Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Milosk: Já taky asi před dvěmi lety zkoušek kabely Tesla.Něco tak nekvalitního jsem dlouho neviděl.Buhví z čeho to dělaji.Po 14 dnech začali házet jiskru úplně všude jen ne tam kam by měli.Tak jsem je vzal a vyhodil,vrátil původní 11let starý originály a bylo vše ok.

Tak vcera vyměněn špatný kabel, pro jistotu jsem se rozhodl ze když už to je rozebrány, ze všechny proměřím a hle, vadný jeste na 3. Válčí, tak auto teď šlape jak víno.tentokrát jsem koupil čínské kabely Vika, vypadají ty fajfky jak origos, oplechované až nahoru, tak uvidíme co vydrží, asi jsou také měděné, pac mají všechny stejný odpor nezávisle na délce, t.j. 4,6kohm.

  • 4 týdny později...

Mi odporúčame NGK jednokontaktné, váčšina áut nam na nich jazdia... :kol-47:

Pokud je auto sekvenční LPG, je prašť jak uhoď jestli je jedno-dvou-tří-čtyřjiskřišťová.

NGK - bez problémů

  • 3 měsíce později...

čo sa týka Denso Iridium, tak sa tu doporučovalo DENSO IRIDIUM POWER (znacenie IK xx)

Ale dakto si tu na ne sťažoval že vynechávajú a dakto iný že nevydržia. Uvádzam typy čo patria do motoru AUQ.

V obchode mi doporucili DENSO IRIDIUM TOUGH (značenie VK xx) taks om začal pátrať.

(trochu som upravil a pridal odkaz na fotky)

 

Rozdiel je v tom, že

-DENSO POWER (IK20) majú zemniacu elektrodu zašpicatenú a v ploche je V drážka. Stredná iridiová elektróda (asi 0,4mm), medzera 0,8mm. 

-DENSO TOUGH (VK20Y) majú na zemnej elektróde platinový čip. Stredná iridiová elektróda 0,4mm, medzera 0,8mm (na nových som nameral 0,75mm)

-NGK LASERLINE LPG 1 majú to podobne ako DENSO TOUGH (Platinový čip na kostre, iridium na strede). Priemer strednej elektródy asi 0,5mm  medzera 0,8mm (po 45 000 km 0,75mm)

-originálne ŠKODA NGK PFR6Q (=V-line 37) majú na zemnej elektróde platinový čip. Stredná elektróda 0,6mm bude asi platina, medzera 0,8mm (Škoda uvádza 0,7mm, na ojazdených som nameral 0,75).

 

Tu som dačo pofotil:

https://plus.google.com/photos/118005049894644668875/albums/5765461256603272801/6030838039491762914?pid=6030838039491762914&oid=118005049894644668875 a ďalšie...

 

Absencia platiny na zemnej elektróde by mohla vysvetliť zníženú životnosť a stabilitu v čase (POWER)

Extratenká iridiová elektróda oproti širšej ma nižšie zápalné napätie a je samočistiaca.

 

Študijný materiál pre vedátorov:

http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/qa/tough/qa_5.html

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?name=OCTAVIA+1U2%2F1U5+%2896-10%29&filename=4w-86.txt&action=search

http://www.ngk.de/en/products-technologies/spark-plugs/spark-plug-technologies/lpgcng-spark-plugs/

http://www.ngk.de/nc/en/sonderseiten/search-center/produktfinder/////PFR6Q/

http://www.ngk.de/en/products-technologies/spark-plugs/spark-plug-technologies/precious-metal-spark-plugs/

 

Takže ja mám nachystané na výmenu (keď bude treba) Denso iridium tough VK20Y.

 

To som si zas zavedátoroval... :)

 

Zdar jak sviňa!

Upraveno od kluvi

ja som skúšal všeličo cez origo , platiny, ytrio-iridiové boli super, brisk silver naj pri tých som aj ostal

Trochu som ten moj elaborát poopravil a pridal odkaz na reálne fotky.

a čo si chcel tou jednou fotkou ukázať? alebo dokázať?

:kol-47: znáte Kluviho...vědátora, on nám to všechno vyhledá, zjistí když tak nemá co dělat (nic ve zlém, někdo to dělat musí :kol-28: ).....já zas z praxe mám zkušenost, že když jsme z Lexuse LH 400, to je bateriový s 6 válcovým motorem 155kW vyndávali při 180 tisících ty Denzo Yridium Power IK20, měnili se vlastně jen preventivně, ten motor jen startuje a běží po zvýšení rychlosti nad 30 km/h, při brzdění zas vypne, takhle pořád dokola..., já jsem pak po domluvě s majitelem na nich ještě 20 tisíc jezdil, tudíž je do aut na plyn doporučuji protože auto s nima šlo absolutně bez problémů......

a čo si chcel tou jednou fotkou ukázať? alebo dokázať?

Chcel som tým ukázať, že

Tu som dačo pofotil:

https://plus.google....049894644668875 a ďalšie...

Podstatné v odpovedi na Tvoju otázku je to slovo ĎALŠIE :)

To Karel.

Však aj si netrúfam hovoriť nič na téma skutočná životnosť a prípadne problémy. Presne ako vravíš: našiel som a dal dohromady. Každý nech si spraví názor a prípadne píše skúsenosti (už ich tu je celkom dosť)

  • 1 měsíc později...

Pokud máš kod AQW, je to FABIA 1-4 50-55kW, rv.12.99-08.03, tam jsou předepsané BRISK DX15LTC-1, nebo jednovývodová DOX15LE, případně plynová DR15YS-9......DR15YS má v tomto případě malý odtrh

Dobrý den. Chci se zeptat jak je to s těmi svíčkami na motor AQW 50 KW. V dílenské příručce jsou předepsány DR 15 TC a předepisuje je aji BRISK na svých stránkách, vy tvrdíte že tam patří DX15LTC-1. U svíček na plyn zase doporučuje BRISK typ DR 15 YS, vy DR15YS-9. Tak teda nevím co si mám vybrat :) Díky za odpověď.

Tak vcera vyměněn špatný kabel, pro jistotu jsem se rozhodl ze když už to je rozebrány, ze všechny proměřím a hle, vadný jeste na 3. Válčí, tak auto teď šlape jak víno.tentokrát jsem koupil čínské kabely Vika, vypadají ty fajfky jak origos, oplechované až nahoru, tak uvidíme co vydrží, asi jsou také měděné, pac mají všechny stejný odpor nezávisle na délce, t.j. 4,6kohm.

Inak spomenul som si na moje pokusy na mojom miláčikovi Suzuki Samurai. -Ten ešte má zapaľovacie káble.

Skús sa na zapaľovacie káble podívať v úplnej tme. Samo že so zapnutým motorom. Celkom ťa to pobaví.

A ešte väčšia sranda je keď vytiehneš kábel z jednej sviečky. :-D

Asi by tak šlo hľadať aj vadné káble a iné problémy na VN sústave.

Jsem objednaný na 21 na seřízení systému .Chcu vymněnit i svíčky.Poradíte mi které koupit?Asi nejlepší ty originál že?Jaké to ale jsou?Je to Octávie II 1.6 mpi 75KW r.v. 2012.

Upraveno od dusan.k

DENSO YRIDIUM POWER  IK20

a rada pro mě prosím? :)

Ahoj.mam fabii 2 1,4 63kw. Lpg asi dva mesice. Chci vymenit svicky. Auto jsem koupil starsi mam neblahy pocit ze tam jsou jeste original z vyroby. Je to rok 2008 a najeto 80tisic. Jake budou nejrozumejsi? Diky za cas.

Doporučované výrobcem. Pokud chceš jiné, vol mezi NGK (které budou asi v těch doporučovaných) a nebo Denso.

  • 1 měsíc později...

Čau,

mám Octavii I, rok výroby 2000, 1.6, 74kW.

 

Nechal jsem si udělat přestavbu na LPG systém Tartarini.

 

LPG namontováno před 2 roky, má najeto 24 000km.

 

Filtry plynný a kapalný fáze mají najeto 9000km, měnil jsem před 6 měsící. Svíčky mají najeto 15 000km jsou tam nyní Bosch +8 typ přesně nevím.

 

Na benzín vše ok, motor šlape jak hodinky, otáčky ok, výkon ok.

 

Po přepnutí na plyn motor škupe, do kopce se téměř nedá jet, musím přepínat na benzín. Volnoběh kolísá, ztráta výkonu.

 

Diagnostika LPG systému neukazuje žádnou závadu.

 

Mám podezření právě na svíčky. Co myslíte?

 

Popřípadě doporučil by někdo nějaký svíčky? Co jsem se tady dočetl, tak hodně doporučujete Brisk, ty jsem tam měl před výměnou. Na doporučení servisu LPG jsem si nechal dát svíčky Bosch +8 s jedním jiskřištěm, že jsou prý pro LPG doporučeny.

no myslim ze tvoj problem je skor v nastaveni ako v svieckach ale ked chces menit, alebo musis tak za mna na plyn brisk silver alebo P1 tiez od brisku

Nemusim měnit, spíš jde o to, že mě nenapadlo, že by to mohlo být něčím jiným.

 

Tak myslíš zajet a nechat seřídit přes diagnostiku?

behni k plynarovi nech ti to naladi ja som tiez behal s lovatom ako na hodiny klavira chalan mi to ladil s notebookom na kolenach za jazdy so zatazou bez zataze a furt sa to po case rozstelovalo samo od seba, po dlhom case ma to nasrdilo a dal som si promonovat system elpigas ale to je obd to sa nastavuje samo odvtedy pohodicka 80000 bez sahnutia pravda okrem filtrov :kol-47:

Víc než výměnu svíček bych doporučoval zkontrolovat vzdálenost elektrod jiskřiště a případně seřídit o 20% méně(pokud jsou benzínový).

Směs LPG a vzduchu má větší izolační odpor.Při stejný vzdálenosti jako na benzín je potřeba vyšší napětí pro přeskok jiskry.Pokud se provozem kontakty opálí příliš,může dojít k poškození vinutí cívky.

praveze nie uz aj karel to tu pisal aj moj plynar mi vravel to iste ze u podtlaku malo zmysel znizovat vzdialenost elektrod ale u sekvencaku nie nikdy, nechaj odtrh taky ako tam je origo predpisany vyrobcom

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.