Publikováno Červenec 21, 201015 r Zdravim vsechny. Prosim o radu. Koupil jsem si octavku 1,9, TDI 66kw r.v.2002 a projel ji po dalnici , kdyz ji chci trochu rozjet a vytocit ctyrku tak zhruba u 2500 otacek jakoby najednou nemela tah a otacky nejdou nahoru. Proste jakoby zpomalila. Doted jsem mel jen benzinova auta , tak jsem si myslel , ze nejsem zvyklej na naftu, ale radeji se tady zeptam . Prosim pokud nekdo mate zkusenosti s necim podobnym pisnete , at vim co je potreba. Diky vsem.
Červenec 21, 201015 r Ked strati tah, kedy je zase normalny??? Ja som to mal tiez, prestala tahat vypol som motor a nastartoval a zase vse ok potom pri urcitych otackach zase bez tahu. Je toho kopec co moze byt na chybe. Vaha vzduchu, Magneticky ventil plniaceho tlaku turba - N75, turbo, derava hadicka od turba atd... Na VAG si bol??? co ukazal pocitac???
Červenec 21, 201015 r Autor Ked strati tah, kedy je zase normalny??? Ja som to mal tiez, prestala tahat vypol som motor a nastartoval a zase vse ok potom pri urcitych otackach zase bez tahu. Je toho kopec co moze byt na chybe. Vaha vzduchu, Magneticky ventil plniaceho tlaku turba - N75, turbo, derava hadicka od turba atd... Na VAG si bol??? co ukazal pocitac??? Jeste jsem nikde nebyl. Byla to moje prvni jizda po dalnici a nic moc. Jinak bych rek ze to jezdi super jen jsem myslel, ze proste kdyz to chci po dalnici roztahnout a nabrat rychlost tak jak se to dostava do otacek tak najednou jako kdyby mi nekdo trochu slapnul na brzdu, tak auto proste do vyzsi rychlojdi jde hrozne pomalu. Takze radis zajet na diagnostiku?
Červenec 21, 201015 r Jeste jsem nikde nebyl. Byla to moje prvni jizda po dalnici a nic moc. Jinak bych rek ze to jezdi super jen jsem myslel, ze proste kdyz to chci po dalnici roztahnout a nabrat rychlost tak jak se to dostava do otacek tak najednou jako kdyby mi nekdo trochu slapnul na brzdu, tak auto proste do vyzsi rychlojdi jde hrozne pomalu. Takze radis zajet na diagnostiku? Jasan chod na diagnostiku. Nieco tam nieje v poriadku. ked pridas plyn tak auto musi ist nemoze sa spravat ako keby ti niekdo slapil na brzdu. Podla mna bude na chybe vaha vzduchu. Ale to ti povedia na VAG. Potom daj vediet ako si dopadol. Upraveno Červenec 21, 201015 r od kapo1222
Červenec 25, 201015 r Autor Jasan chod na diagnostiku. Nieco tam nieje v poriadku. ked pridas plyn tak auto musi ist nemoze sa spravat ako keby ti niekdo slapil na brzdu. Podla mna bude na chybe vaha vzduchu. Ale to ti povedia na VAG. Potom daj vediet ako si dopadol. Tak jsem zajel na doporučení do jedný dílny tady u nás v Litoměřicích. Chyba zjištěna : zanešené turbo. Rozhejbal to a projeli jsme to. Z výfuku černej kouř , bordel vyletěl ven a už to zas šlape jak hodinky. Jen je potřeba podle automechanika tenhle motor občas pořádně protáhnout, aby ten bordel vylítnul ven. Takže ted spokojenost na 100 %.
Leden 22, 20205 r Zdravím vsechny, mam prosbu o pomoc.. Uz si nevim rady.. Mam o1 66kw agr a auto nejede jak ma.. Cca v 1900 zacne uprostred nekde motoru jakoby pískat(foukat) az dokud nepustím plyn nebo neradim.. Auto vubec skoro nekouří.. Ma najeto 250 tisíc cca.. Egr ventil je ok, hadice od turba taky a podtlaky a ventily taky, ty jsou nové i s hadickami.. Vaha vzduchu menena a tím to nebylo.. Na vagu ukazuje ventil n109 uzavírac paliva.. Ten sem menil a i z nej vyndal streva a porad stejne. Tahlo u turba sem rozhybaval.. Hadice od cooleru mi přijdou ok a ani žádný olej nikde.. Muze to byt prasklinoi vyfuku? Nekde prdi, nejspis u katu a nekde vepředu. Uz si opravdu nevim rady.. Auto bylo pry kdysi cipovane a jezdilo pěkně, potom ho pan odstavil na 4 roky cca a jezdili snim jen rodiče někam okolo.. Od te doby auto proste nejede.. Jde od 2000 tezko do otáček a nebo motor točí ale nema tah.. Dekuju za vsechny rady.. Upraveno Leden 22, 20205 r od Robinjagiello
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.