Publikováno Červenec 29, 201015 r Zdravím, mám Feldu combi, 1.3 MPi (50 kW), r.v. 1999, přes 180500 km. Za jízdy nebo při stání se chvilkama dusí, že otáčky z normálu padají skoro ke nule a chybělo vždy málo, aby se motor sám vypnul. Musel sem podržet plyn, nebo za jízdy zničehonic se zadusí, motor chvilkama pracuje nepravidelně a když dlouho držím plyn, tak otáčky zůstávají při určitých otáčkách, ale auto se chvilkama dusí a nejede. Měl sem podezření na špatnej benál, ale může to dělat i něco jiného? Ucpaný katalyzátor? Výfuk to nebude, neboť ho mám komplet novej teprve půlroku, jen katalyzátor nebyl měněn, co s tím? Diagnostika to dokáže zjistit?
Červenec 30, 201015 r vidim to na klapku...vyčistit, udělat základní nastavení samozřejmě prvně začít od výměny palivovyho a vzduchovyho filtru! radek
Září 2, 201015 r Autor Tak jsem zatím nic nevyměnil a nevyčistil. Vyměnil jsem stálou benzinku jímž byl Lukoil za benzinku Tesco a Benzina, doteď již nabraná pátá plná nádrž a žádný problém. Takže to bylo opět stupidním špatným palivem, už potřetí za poslední rok, grrr :/ Klapku a palivovej filtr jsem hned vyloučil, neboť samý problém jsem měl i při 175 000 km a bylo to odzkoušené a vyčištěné. A bylo to také špatným palivem. ČOI také zjistila, že drtivá věština benzinek rapidně v létě zhoršila s kvalitou paliv, nejvíce s naftou. Takže se radši vyhýbejte benzinkám Lukoil, neboť z bohaté zkušenosti vím, že zlatý osvědčený motor 1.3 MPi je dost citlivej na kvalitu paliva. Takže pokud se vám auto začne příště dusit, nebo se vypínat na křížovatce, nebo s obtížema zvládne jet jen 100 km/h a víc to nedá tak zkuste co nejvíce vyjezdit benzín a nabrat ho úplně jinde. Pokud bude problém i po druhé či třetí benzince přetrvávat, tak se samozřejmě mrknětě na klapku, nastavení, filtry apod., než vyhazovat peníze v servisu a pak zjistit po pár hodinách hledání, jako idiot, že to bude špatným palivem
Září 4, 201014 r vyjet nádrž uplně nadoraz je taky naho... protože pak to saje ten bordel ze spodku nádrže a to taky není dobrý, pro sítko na čerpadle, palivové filtr atd. radek
Listopad 7, 201014 r teď to bylo snad benzínem ale příště nech přeměřit střídu škrtící klapky, může být vadný krokomotorek ovládání a to normálně nezjistíš ani vyčištěním, při takovém počtu najetých km a pokud je klapka asi 100000Km tak bych šel do nové (stačí i čína)
Květen 24, 201411 r zdravím a mám dotaz:s feldou BMM 1.3 50 kw r.v.1996 najeto 140 00,jezdí jí dcera teď si stěžuje,že motor občas netáhne a dusí se,někdy i chcípne.Poprvé to bylo někdy před 3 měsíci,auto jsem si půjčil a projel na dálnici.Při 130 to jelo normálně,ale když jsem šlápl na plyn až k podlaze,jakoby motoru došla šťáva,vynechal,pustil jsem plyn a po několika vteřinách se chytil a jelo to dál.Několikrát jsem to zopakoval a stejný výsledek.Usoudil jsem,že může být zanešený pal.filtr,nechal jsem ho vyměnit,auto vrátil dceři a doufal jsem,že je to v pořádku.Není.Teď to auto se dusí při jakékoliv rychlosti,chvíli jede,pak zase ne.Protože dcera tankuje vždy tak 10 litrů,v podstatě každou chvíli jede na rezervu.Teď taky a problémy.Natankoval jsem půl nádrže,přidal VIF a motor jede.Usuzuji,že někde je přicpaná palivová cesta.Palivový filtr je nový,je v nádrži nějaké sítko nebo sací koš kromě pal.čerpadla,které se může přicpat bordelem ze dna nádrže?Ptám se tady a ne v servisu,protože v pátek jsem kupoval v a.servisu vzduchový filtr a odborníci mi prodali špatný filtr který nepasuje.Jsem nas.....,protože jsem si na to vzal volno,že dám auto v sobotu dohromady a nemůžu nic.Díky za rady.
Květen 25, 201411 r svíčky mají najeto 30 000,taky uvažuji o výměně,cívka to asi nebude protože to jsem zažil na kámošově feldě a to se chová trochu jinak.V týdnu jde felda do servisu,tak uvidím a dám vědět.Dík
Květen 27, 201411 r Svíce ve felině vydrží tak 20-25 tisíc, jestli mají nalítáno 30, tak už jsou "zralý" a při první příležitosti bych je vyměnil...
Červenec 8, 201411 r Tak mechanik v servise mi pořád tvrdil,že jemu to nic nedělá,najel 40 km a nic a že neví co s tím.Musel jsem ho doslova ukecat,aby vyčistil nádrž a teď to vypadá,že už to nezlobí. Ale stejně jsem musel znova do servisu,protože to fakt vypadá,že mám prasklé buď těsnění nebo hlavu,olej v chl.kapalině,olej na svíčkách.Takže to bude při jednom,svíčky,filtry,olej.Ještě se mi nezdá výfuk a přední náprava.To zas bude peněz......
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.