Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

dlouhe podrzeni je pro me kdyz to vezmes o 2000ot a koukas co to kolem 3500ot ukaze...

Aha, tak to mi este pri 4400 ot drzi 1.1 miesto  1.2. Ale engine load je len 33%

  • 3 týdny později...

 protože kdyby reduktor stíhal tlačit 1.1 barr jak má tak by "nahoře" měly lpg vstřiky kratší otvírácí časy než benzinový, takže se mi vlastně hodí když to padne na těch 0.8baru. jinak nevíš Karle kolik je tak rozumná maximální doba otevření lpg vstřikovače? nevadí když mám třeba 27ms neni to moc?

Eh?

Už to tu nedávno padlo:

Čo je zle na tom že časy pe LPG sú pri výkone kratšie ako BA?

 tak to zas nezvládnou vstřiky předat do motoru....jistě sis všiml, když trápíš to svoje, že ti tam naskakuje hláška, že jsou vstřikovače maximálně otevřené, to je ta situace, když už jsou vstřiky "v koncích" a přitom by měly ještě dávkovat, proto hodně aut se Stagem jezdí ve vysokých otáčkách nachudo což není dobré pro motor...po vypnutí klíčku se tato závada automaticky smaže, podle mě nedokonalý systém..

To je práve dôsledok toho že sú časy vstrekov PLG dlhšie ako BA. PRetože 1.8T chodí i na benzín pri max výkone v špičke s trvalo otvorenými vstrekmi. Benzínovými.

Takže u LPG to potom nastane ešte skorej a dlhšiu dobu.

ty aby jsi si nerýpnul,že? to by jsi ani nebyl ty.....tak já si taky rýpnu...až ta čipovaná RSa bude po pár desítkách tisíc km mít čím dál líp doladěný program a bude se jen vylepšovat, ty už budeš mít za sebou několikrát zozebírané pístečky,povyměňované,rozladěné programy a desítky hodin opětovného ladění....

nic ve zlém, jen vtip.....hezký den a všem hodně klidných km...

To Radar1

Tak ako hodnotíš Karlove služby?

Videl som tu že už vyše roka tu stále riešiš nejaké problémy....

To Silarm: už sa Ti to rozpadlo ako Ti to Karel predvídal?

tak si tedka s plynem hraju a vrta mi hlavou par veci na ktery mi zatim nikdo nebyl schopen odpovedet. treba pochodim tady :)

1) kdyz mi turbo tlaci 1.4 baru a reduktor je nastaven na 1 bar jakto ze to vubec dostane plyn do motoru?

2) v delsi zatezi mi tlak reduktoru klesne az na 0.8 baru je to blbe nebo je to normalni?

3) pri cutt off vystoupa tlak reduktoru na 4 barry. je to pruser?

4) bylo by vhodne zvednout tlak reduktoru z 1 baru na 1.5?

Prechádzam staré veci a 1) viz NEdiskusia o DeltaP 2)ok mne padá na 0.6 možno sa pohrať s priechodnosťou trubiek do reduktora

3)novší firmware SATG má na to nastavenie. Release valve. V pokrocilych nastaveniach zvolíš max tlak a rychlost akou to odpúšťa. NAvyše mám problém ten stav nasimulovať za normálnej  jazdy. PReože keď dám prim max plyne a tlaku dole nohu, tak ECU ešte chvíľu posiela do motora minimálne množšstvo benzínu, takže sa tlak odpustí. Zasekne sa to len keď pri max tlaku vypneš plyn. To ten reduktor neodfúkne ani s tým nastavením release...Blbé. Poslal som súdruhom do poslka ako chybu.

4)pokiaľ tam máš trysky tak celkom iste. Neviem čo tie tvoje vstreky, ale ja s tým nemám žiaden problém (mohol by byť na voľnobeh, ale nieje)

valteky porad drzej, a vypada to ze se na nich ani nerozjizdi nastaveni... Z aut co mame mam porad tu stejnou zkusenost: Nejvic se valteky rozjizdej tak do 20 000km kdyz jsou nove, gumicky se neja zvetsuji a to se pak musi vzdycky nastavit vetsi zdvih, pak uz drzej plus minus stejne. Jsem zvedavej kdy se ozvou dorazy...

Zdar.

Ako poznáš že sa valteky nerozjíždí?

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Ako poznáš že sa valteky nerozjíždí?

ze sedej korekce, a ze sedi i krivky v plynove jednotce... a velmi zridka se o tom presvedcim i diagnostikou v ruce.

 

pak takove to z normalniho jezdeni. Prepinani mezi plynem a benzinem je nepostrehnutelne, motor se prevaluje hladce, akcelerace je sametova, spotreba dle board computeru je takova jaka ma byt...

  • 3 roky později...
  • Autor

tak auto uz ma skoro na 200 000km na LPG, Valteky a KME Gold maji z toho asi 150 000km bez problemu. 

Ted me začalo zlobit přepínaní na plyn auto se po ohrati prepne ale nema cidlo tlaku zahlasi maly tlak a prepne zpet na benzin. Auto musim prepinat 3 a 5x nez se plyn chytne a je zase vse v poradku. 

 

Moje podezdreni je ze vazne neco v reduktoru. Bude stacit vycistit? Poradi nekdo?

 

dik

  • 4 roky později...
  • Autor

Tak letos poprvé repas reduktoru a výměna nádrže - bohužel skladem byla jen 58L místo 65L. aspoň mi to nezvedá podlahu v kufru  

  • 2 týdny později...
  • Autor

Tak 1,8T AUM 100% gasfest odolná LPG nebude. 250000km (celkem 400tkm} a sedla výfukových ventilu úplně zamlácený. Jezdilo se hlavně dlouhe trasy po dalnici a spíš rychle než pomalu. Když se kouknu do řidící jednotky plynu tak 97% LPG a jen 3% BA. Na německých forech jsem se dočetl že prý by měl být rozdíl mezi materiálem sedel ventilu na ruzných kodech motoru. Co je na tom pravdy nevím. Každopádně hlava na AUM uplně odolná není. 

 

 

 

ventily.jpg

Upraveno od silarm

Jako sorry, ale co chceš po autě, který má 400t celkem a 250t na lpg? Ten motor se ti  několikanásobně zaplatil, 400t je v podstatě auto dávno na odpis.. Cos čekal, hlavu jak u nového auta? 

navic dlouhe trasy (ty dalnice) ve vysokych stabilnich otackach proste na lpg autum nedelaji obecne dobre ...

konci to prave tak, jak jsi napsal ... nicmene, jak uz napsal @JirkaBrno, to auto najelo krasne km :)

  • 3 měsíce později...
  • Autor

Pro mě právě auta s 400tkm na odpis zdaleka nejsou. Vyměnil jsem hlavu a jezdí se dál. 250tkm na LPG je slušný výsledek, jsou ale i lepší. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.