Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, mám Feldu combi, 1.3 MPi (50 kW), r.v. 1999, přes 180500 km.

Za jízdy nebo při stání se chvilkama dusí, že otáčky z normálu padají skoro ke nule a chybělo vždy málo, aby se motor sám vypnul. Musel sem podržet plyn, nebo za jízdy zničehonic se zadusí, motor chvilkama pracuje nepravidelně a když dlouho držím plyn, tak otáčky zůstávají při určitých otáčkách, ale auto se chvilkama dusí a nejede. Měl sem podezření na špatnej benál, ale může to dělat i něco jiného? Ucpaný katalyzátor? Výfuk to nebude, neboť ho mám komplet novej teprve půlroku, jen katalyzátor nebyl měněn, co s tím? Diagnostika to dokáže zjistit?

vidim to na klapku...vyčistit, udělat základní nastavení samozřejmě prvně začít od výměny palivovyho a vzduchovyho filtru! radek

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak jsem zatím nic nevyměnil a nevyčistil. Vyměnil jsem stálou benzinku jímž byl Lukoil za benzinku Tesco a Benzina, doteď již nabraná pátá plná nádrž a žádný problém. Takže to bylo opět stupidním špatným palivem, už potřetí za poslední rok, grrr :/ Klapku a palivovej filtr jsem hned vyloučil, neboť samý problém jsem měl i při 175 000 km a bylo to odzkoušené a vyčištěné. A bylo to také špatným palivem. ČOI také zjistila, že drtivá věština benzinek rapidně v létě zhoršila s kvalitou paliv, nejvíce s naftou. Takže se radši vyhýbejte benzinkám Lukoil, neboť z bohaté zkušenosti vím, že zlatý osvědčený motor 1.3 MPi je dost citlivej na kvalitu paliva. Takže pokud se vám auto začne příště dusit, nebo se vypínat na křížovatce, nebo s obtížema zvládne jet jen 100 km/h a víc to nedá tak zkuste co nejvíce vyjezdit benzín a nabrat ho úplně jinde. Pokud bude problém i po druhé či třetí benzince přetrvávat, tak se samozřejmě mrknětě na klapku, nastavení, filtry apod., než vyhazovat peníze v servisu a pak zjistit po pár hodinách hledání, jako idiot, že to bude špatným palivem ;)

vyjet nádrž uplně nadoraz je taky naho... protože pak to saje ten bordel ze spodku nádrže a to taky není dobrý, pro sítko na čerpadle, palivové filtr atd. radek

  • 2 měsíce později...

teď to bylo snad benzínem ale příště nech přeměřit střídu škrtící klapky, může být vadný krokomotorek ovládání a to normálně nezjistíš ani vyčištěním, při takovém počtu najetých km a pokud je klapka asi 100000Km tak bych šel do nové (stačí i čína)

  • 3 roky později...

zdravím  a mám dotaz:s feldou BMM 1.3 50 kw r.v.1996 najeto 140 00,jezdí jí dcera teď si stěžuje,že motor občas netáhne a dusí se,někdy i chcípne.Poprvé to bylo někdy před 3 měsíci,auto jsem si půjčil a projel na dálnici.Při 130 to jelo normálně,ale když jsem šlápl na plyn až k podlaze,jakoby motoru došla šťáva,vynechal,pustil jsem plyn a po několika vteřinách se chytil a jelo to dál.Několikrát jsem to zopakoval a stejný výsledek.Usoudil jsem,že může být zanešený pal.filtr,nechal jsem ho vyměnit,auto vrátil dceři a doufal jsem,že je to v pořádku.Není.Teď to auto se dusí při jakékoliv rychlosti,chvíli jede,pak zase ne.Protože dcera tankuje vždy tak 10 litrů,v podstatě každou chvíli jede na rezervu.Teď taky a problémy.Natankoval jsem půl nádrže,přidal VIF a motor jede.Usuzuji,že někde je přicpaná palivová cesta.Palivový filtr je nový,je v nádrži nějaké sítko nebo sací koš kromě pal.čerpadla,které se může přicpat bordelem ze dna nádrže?Ptám se tady a ne v servisu,protože v pátek jsem kupoval v a.servisu vzduchový filtr a odborníci mi prodali špatný filtr který nepasuje.Jsem nas.....,protože jsem si na to vzal volno,že dám auto v sobotu dohromady a nemůžu nic.Díky za rady.

svíčky mají najeto 30 000,taky uvažuji o výměně,cívka to asi nebude protože to jsem zažil na kámošově feldě a to se chová trochu jinak.V týdnu jde felda do servisu,tak uvidím a dám vědět.Dík

Svíce ve felině vydrží tak 20-25 tisíc, jestli mají nalítáno 30, tak už jsou "zralý" a při první příležitosti bych je vyměnil...

no však,už je mám objednaný,jen zase nemohu najít klíč na svíce :kol-140:

  • 1 měsíc později...

Tak mechanik v servise mi pořád tvrdil,že jemu to nic nedělá,najel 40 km a nic a že neví co s tím.Musel jsem ho doslova ukecat,aby vyčistil nádrž a teď to vypadá,že už to nezlobí.

Ale stejně jsem musel znova do servisu,protože to fakt vypadá,že mám prasklé buď těsnění nebo hlavu,olej v chl.kapalině,olej na svíčkách.Takže to bude při jednom,svíčky,filtry,olej.Ještě se mi nezdá výfuk a přední náprava.To zas bude peněz......

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.