StandaOctavia2000 Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 Zdravím všechny , poraďte. Mám Fabii 1,4 - 50 KW , MPI. Je z roku 12/1999. Výborně startuje , na škrtnutí, ale po rozjezdu jede jak na půl výkonu, když přidám skoro nezrychlí, najednou jako vyrazí a hned nato zase ztratí výkon, a tak nějak nepravidelně , ale pořád dokola. To samé i do kopce, ale tam je to ještě horší. Koupil jsem nové svíčky NGK ale nepomohly. Koupil jsem i vzduchový filtr,ale také nepomohlo. Trochu prdí někde vpředu výfuk, může to mít nějaký vliv ? Nevíte někdo čím by to mohlo být ? Co bych měl vyměnit ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 V prvom rade VAG a ďalej podla výpisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaOctavia2000 Vloženo 5. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 5. Srpen 2010 Zdravím . Na Vagu jsem to měl a právě to nechápu, neukázalo to žádnou závadu (jen jednu nepodstatnou a to že nejde teploměr venkovní teploty - počítač neukazuje venkovní teplotu). Standa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2010 Jestli "někde vpředu prdí výfuk", tak to může díky pulsování ve sběrném potrubí prisávat čistý vzduch zvenku do výfukového potrubí a tím to oblbuje lambda-sondu. Průběh "táhne-netáhne" by tomu odpovídal, regulace bohatosti směsi podle signálu lambdy probíhá asi tak s 3-4sekundovou periodou opakování. Vyměň si nebo si nechej vyměnit těsnění "pod parohama" a přitom se musejí ty "parohy" prohlédnout, jestli v nich není díra (i malinká umí udělat dost paseku). Přesně tohle mi dělal Forman ´94 SPi, když jsem měl volné stahovací "štefty" a netěsnilo mi sběrné potrubí k hlavě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaOctavia2000 Vloženo 1. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Tak nechal jsem vyměnit vlnovec (byl děravý) a už to neprdí, zkontrolovat těsnění (jsou dobrý) a vyměnil jsem filtr paliva. Auto stále netáhne , zato hodně žere , při normální jízdě (žádný honění) mimo město tak 10 l./ 100 km. Přemýšlím co vyměním dál, zkoušel jsem zapalovací lištu z jiného auta, ale nepomohla. Do servisu nechci , tam by mně zruinovali. Poraďte co dál ? Díky Standa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Tá "nepodstatná" závada nebola náhodou čidlo teploty motora? To by potom RJ dostávala signál,že je mot. studený a snažila sa pridávať palivo. Ešte skús odmerať kompresné tlaky vo válcoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaOctavia2000 Vloženo 1. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Ne, byl to teploměr venkovní teploty , a ten mi opravdu na počítači nic neukazuje. Ale to čidlo teploty motoru bych docela vyměnil. Je to to samé jako čidlo teploty vody ? Nebo to je jiné čidlo ? Kde to na autě je ? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Podobnou závadu řeší kolega na sedanu 1,4Mpi - tomu to zase při přidání plynu cuká. Pokud nepomůže očistit kontakty na konektoru na tělese termostatu (tam to čidlo totiž je), doporučil bych vyměnit celé těleso i s termostatem - v tom pouzdru je zaintegrované čidlo teploty chladicí náplně pro ŘJ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaOctavia2000 Vloženo 1. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 Takže čidlo teploty motoru je vlastně čidlo teploty vody ? A ukazoval mu budík teploty vody dobře ? Mně řekl bych ukazuje dobře, postupně stoupá až do 90 stupňů celsia a tam to pak sedí. Je možný že by i tak bylo to čidlo špatný ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 To čidlo jsou "2 in 1" - je dvojité, jeden termistor je pro ŘJ, druhý pro palubovku. Stačí, aby kecal ten pro ŘJ a je na problém zaděláno. Když se vytáhne konektor, jsou tam vidět 4 kontaktní piny - očistit jemným oškrábáním, prostříkat prostředkem na čištění kontaktů, vyzkoušet. Když to nepomůže, udělat diagnostiku na VAGu - mělo by to ukázat, kde je závada, ale myslím že to očistění pomůže, minimálně to vyhodí, že čidlo teploty je KO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaOctavia2000 Vloženo 1. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Listopad 2010 O.K. Díky. Zkusím to a pak dám vědět jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vratimovák Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 O.K. Díky. Zkusím to a pak dám vědět jak to dopadlo. Tak to jsem zvědavý jak dopadneš.Řeším ten sám problém - studený motor škube,do 2,5tisíc otáček vůbec netáhne,vypadá jak by se zahlcoval.O spotřebě ani nemluvím. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 Vyndat svíce a pořádně prohlídnout - blbě pálící svíce bude černá od sazí, dtto při nadměrné dávce paliva. Očistit a zkusit po očištění, co to udělá - a nechat proměřit vstřiky, jestli dávají rovnoměrně a kolik mají v závislosti na poloze škrticí klapky a na otáčkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
StandaOctavia2000 Vloženo 17. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2010 Dobrý den. Tak jsem se teprve dnes dostal k tomu abych napsal. Vyndal jsem konektor na tělese topení , ale byly tam jen 2 kontakty (piny). Očistil jsem je a postříkal kontaktolem.Bohužel nic to nepomohlo. Ty svíčky , no já nevím, jsou tam nové. Koupil jsem NGK s třemi kontakty. Tak to nepomohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honza675 Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 ahoj mam taky Fabii 50 KW a 2000 rok 1.4 MPI a mam to stejne , pri tahu nema silu a je chcipla , vymenil jsem svicky podtlakove trubicky tesneni pod sanim , vycistil klapku, palivovy a vzduchovy filtr, a je to liny seslapnu plyn a proste to jede jako 1.0 obsah. Muze nekdo pomoci , dostal jsem tip ze to muze byt zkroucena hlava nevo ventil , muze to byt???? moc dekuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prekfest Vloženo 18. leden 2011 Sdílet Vloženo 18. leden 2011 (editace) dnes jsem dostal fabku ze servisu kde se opravovalo predni sklo (spadl mi na to snih,strecha okno v riti-nepodstany), 40 dni to stalo v garazi a jsem na tom uplne stejne.. na trojku 90 a vic to nejede nevim co s tim.. Editováno: 18. leden 2011, autor: prekfest Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petao Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 Zdravím všechny , poraďte. Mám Fabii 1,4 - 50 KW , MPI. Je z roku 12/1999. Výborně startuje , na škrtnutí, ale po rozjezdu jede jak na půl výkonu, když přidám skoro nezrychlí, najednou jako vyrazí a hned nato zase ztratí výkon, a tak nějak nepravidelně , ale pořád dokola. To samé i do kopce, ale tam je to ještě horší. Koupil jsem nové svíčky NGK ale nepomohly. Koupil jsem i vzduchový filtr,ale také nepomohlo. Trochu prdí někde vpředu výfuk, může to mít nějaký vliv ? Nevíte někdo čím by to mohlo být ? Co bych měl vyměnit ? mám to stejný a jediný co k tomu dodat je že je to šrot. VAG byl na hovno,podle něj byla v hajzlu zapalovací lišta,vadný vstřik a ještě bůhví co....a přitom to bylo jen podfouklý těsnění pod sáním.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
makooo4221 Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 Na vasom mieste by som skontroloval vstrekovace. Mne to netahalo a chod motora bol miestami dost nepravidelny. Nakoniec som zistil, ze to bolo zlym vstrekovacom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bugina1 Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 mám to stejný a jediný co k tomu dodat je že je to šrot. VAG byl na hovno,podle něj byla v hajzlu zapalovací lišta,vadný vstřik a ještě bůhví co....a přitom to bylo jen podfouklý těsnění pod sáním.... ja měl stejný problém a byl to ucpaný katalizátor. Po odstranění vnitřku katalizátoru motor šlape jak hodinky,teď meřím spotřebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 19. Únor 2011 Sdílet Vloženo 19. Únor 2011 Odstraněním katalyzátoru neodstraníš závadu - a navíc budeš mít problémy projít emisní kontrolou, na kterou už dneska může kohokoliv poslat kterákoliv silniční kontrola - ne jen 1x za 2 roky povinná STK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavisimo Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 (editace) Tak se k vam pridavam, koupil sem Fabii ktera par mesicu stala s K.O baterkou a vubec je to lenora.... Takze resim co s tim, motor na volnobeh lehce pohupuje...Za jizdy auto skube a vynechava. Dal sem novy svicky origo Škoda a trošku sem ji protahnul po dalnici, citelne se to zlepsilo a jede lip ale porad motor houpe a vynechava skoro neznatelne. Projedu to VAGem a uvidim co dal... EDIT: Tak sem procetl forum a je to normalni :-D tak to asi nebudu moc resit :-P achjo zlaty TDi Editováno: 1. Březen 2011, autor: Slavisimo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavisimo Vloženo 20. Březen 2011 Sdílet Vloženo 20. Březen 2011 Asi mě z toho motoru trefí...Svíčky nové origo škoda, dal sem čistící aditivum do nádrže, jiné vstřiky a pořád to samí s tím že už to aspoň nemá tendenci chcípnout při zařazení 2 rychlosti...Zkoušel sem činnost snímaču a všechny nějak pracují ale odpojil sem lambda-sondu na bežícím motoru a nic se nezměnilo pořád to jakoby vynechává a brblá. Achjo :-( Takže by Lambda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oleko Vloženo 21. Březen 2011 Sdílet Vloženo 21. Březen 2011 Nemáte někdo skušenosti s Tabletamy FFi MPG-100 1g na snížení spotřeby automobilu?Našel jsem na netu 10tablet za 500kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Březen 2011 Sdílet Vloženo 22. Březen 2011 Jediný kdo bude mít v kapse víc peněz je prodejce toho šlendriánu. Nevěř všemu, co si přečteš - třeba zrovna tohle je naprostá pitomost = žádná pilulka do nádrže ti benzín neušetří. Pokud existuje něco, co se může přidat do benzínu a prokazatelně to zvýší výkon motoru, pak je to klasický NAFTALÍN, co se používá k odpuzování molů - kulička této chemikálie se rozpouští v benzínu a prokazatelně zvyšuje oktanové číslo i výhřevnost benzínu - samozřejmě nic není tak úplně zadarmo, protože směs je agresivní a poškozuje motor, takže zkoušet takové hokus-pokusy se vyplatí jen s úplně starým a téměř vylágrovaným motorem... A stejně je to zloděj a podvodník, protože i v případě, že pokud ve výsledku vhození tablet do nádrže nekecá a skutečně prodává naftalínové tablety (samozřejmě pod jiným názvem), za 10 tablet v drogérii rozhodně pětibábu Němcovou nevyhodíš... Ten naftalín skutečně funguje, mám to osobně ověřeno, druhá věc ale je, co to udělá s motorem - proto BACHA, než se na podobnou nabídku rozhodnete zareagovat...!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jenal Vloženo 28. Květen 2012 Sdílet Vloženo 28. Květen 2012 mal som ten isty problem so starou fabiou MPI, netahala... nakoniec to bol vadny snimac otacok, ten vymenili a auto jazdilo ako nove... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.