Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

1,8 TSi nemá v žádném případě DSG na 350Nm. Je tam sucgá dvojspojka. Jestli si někdo necháte cipnout tudle variantu bude to horší jak serie už jsem takovy auto měl.

je to určitě věc názoru..ale samozřejmě jsem si byl po celou dobu vědom 7°DSG se suchou dvojspojkou..a pokud my bylo nezávisle vývojářem z Audi a mechanikem ze Škody 2x potvrzeno, že tato převodovka je dimenzována dlouhodobě na 350 N.m. nemám důvod, tomu nevěřit. Ale nejdůležitější pro mě je,že jsem teď celý víkend jezdil s chipovanou Fabii II RS 1.4 TSI 7°DSG. Chip od Cimbu. Chipovana v cca 10t km, ted najeto 228t km (stále původní spojky) To auto se chová úžasně a moc se mi líbilo..a když vezmu, že je to stejná převodovka jako v Supu 1.8TSI DSG a porovnám si tabulky obou aut na stránkách Cimbu, těším se a vzhledem k uvedeným číslům se toho u Supu nebojím

Upraveno od Boumik

Ja tedy nevim, ale podle veskere dokumentace k te prevodovce je dimenzovana na 250Nm. A moc bych to v soucasne dobe kdy se setri kde se da nechapal proc by mela byt predimenzovana o 40%. A v tezkem Superbu budou ty spojky trpet vic nez v lehke Fabii.

Upraveno od Marty8

...chipovana v cca 10t km, ted najeto 228t km (stále původní spojky)...

Kdo najel za cca rok 228tkm?

Vzhledem k tomu, ze Fabia RS vyjela pred rokem a kousek (v cervnu 2010), bylo by to cca 530km kazdy den.

tomu autu je skoro presne rok (par dni pres)..a tech cca 600km / kazdy den by odpovidalo, protoze s ni jezdi nekolik lidi v ramci dalkove prepravni sluzby

Nevím s jakejma vývojářema ses bavil, ale jestli ti tvrdí, že je suchá dvojspojka na 350Nm tak je to odbornýamatér. Já měl taky data od cimbu do 1,8 DSG a hrůza průběh otřesný a výsledek za velký prachy, že jezdíš pod sérií.

Fakt? no dobrá..myslíte,že by byla verze od Sportmotoru naladěna lépe? (Eco tuning 147KW) když odhlédneme od životnosti DSG..

Já bych se do úpravy tydle převodovky vůbec nepouštěl. Tam jde o to, že ti to pak omezí převodovka. Takže ti nic nepomůže.

  • 2 měsíce později...

Taak..věc se má asi tak..mám se svým 1.8TSI+DSG najeto cca 4000km a s výkonem jsem plně spokojenej,takže ho asi trápit nebudu. Ale kamarád má to samé,ale manuála, chce chipovat a váhá mezi Cimbu a Eko verzí od Sportmotoru..máte někdo zkušenosti s Eko chipem od Sportmotoru-147kw? jak byste hodnotili souboj variant? prý pro něj není důležitá max rychlost,ale akcelerace..díky

  • 3 měsíce později...

Přemýšlím o chipu pro Superb Combi 2.0 / 103 kW, rok výroby 2010, najeto cca 40 tis. km. Koukal jsem na stránky http://www.chiptuner.cz. Tam mě zaujala hlavně akční cena. Má někdo s touto firmou zkušenosti?

chalani , pozrite si stránku : www.racechip.de , spokojný nadovšetko, a hlavne človek čo má auto ešte v záruke môže chodiť spávať so spokojným svedomím. Mne osobne pri mojom štýle jazdy upravilo spotrebu o 0,8 L na 100 km , a bol som aj na brzde, a hodnoty uvádzané na stránke boli aj troška vyžšie ako uvádzali :-D

Přemýšlím o chipu pro Superb Combi 2.0 / 103 kW, rok výroby 2010, najeto cca 40 tis. km. Koukal jsem na stránky http://www.chiptuner.cz. Tam mě zaujala hlavně akční cena. Má někdo s touto firmou zkušenosti?

Tahle firma je jen o malinko horší než ABC.Nevím zda tato/zákazník nepotvrdil....nechápu proč/, ale některé firmy sypou před vašima očima zpět orig sw. Placebo funguje fantasticky. Pokud chcete solidní úpravu, na 170 až 185PS dle dohody napište SZ. Reference...dodám po SZ telefony. Např. Přerost-Švorc, Auto-Poly Příbram, a konkrétní osoby. Navíc jsem jedinný kdo je schopen dodržet full záruku. Nenechte se zmást tvrzením, že v servisu nic nepoznají. První tři pro srovnání a reference..možno lehká sleva. Můžete poté srovnat s Cimbu, Sportmotor, či Chiptuner.

  • 9 měsíců později...

1,8 TSi nemá v žádném případě DSG na 350Nm. Je tam sucgá dvojspojka. Jestli si někdo necháte cipnout tudle variantu bude to horší jak serie už jsem takovy auto měl.

DSG graf............. není to snad horší než série....TFSI G5 před po.pdf

Upraveno od motorpower

Ahoj měl bych zájem o chip jsem Prostějov za kolik se dá udělat mám SupII Combi 2.0 TDI CR DPF 103kW DSG 4x4 díky za zprávu

DSG graf............. není to snad horší než série....TFSI G5 před po.pdf

Tak tohle každopádně není 1,8 která se ostatně ani do golfu nedávala. Tipoval bych to na 2,0 a to měření si děláš srandu viděl si vůbec někdy jak vypadá vnější křivka? Takhle určitě ne. Jestli bylo první měření seriové tak měříte a nevíte co měříte. Serivý auto nemůže mít 340Nm protože má plochou křivku 280Nm. Kdyby si dával někdy na fyzice nebo termodynamice pozor nemůže ti nikdy kroutící moment a výkon růst donekonečna.

Taky neroste...předčasně ukončené měření. Nemám na tohle psaní sílu. Ale je dobře , že ve škole dáváš pozor.

Již brzo k SW doktorovi TDIfun :kol-47: do ordinace vjede muj SUP (15.11.12), takže konečně bude jak se sluší a patří na VELKÝHO KLUKA, zDravě polikat km :kol-24:

už ma chuděra klučina nalítáno 28tis oproti spolubydlícím v garáži , to je zatim jako když jezdí v NOUZÁKU :kol-28: :kol-28:

Upraveno od HANZTD

motorpower :

Jo ve škole jsem dával pozor. Kdyby ne nemohl bych dělat to co dělám.

Někde jsem četl, že hranicí pro 2,0 turbo motor co jde udržet v seriove výrobě je kolem 300PS tedy asi 220kW to má tuším nová Audi S3. A tady se objeví graf s 274kW?

Zajímalo by mě kolik by tam musel být plnící tlak. Todle se seriovým ATL dosáhnout nejde a s větším to auto bude uplně mrtvé zespoda .

Upravoval se kompresní poměr? Říká ti něco detonační spalování a samovznícení směsi?

Takže včera proběhlo přeladění EDC 17 ŘJ SUPA u TDIfuna s dokumentací na brzdě a vysledek je velice uspokojivej :kol-47:

seriové hodnoty 172HP 4164ot/min 362NM 2237ot/min

....nové hodnoty 200HP 3916ot/min 427NM 2000ot/min :kol-24:

klasicky velká spokojenost s odvedenym vysledkem , jako u ostatních povozů z garáže :kol-31: DÍKY :kol-28:

  • 3 týdny později...

Tak dneska jsem byl u TDIfuna se supem 1.9Tdi green line...Motor na kod BLS s FAP.Pred upravu bylo na brzde 117ps a kroutak 298..Po uprave 142ps a kroutak353.

Proti prispevku predemnou je to slabota,ale s 1.9ky s FAP se vice dostat neda a ja jsem spokojeny,slo i tech 25 koniku hned poznat,jede to jak octa s 104kw...

I ja jsem byl s praci spokojeny,byl uz jsem tam po druhe,prvni octa uz ma naslapano prez 300 tisic a porad jede jak zamlada...

Tdi fun tomu dost hodne rozumi a vi,ze nejlepsi reklama jsou spokojeni zakaznici.... :kol-47:

Tak nekdy zase priste,uz ale s minimalne 170ps poladit na 200ps

Ahoj

tak já mám superba II combi,z října 2010,a kupoval jsem to jako předváděčku,měl najeto kolem 30 000 km,asi tak na 40 000 km jsem ho nechával načipovat v Kladně,http://www.chiptuning.cz/ ,mám s touto firmou už dlouholeté zkušenosti,toto je už třetí auto co mi upravovali a vždy jsem byl spokojen,mám 2.0 103 kW DSG a čipovali mi to na 128 kw,teď mám na tachometru 78 000 km a žádný problém,olej měním podle doporučení místo 30 tis,po 15tisících,ještě mám přidaný sportovní filtr k&n,to mi tam taky dávali v tom Kladně a spotřebou se držím kolem 5,5-6 l/100 a jede super,jsem moc spokojen.

Jirka

Bože, ti taky chipujou všechno. Asi tam odvezu svoji zahradní sekačku a motorovou pilu.

c

Upraveno od motorpower

Tak také jsem zajel do garáže k tdifunovi škoda superb 103 kw a musím říci, že autíčku to velmi pomohlo. Cesta zpět půl litru méně a autu celkově se nějak odlehčilo. Už konečně aj při vyšším převodovým stupni pěkně reaguje na plyn. Velká spokojenost jakožto asi všichni s tdifunem. Sice jsem to měl trošku z ruky, ale jízda se oplatila. Graf dodám následně. Mimo jiné zjistil aj špatné nastavení na tažném a jak jinak poopravil )))

Ještě jednou velké díky tdifunovi. :kol-24: :kol-24: :kol-24::kol-47:

Upraveno od frenkyyy

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.