jtoma Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 Pri kontrole VAGom mi vypisalo tieto chybi nevie niekto co su to za chybi, lebo ja sa do toho nejak nerozumiem by ste mi velmo pomohli :-) Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Part No: 03D 906 032 A Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1501 Coding: 00021 Shop #: WSC 13765 TMBPW16Y433784928 SKZ7Z0C1920339 1 Fault Found: 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl Part No: 6Q2 937 049 C Component: 00 BN-SG. 2S07 Coding: 01032 Shop #: WSC 13765 1 Fault Found: 01598 - Drive Battery Voltage 07-10 - Signal too Low - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 první je nízká účinnost katalyzátoru - buď můžeš mít díru ve vlnovci, nebo ti "rozkvétají" ventily (jaký máš chod na volno, nesvítí check? druhé je problém s baterkou - zkusit dobít, popř. jak jí máš dlouho? event.podle stáří koupit novou, smáznout chyby a uvidíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtoma Vloženo 19. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 Volnobeh je dobri Auto bolo po generalke lebo papkal olej... komplet hlava vsetky tesnenia nove, vyfukove ventily nove ostatne zabrusene, nove su aj krusky na valcoch, od generalky som najazdil 10000km, takze motor je OK nemoze to byt deravy vyfuk alebo lamda sonda alebo dochadza katalizator??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 Vymena katu pomože na 16804. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2010 pak tedy prověř zda ti to nefouká někde u vlnovce popř. tlumiče a než bych měnil kat, asi bych si zajel na emise a nechal si je změřit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 20. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2010 Když už jsi podstoupil kompletní GO, tak katalyzátor určitě vyměň. Původní katalyzátor se vysypává a podílí se na podpalování ventilů. Teď už škodovka prodává nějaký inovovaný a při podpálených ventilech mění hlavu i katík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jtoma Vloženo 20. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Srpen 2010 dakujem za rady napisem ako to dopadlo... Este mam jednu otazozku som si nedavno kupil diagnosticky kabel VAG912 Dual-K & CAN - USB VAG/ISO interface je k tomu program VCDS Release 908.1 a VCDS Beta 912.0 skoda ze su po ang vyrobene to je tusim v China.... neviete ci nepojde nejaky program ktory je po CZ alebo ci nieje nejaka cestina???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 20. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2010 aha já myslel, že když ti dělali tu hlavu, že to bylo vč.katu, tak jak to škodovka dodává jako celkovou opravnou sadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.