Přejít na obsah

Novy motor vs. generalka


minor

Doporučené příspěvky

zdravim vsetkych,

precital som vsetky dostupne posty a chcem vas nazor na nasledovnu problematiku.

moja fobia ma 115000km, som uz tretia noha, ktora stlacala plynovy pedal. ako som ju kupil, zistil som, ze prvy majitel mal s nou celnu zrazku (uplne jemne tecie chladic), co by nebol vobec ziadny problem - vymenime. vypytovanim sa u povodnych majitelov som zistil, ze rozvody neboli menene vobec, takze som dal auto do servisu (nie autorizovaneho). servisak je moj velmi dobry priatel a povedal nasledovne:

- vysoka spotreba oleja suvisi s motorom ale netusi, kde, nikde nevidiet ze by tiekol(moja spotreba oleja je takmer 1L na 2000 km, co sme vysetrovali uz davnejsie)

- spotreba benzinu je od vtedy co som na jeho doporucenie zacal pouzivat V-power v rozmedziach 5L/100 (pri jazde mimo mesto) az 7L/100 ( v meste) - ale motor je strasne lenivy (kazdy tyzden najazdim asi 200km, z toho 100 mimo mesta a motor rozhodne nepodtacam ani nepretacam, 2.5-4tisic mi doporucil na 16v ako optimalne, a ze sa nemam bat jej stupit na krk

- EGR by potreboval vymenit - hlavne za tepla je problematicky start a potom vyhodi poruchu

- bude treba pretesnit motor, semeringy ventilov, piesty atd, cize kompletna generalka motora, a osobne netusi, co vsetko bude este treba menit a ci je vobec mozne na tomto motore urobit!

- modry dym mi z vyfuku nejde

celkovo zhodnotil moju kupu ako uplne nevyhodnu (som z toho na prasky)

Takze moja otazka je, ci sa je mozne urobit generalku a ak ano, ci sa oplati (lebo aj za pracu musim nieco zaplatit, a generalka motora netrva pol dna), alebo radsej zohnat novy motor? co to potom obnasa? (nemyslim prepis na DI)

Je este nieco, co by som mal zvazit?

Dik za vas nazor

minorko

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když chceš měnit pístní kroužky, měřili zte tlaky v motoru?

Pochybuju, že po 100000 km budou písty v háji. To by se ten motor musel přehřát a přidřít a to sou stějně jen zapečený kroužky.

Zkus vyndat vstřiky a nechat je vyčistit a seřídit, jestli dávaj zprávnej tlak.

Zkouknout svíčky a do oleje koupit reflexní kapalinu, která ti únik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za tipy. Vcera vecer este chalan prisiel na to, ze olej sa tlaci do EGR, cize je dost mozne, ze sa olej trati vyfukovou cestou. Dokonca cely konektor bol od oleja. Je toto u 16V normalne? alebo sa jedna zasa o nejaku anomaliu tej mojej fobie?

a ps: ako sa prosim ta vola ta kvapalina?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...