Publikováno Srpen 7, 201015 r Cauko. Potreboval by som radu.Kupil som si pamätovy cyklovac a po nastaveni stale stiera a nevypina. Priklad:Zapnem sterac do spodnej polohy a ako zotrie okno vypnem.Pockam napriklad 10sec.a znovu zapnem sterac do spodnej polohy a cyklovac by si to mal zapamätovat a cyklusi opakovat po 10 sec.Ale nestane sa tak. Stierace stale dookola stieraju bez prestavky. Uz som z toho na nervy. Druhy problem je,ze nedavno ked som vypol stierace v nejakej polohe,tak sa vzdy vratili do spodu. Ale teraz ked ich kdekolvek vypnem,tak zostnu v polohe kde som ich vypol a nevracaju sa dole. PROSIM VAS O RADU LEBO MI TO IDE UZ NANERVY TO STALE VRACAT DOLE.
Srpen 7, 201015 r Máš to špatně zapojené, přehodil sis dva dráty - nebo Tvoje verze pojistkové/relátkové desky nad nohama spolujezdce nemá ty správné spoje. Cyklovač se zapojuje i na vývod doběhového kontaktu motorku stíračů, aby dal krátký impuls do motorku - a zbytek běhu motorek běží přes ten doběhový kontakt. Jak dokončí kyv, kontakt se rozpojí - a motorek se zastaví. Cyklovač mezitím časuje prodlevu před dalším spouštěcím impulsem. Ty máš drát od doběhového kontaktu natvrdo spojený s napájením - a proto se Ti taky zastavují stěrače jako bys vypnul zapalování a v režimu cyklovače běží trvale, kvůli tomu, že ten doběhový kontakt není správně zapojený. Nemám bohužel po ruce schéma, abych Ti sem napsal barvy drátů a čísla svorek, ale vím, že s tím byly problémy.
Srpen 8, 201015 r Autor Zapomjel sem napisat rocnik.Je to 1994 LXI.Len problem je v tem,ze ja sem sa v elektrike moc nehrabal.Az na central s alarmem.A to slo par vodicu na smerovkove svetla,ukostrení a permanentny plusak. Nic vic. Tam az taky zasah do elektriky neni. Ale raz sem preletovaval ten plošák od pojiskovej skrinky,protoze mam 100W zarovky (55 W STOJA ZA HOVNO) v predu a jak je kontak na pojistku L a P svetla to bylo prehríté a musel sem to cínem trochu vytuningovat.(Upaleny spoj,naletovany naspatky na plosak s vjecim mnozstvem cínu) Nemoze to byt nejaka dioda,alebo odpor v peeečku? Lebo ja sem sa snazil vzdy postupnost kabelaze zachovat.Ale keby byla ta nejaka schemicka byl bych moc vdacny. Upraveno Srpen 8, 201015 r od sinner33
Srpen 8, 201015 r Bohužel - jak jsem napsal, schéma nemám k dispozici, ale zkus se podívat po knížce "Jak na to - ŠKODA Favorit/Forman" z vydavatelství GRADA nebo BEN - třeba si ji půjč v knihovně a schémata si nechej oskenovat. Jestli se nemýlím, ´94 XLi měly instalaci na cyklovač připravenou, stačilo jen ho zastrčit do patice jako relátko. Pokud to takhle nefunguje, máš v autě něco vyhnilého - a měl by se na to podívat elektrikář. Jednou z možností je i porouchaný doběhový kontakt přímo v motorku stěračů. Takhle na dálku to ale já nemám jak zjistit - moje křišťálová koule má vybitý baterky....
Srpen 10, 201015 r Autor Skusim pozriet na ten dobehovy kontakt.A cyklovac som tam uz dany mal predtym,len ten stary so spiralov a ta sa odpalila,tak preto som kupoval novy. S tym dobehom budes mat asi pravdu ze tam bude ten dobehovy kontak v prdeli.
Srpen 19, 201015 r Autor ZDAREC. TAKZE ZIADNE KABLE PREHODENE,ANI NIC PODOBNE,LEN TAKA MALA BLBOST. v PREVODOVKE MOTORKA OD STERACOV SU VNUTRI 3 KONTAKTY KTORE SU PRITLACENE NA ZBERAC UMIESTNENY NA OZUBENOM KOLE.TEN ROZOPINA A SPAJA OKRUH PRE DOJAZD STERACOV A CYKLOVACA. PROBLEM BOL V TOM,ZE JEDEN Z KONTAKTOV BOL OHNUTY A NEBOL DOTLACENY NA ZBERAC CIM NEPLNIL SVOJU FUNKCIU. TO JE PRE TYCH CO BY MALI POD.PROBLEM
Srpen 19, 201015 r Jsem rád, že i přes vzdálenost a slabší baterie se moje křišťálová koule o mnoho "nesekla" a že to byl ten doběhový kontakt - a žes to tedy zvládl sám úspěšně opravit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.