BiGGy Vloženo 16. Listopad 2012 Vloženo 16. Listopad 2012 Ahoj.. Chtěl bych se zeptat jak se vlastně zpouští to PTC? Vždycky mrznu jak ... Kamarad mi tvrdil že ma manualni klimu a řeši to nasledovně : nastartuje ,zapne AC ,da teplotu na max Moc jsem mu neveril ale zkusil jsem to.. dal jsem teplotu na max a zapnul AC a ted nevim zdalo se mi že to fakt zacalo topit mnohem dřive.. je to možné nebo se mi to fakt jen zdálo ? Nejak mi tam nesedi proč mam zapinat AC ..diky za rady hledal jsem to tady na foru ale nenasel jsem nic o tom ze by se melo zapinat AC . prijde mi nelogicke v zime toto zapinat Citovat
DIAGNOSTIK Vloženo 16. Listopad 2012 Vloženo 16. Listopad 2012 Ventilátor na nejsylnění a topení na max.... Citovat
BiGGy Vloženo 16. Listopad 2012 Vloženo 16. Listopad 2012 (editace) Ok diky... stim AC je to teda hloupost že?? Koukal jsem do diagnostiky a pise mi to nejakou chybu kterou kdyz chcu smazat tak to nejde a odkaze me to na rosstech 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) Zkusim udelat zakladni nasteveni jestli to pomuže http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Golf_(1K)_Auxiliary_Heating Editováno: 18. Listopad 2012, autor: BiGGy Citovat
BiGGy Vloženo 18. Listopad 2012 Vloženo 18. Listopad 2012 (editace) Ahoj... Nemá nekdo zkušenosti s touhle chybou ? Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl Part No: 1Z0 920 810 D Component: KOMBIINSTRUMENT VD1 3562 Coding: 0001101 Shop #: WSC 10091 260 72238 VCID: 336F6E682BAE 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Co muže byt špatně? :-( Další : Address 19: CAN Gateway 1 Fault Found: 01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 004 - No Signal/Communication Další : Address 44: Steering Assist 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Mileage: 1760 km Temperature: 16.0°C Voltage: 12.70 V Voltage: 12.40 V Další : Address 7D: Aux. Heat 1 Fault Found: 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective 7:Aux.heat.Mam takový dojem že PTC je v háji.. Tu chybu nelze smazat ale pomoci diagnostiky PTC zpustim. Otažečka :jednotka 18.Aux.heat je pridavne topeni ( webasto) nemylim se?? a to v autě nemam tak nevim proč ji mam ve Vagu zaškrtnutou jako by tam byla.. ale neni nejde se do ni dostat... Asi mam neco spatne nastaveno nevim poradte prosim Snad mi nekdo poradi Editováno: 18. Listopad 2012, autor: BiGGy Citovat
VAG BoBo Vloženo 18. Listopad 2012 Vloženo 18. Listopad 2012 (editace) To se mýlíš, je to přídavná elektrická spirála na předohřev v mrazu, je to v topení. Vyhřívací člen přídavného elektrického topení -Z35- Demontáž a montáž vyhřívacího členu přídavného elektrického topení -Z35- Vyhřívací člen přídavného elektrického topení -Z35- je namontován pouze u některých vozidel. Demontáž – Demontovat boční kryt na straně řidiče ⇒ Karoserie - montážní práce; opr. sk. 68. S80-0137 S80-0134 Upozornění NEBEZPEČÍ! Vyhřívací člen přídavného elektrického topení -Z35- může být horký - nebezpečí popálení! Před demontáží nechat vyhřívací člen přídavného elektrického topení - Z35- vychladnout. OCTAVIA II 2004 ������ Topení, klimatizace Demontáž a montáž dílů topení - část 3 Vydání 02.04 S00.5702.00.15 80-4 strana 4 80 – Demontovat levý ofukovač nožního prostoru ⇒ Kap. 80-2. – Vyšroubovat šrouby -1- z krytu -2-. – Odšroubovat matici napájecího napětí -3- a ukostření -4-. – Odpojit svorkovnice -5- z vyhřívacího členu přídavného elektrického topení -Z35-. – Demontovat z topení vyhřívací člen přídavného elektrického topení -Z35-. Editováno: 18. Listopad 2012, autor: VAG BoBo Citovat
BiGGy Vloženo 18. Listopad 2012 Vloženo 18. Listopad 2012 (editace) Diky.. co mam teda špatně?? a vjednotce 7 lze zpustit Přidava spirala ale mam tam chybu 00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35) 014 - Defective jak už jsem výše psal.. kde je teda chyba nato se snažim přijit tato chyba je třeba zase co ? 01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 004 - No Signal/Communication mohl by mi prosim nekdo popsat vsechny ty chyby co jsem zde napsal?? jestli to nahodou nesouvisi jedno z druhym ?? proč je třeba tato chyba v 17 : 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 004 - No Signal/Communication - Intermittent Editováno: 18. Listopad 2012, autor: BiGGy Citovat
rolbař Vloženo 18. Listopad 2012 Vloženo 18. Listopad 2012 první dvě jsou vadný PTC článek = výměna a chyba zmizí. druhá chyba mohla být způsobená třeba tajným vypínačem, odpojením baterie a podobně Citovat
rolbař Vloženo 18. Listopad 2012 Vloženo 18. Listopad 2012 spuštění: motor po 75°C, venkovní teplota pod 5°C, dostatečná rezerva ve výkonu altíku, u climatronu - NESMI být zaplý econ, u climaticu - teplota na max 2 Citovat
BiGGy Vloženo 19. Listopad 2012 Vloženo 19. Listopad 2012 (editace) ök diky .. no 8000kč za to nedám me spis nejdehlavou proc to jde zpustit pomoci diagnostiky a pritom je to vlastne v háji... Jinak jeste se te zeptam nevis kde najdu pojistku od toho PTC ? kdyžtak to pak vypojim Editováno: 20. Listopad 2012, autor: BiGGy Citovat
pepik1 Vloženo 29. Listopad 2012 Vloženo 29. Listopad 2012 Chtěl jsem se zeptat, jestli někdo umí sehnat přídavné elektrické topení do octavie2 1.9tdi 2004 a případně zapojit Citovat
Leosak86 Vloženo 10. Prosinec 2012 Vloženo 10. Prosinec 2012 Ludia nemate niekto na predaj tu starsiu verziu ptc uz som obvolal snad vsetko a nikde nemaju Jetli ještě scháníš to PTC s CAN tak zkus na tomhle mailu fenain@seznam.cz prodává díly na ockty a měl by ho mít i za slušnou cenu Citovat
Leosak86 Vloženo 10. Prosinec 2012 Vloženo 10. Prosinec 2012 Nevíte někdo jak a kam zapojit tu verzi přes relé ? Citovat
majo111 Vloženo 8. leden 2013 Vloženo 8. leden 2013 Nema niekto schemu zapojenia PTC pre modelovy rok 2008, tu spiralu cez rele. Dakujem Citovat
darmozrout Vloženo 15. leden 2013 Vloženo 15. leden 2013 taky kód 7E6 ve štítku nemám- motor 1,6TDI CR, koupen nový v ČR (vyrobeno 11/2011), ale nějak jsem při loňských mrazech neměl pocit, že by to topilo málo, tak snad tam PTC je Citovat
jirka mz Vloženo 16. leden 2013 Vloženo 16. leden 2013 Já mám 1,9Tdi 2006 dovezenou z Belgie, a taky nějak moc nemrznu, po nějakých 3km (tak 3-4minuty) už fouká vlažný vzduch, a po 5km už topí jak divá. Ten kód 7E6 tam taky nemám, a navíc jsem se tady někde dočetl ž do belgie se PTC snad nedodávalo, tak nevím jak na tom jsem Citovat
rolbař Vloženo 17. leden 2013 Vloženo 17. leden 2013 z Belgie PTC určo nemáš, v případě PTC jde vlažný vzduch po 30s Citovat
jirka mz Vloženo 18. leden 2013 Vloženo 18. leden 2013 já jsem si to myslel že tam není ale nebylo by to asi k zahození, i tak si myslím že topí docela slušně. Citovat
katres Vloženo 21. leden 2013 Vloženo 21. leden 2013 Nekdo z Prahy, kdo dokaze opravit, vymenit nefunkcni PTC? co je k tomu vsechno potreba? Citovat
Milhausek Vloženo 21. leden 2013 Vloženo 21. leden 2013 vyměnit spirálu, popřípadě vymazat chyby Citovat
XTomos Vloženo 21. leden 2013 Vloženo 21. leden 2013 (editace) Nic jsem mimo téma, sorry.. Editováno: 21. leden 2013, autor: XTomos Citovat
katres Vloženo 22. leden 2013 Vloženo 22. leden 2013 Schanim funkcni PTC spiralu (1K0963235E) nema nekdo na prodej? Citovat
HTP 12V Vloženo 22. leden 2013 Vloženo 22. leden 2013 Hm, tak mi ten xindl taky přestal topit, rok 2006, takže ta dražší :-( Dávat za to osm litrů za novou se mi teda vůbec nechce, jestli to bude tím,jako že asi jo. Uvidíme, co diagnostika, ale nedělám si naděje. Citovat
katres Vloženo 23. leden 2013 Vloženo 23. leden 2013 Jj ja byl na diagnostice a jasne vadny PTC...jako je to palka 8tis....nevim co je na blbe spirale tak sloziteho, to i slozitejsi soucastky stoji mene. Ve skodovce jsou vydridusi!!! Citovat
Goose Vloženo 23. leden 2013 Vloženo 23. leden 2013 Ja ho koupil na vrakaci asi za 1500 i se zarukou vymeny pokud nepujde. A vymenis si to sam, na tom fakt nic neni. Prehazoval jsem to v sedmistupnovym mrazu na ulici, hlavne si dat neco pod kolena Citovat
Mispul Vloženo 17. Březen 2013 Vloženo 17. Březen 2013 Mám dotaz ohledně funkce topení v OII FL s manuální klimou. Oktávku mám druhou zimu a teď jsem si všiml "zvláštní" funkce topení: když nastartuji s topením na max a zároveň úplně vyplým ventilátorem, tak teplota chladící kapaliny jde rychleji nahoru než jindy (než když startuju s topením na max ale se zaplým ventilátorem alespoň na jedničku). Jakmile dosáhne cca čtvrtinu budíku (možná okolo 75 stupňů) tak zapnu ventilátor, ať se interiér vytopí ale fouká pořád mrazivý a nezmění se to. Stačí, abych lehce hnul s nastavením teploty doleva a zas na max a v tom okamžiku začne skokově topení topit (a zároveň se změní hluk ventilátoru, jak kdyby se pohly nějaké klapky, což je logické). Jednou jsem zkusil ve vytopeném autě s běžícím topením na max. vypnout opět úplně ventilátor, po pár minutách (možná 10 min) jsem ventilátor zapnul a zase z průduchů foukal ledový vzduch, dokud jsem aspoň trochu nepohnul s nastavením teploty doleva a zpět na max. Je to normální? Auto je stále v záruce, takže mi jde spíše o to jestli je to závada, nebo nějaká funkce kterou jsem nepochopil. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.