Březen 26, 201213 r Hmm, tohle mi trošku připomíná když jsem se zbavoval Fabie - řešil jsem tam taky celkem dost reklamací, ale většinou blbosti - profukování, drnčení a pak taky dvakrát nouzový režim - jednou kabel k plynovému pedálu a podruhé nějaká podložka u turba, rozvody na výměnu asi čekaly... No když jsem auto nabízel na Auto Jarov, tak mi oznámili, že kvůli "vysokému množství reklamací" je výkupní cena 150 000 Kč. Za Fabii TSi Elegance, r. v. 2010. Ptal jsem se jich pak, jestli by pak opravdu auto nabízeli o nějakých 30 000 Kč levněji než ostatní, protože je to podle nich zmetek. Odpovědi jsem se nedočkal. Ale tuším jak by to bylo... Auto by se prodávalo jako skoro nová "voňavka" s prodlouženou zárukou na 120 000 km... V tomto případě může KoNGa alespoň těšit to, že na tom vlastně neprodělal, auto dostal nové i když to stálo nervy. Já bych tratil na tom, že automobilka vyrobila zmetek a autosalon by na tom krásně vydělal...
Březen 27, 201213 r Autor podle záznamů v ERWIN zbývá ještě udělat 2 servisní akce (podložka pod turbo, rozvody), takže místo toho co by to udělali počkají až si to někdo koupí a pak ať se trápí humus velebnosti samurai: no s tím novým autem to nebylo tak jednoduché navíc mi ho nedali oni oni mi dali pouze prachy které mi "dlužily" a já si pak sehnal auto podle svých představ Upraveno Březen 27, 201213 r od KoNG
Březen 27, 201213 r Já vím jaká to byla pakárna, jen jsem to bral tak, že oproti mně jsi netratil na nekvalitním autě (z pohledu autosalonu). Tedy ne finančně, nervově určitě ano. Já bych tratil na tom, že mi chtěli dát mnohem méně peněz na výkupu, protože se na autě řešily reklamace - což samozřejmě nebyla moje vina.
Březen 27, 201213 r To by mě zajímalo z interních záznamů ŠA, co autu před prodejí vyměnili ... jenom doufám, že se za tím neskrývá firemní myčka a vystavení do salonu jako předváděčka / lehce ojeté auto v TOP stavu a se zárukou Mám pocit že za "vyzkoušené vozy" se skryje VŠE. Vždyt vyzkoušené je, sice k.revsky na.raným KoNgem,ale je vyzkoušené.S jakým průběhem je jedno,a že to je bastl je taky jedno. To někomu vnutí a případné záseky budou nějak omlouvat.
Květen 2, 201213 r Autor tak 1/2 roku pryč a auto nikdo nechce : takhle jim na tom brzo skončí záruka
Květen 2, 201213 r a při tom stailo "chodit" po špičkách. Tak by jsi tu možná psal "byli to geroyové, dali nový motor" a byl by klid. Tak je z ostudy kabát. Ale ber to tak že jsi dé facto kádrově polepšil
Květen 21, 201213 r Autor tak už to slevily na 200tis kdo chce zánovní vůz špičkové kvality Upraveno Květen 21, 201213 r od KoNG
Květen 21, 201213 r tak už to slevily na 200tis kdo chce zánovní vůz špičkové kvality To už pár kaček navíc a mám Championa a nového....Že to Š-A nestáhne na cvičení hasičů? Já bych to k našim hasičům na rozstříhání nebo nácvik požáru auta bral.
Květen 22, 201213 r tak už to slevily na 200tis kdo chce zánovní vůz špičkové kvality A dlouhý seznam poruch,závad a servisních záznamů přibalen zdarma. :smich:
Květen 22, 201213 r Ono je zajímavé, že svého času se zmetky z výroby (stačily často i prkotiny) používaly přímo v Boleslavi a po najetí pár kilometrů se šrotovaly. Teď se asi nešrotuje nic.
Květen 28, 201213 r Autor tak auti už má nového majitele jsem se dneska doslechl no budu mu přát štěstí
Červen 15, 201213 r Tady jde krásně vidět, jak moc v interiéru dělají koberce. Je to takle mnohem útulnější, než když jsou tam gumy. No co se týká praktičnosti guma je guma hlavně v zimě ...
Červen 15, 201213 r čauky Tak jsem ho dneska úspěšně dovezl domů. 1.2 TSI 63kW STYLE Výbava: paket Sport I paket Sport II Další 4 repro vzadu Projektorové natáčecí světla + corner mlhovky parkovací assistent Upgrade: - loketní opěrka - ALU pedály - zástěrky - tempomat - kryt pod motorem (kompletní) - MDI (Media-IN) - LED v interiéru + denní svícení - prahové lišty (nachystáno po zimě) - chrom koncovka výfuku (nachystáno po zimě) EDIT: Opravy: - Hučí ventilátor climatroniku na 1 stupeň když je dlouho zapnutá klimatizace - ventilátor se utišil tak to zatím nebudu řešit hlavně z důvodu demontáže přístrojovky ! - Navíc tím že se ušetřilo na zadním koberečku na plastech tak mi nedrží U přihrádka museli mi ji podlepit páskou - přes reklamaci na Škoda lince dolepení koberečku v servise - Tlumení u řidiče pod přístrojovkou se z výroby nedává - na záruku domontováno - Občas nefunguje stahování oken přes dálkový ovladač -vyřešeno přehráním SW v BCM na verzi 0022 - Kůží obšitý volant na 2 místech řeže nepříjemně do ruky (suky) - výměna volantu 2x posobě stejná vada (2x výměna)! - V zimním obdomí se hodně krát stalo, že nastartují motor naskočí na 600ot/min a klepe celým autem - přehrání SW na verzi 8060 - Dochazí k přepnutí z MDI na rádio při nastartování vozu - přehrání FW na verzi 0111 - Vrzání sedadel - kontrola při serv. prohlídce 15tis - Lak na vozidle (rezavé fleky po celém vozidle) - další kontrola při další prohlídce - Netěsnosti turba (vytéká olej mezi přírubami) - výměna turba ve 12tisíc. - Vytéká olej u krytu rozvodů (hlava, rozvody?) - přetěsněno - Ztráta výkonu, na maxi-dotu svítí závada motoru - výměna svazku motoru - Únik oleje z turbodmychadla -výměna turba Postřehy a dojmy: Dojmy z motoru:úžasný fakt krása jede to jak divé Spotřeba zatím asi toliko: Trasa Mladá Boleslav - Hradec králové - Olomouc = 5.7 l/100 takže na syrový motor a styl svižné jízdy celkem fajn pojíždky lido di jeselo (I) - poté cesta do ČR - celkem tankováno 73l najeto 1229KM při dálniční tempomatové rychlosti 120km/h půlka cesty domů silně pršelo výsledná spotřeba na PP 5,9l/100km (nájezd na motoru cca 6000km) Zaskočila mě na skle od zrcátka čára až po 3/4 skla směrem k přístrojovce, až pak mi bylo vysvětleno, že se jedná o druhou anténu Překvapilo mě že teplota oleje se pohybuje kolem 100stupňů Takovích reklamací to snad ne... Mě to taky zapíná auto asi senzor vlchkosti nebo tak něco...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.