9l/100km :kuk: (nájezd na motoru cca 6000km)

Zaskočila mě na skle od zrcátka čára až po 3/4 skla směrem k přístrojovce, až pak mi bylo vysvětleno, že se jedná o druhou anténu smile.gif

Překvapilo mě že teplota oleje se pohybuje kolem 100stupňů

Takovích reklamací to snad ne...

Mě to taky zapíná auto asi senzor vlchkosti nebo tak něco...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...