Duben 26, 20169 r Ahoj , tak jsem zkoušel jezdit na benzín jak jsi mi radil a auto po nastartovani naprosto v pohode zadne cukani a zdechani .... Můžu tě pozadat o radu co teď ? Diky
Duben 26, 20169 r najít plynaře a seřídit ....podle indícií co popisuješ je špatně nastavený plyn a ovlivňuje mapu benzínu...
Květen 3, 20169 r Plynař mě dal svíčky Brisk, prý že jsou na plyn, ty ale rychle letěly ven. Nedalo se s tím vůbec jezdit jak to škubalo. A rychle zpět NGK.
Květen 3, 20169 r sorry, ale co to más za plynaře.. když už ti plynař něco dá, měl by to mít odzkoušené na typ auta, na který ti dává materiál. např. mně plynař dává svíčky bud NGK nebo Denso, podle toho, co zrovna má.. říkal mi, že tyhle má odzkoušené hafo let, takže mi je vřele doporučuje,.,nechávám si je u něj montovat každou 2hou prohlídku kolem 45t km najetých na svících. ,včetně nového vzducháču a seštelování a pak na to už nešahám..vše v poho.. na nějaké takové laborování bych se mohl.. a když už ti ty svíčky dal a stály za hovno, vrátil jsi mu je?
Srpen 1, 20169 r Položím dotaz, co tu dlouho nebyl... Nebijte mě prosím, vlákno jsem přečetl asi dvakrát celé, přesto dotaz položím, v reálu schovaný za stromem, aby po mě někdo něco nehodil. O2 komb., 1.6MPi, 2007, motor BSE?, LPG Lovato necelé 3 roky. Po přečtení vlákna jsem došel k tomu, že koupím svíčky (originál?) NGK BKUR6ET-10. Pro jistotu jsem zavolal tam, co mi montovali LPG (s kterým zatím žádné potíže nejsou) a ti mi doporučili Bosch FR6DC +13. Z těch dvou byste vybrali co?
Srpen 1, 20169 r Dal bych tam DENSO Yridium Power IK20 nebo Denso yridium Touch VK20, první se mění po 100 tisících na plyn druhé vydrží skoro 200 tisíc, osobně jsem je měl těch 100 tisíc ve svém autě, dáváme je na doporučení všem zákazníkům, není s nimi problém a auta na plyn na ně jezdí výborně.... Upraveno Srpen 1, 20169 r od karel.lpg
Říjen 22, 20168 r Co se týká svíček, napíši svou zkušenost. Jak jsem psal již výše, na BRISKY i když údajně plynové to prostě nejede. Dal jsem NGK normální, asi za 80,-Kč a dobré. Dále jsem ještě zkoušel BOSCH iridium a NGK iridium a také dobré. V těchto třech typech nepozoruji žádný rozdíl. Na ty poslední nyní jezdím, mají tedy asi zřejmě nižší zapalovací napětí a tím šetřím zapalování. Ty BRISKY asi mají to zapalovací napětí moc vysoké, proto to nejede. Rozdíl v těch jmenovaných typech je hlavně v ceně - normál okolo 80,-Kč, iridiové okolo 250,-Kč. Jde o výdrž, ty iridiové by měly vydržet 200.000km, ty normální snad okolo 20.000km, což je tedy 10x tolik a cena jen 3x tolik. Upraveno Říjen 22, 20168 r od flekl doplnění
Listopad 4, 20168 r Zdravím, 1.4 TSI 90kW CAX - LPG je přímý vstřik tekuté báze LPdi Vialle , mám to půl roku, po prvních 30km kontrolka motoru-NOUZOVÝ REŽIM - svíčka , tak jsem dal BOSCH iridium, auto jede bez škubání ale kontrolka motoru se občas rosvítí (lambda mimo rosah) . Přišla STK a emise fuj, tak jsem dal vyčistit a seřídit trysky (dle protokolu před i po OK) a zase svítí, tak jsem koupil BRISKY SILVER DOR15YS-1 po 100km při akcerelaci škubání jako prase a do nouzaku, dojel jsem domů a dal tam zpátky BOŠKY maj najeto 10000km a zase to jede. KARLE co radíš za svíčky, cena nerozhoduje ,jezdí s tím manželka potřebuju to spolehlivý. Díky Ještě jsem zapoměl - mělo to udajně najeto 70000km, aktualně to má 80000km Upraveno Listopad 4, 20168 r od beda02 dodatek v textu
Listopad 4, 20168 r Pokud vím, tak se do TSI dávají dvouplatinové svíčky, takže bych se vždy držel toho, co předepisuje ŠkodaAuto, záleží na tom, co bylo v diagnostice, nouzový režim není nic, čeho se chytit, pokud to napíše, že je chyba zapalování třeba 3 válce, nemusí to vúbec být svíčka, tato chyba se napíše, když nejde správně vstřikovač, jednotka ho odpojí, poté po chvíli se odpojí zapalování, to napíše tu chybu, takže to může být vstřikovačem, už jsme to taky řešili....
Listopad 4, 20168 r V 1. 8. 2016 at 12:07, panet napsal: Položím dotaz, co tu dlouho nebyl... Nebijte mě prosím, vlákno jsem přečetl asi dvakrát celé, přesto dotaz položím, v reálu schovaný za stromem, aby po mě někdo něco nehodil. O2 komb., 1.6MPi, 2007, motor BSE?, LPG Lovato necelé 3 roky. Po přečtení vlákna jsem došel k tomu, že koupím svíčky (originál?) NGK BKUR6ET-10. Pro jistotu jsem zavolal tam, co mi montovali LPG (s kterým zatím žádné potíže nejsou) a ti mi doporučili Bosch FR6DC +13. Z těch dvou byste vybrali co? Osobně dáváme Denso Yridium Power IK20, fungují bez problémů, interval výměny 100 tisíc km...
Listopad 4, 20168 r Dobrá, mrknu které jsou dvouplatinové. Vstřikovače jsou po Jet Servisu v H.K. Dik Upraveno Listopad 4, 20168 r od beda02
Listopad 8, 20168 r Tak jsem koupil BRISK IRIDIUM PREMIUM + P21 výrobce je vyvinul přímo pro tyto motory (P21-1.4TSI, P22-1.8TSI)____( Širokorozsahové zapalovací svíčky se střední elektrodou s iridiovým kontaktem. Vnější elektroda ze slitiny legované yttriem s měděným jádrem. ) udajně vydrží 100000km TAK SE NECHÁM PŘEKVAPIT. Časem dám vědět, dofám že to nebude moc brzo.
Únor 25, 20178 r zdravim mam o2 fl original lpg landi renzo da sa pripojit z diagnostikov na toto auto a je mozna zmena reduktora nakolko bol pretesneny a stale slizi a nakolko je mala nadrzka vody a treba kazde 2 tyzdne vodu dolievat dakujem
Únor 27, 20178 r ahoj, pokud máš opravdu originální zástavbu LPG od škodovky, nebude problém vyměnit reduktor za jiný vhodný typ, ale bude problém s připojením diagnostiky. Škodovácké přestavby mají uzamčený přístup do ŘJ, takže naladění korektních parametrů pro nový reduktor je bez přístupu do diagnostiky téměř nemožné. Pouze pokud bys měl ve škodovce nějakého dobrého známého a přístupový kód ti sdělil, jinak bude nutné navštívit značkový škodovácký servis... :-(
Únor 28, 20178 r Zdravím, pokud by měl někdo zájem o opravdu kvalitní svíčky, nabízím NOVÉ iridiové japonské svíčky denso iridium power IK20, cena za 4 ks 500 Kč + případné poštovné 50 Kč při platbě předem, při platbě na dobírku požaduji poštovné 100 Kč na účet dopředu. Možno samozřejmě i osobní předání Jihlava. Více informací o svíčkách včetně ceny zde: https://zapalovaci-svicky.heureka.cz/de ... r-ik20_2/# Svíčky sám používám na doporučení plynaře pro provoz svojí feldy na LPG, ale je samozřejmě možné je provozovat i při provozu na benzín. Svíčky jsou vhodné například i pro š octavia 1,6 MPI/75 kW a mnoho jiných vozidel. Díky tenké střední elektrodě daleko méně svíčka zatěžuje zapalovací soustavu a chod motoru je díky tomu klidnější a vyrovnanější. Auto krásně jede od spodních otáček, bez cukání a škubání. edit: TAK SVÍCE PRODÁNY..... Upraveno Březen 2, 20178 r od Rob1 doplnění
Leden 30, 20187 r Zdar, máte někdo zkušenost s platinovýma svíčkama Brisk DR15YP-1 ? Dle Brisku by měly být vhodné pro Oct I BFQ 75 kW. Interval výměny mají 90 kkm, což zní zajímavě. A dají se sehnat za velmi rozumné peníze na to, že se jedná o platinu...
Srpen 17, 20187 r V 7. 3. 2011 na 17:11, karel.lpg napsal: Do Fabie 1.4 16V 74 kW dej Brisk DX15LTC-1 a je pokoj, odzkoušené,funkční... Nazdar. Prosím ťa o radu. Kúpil som Fabiu 1.4 16v 74 kw BBZ prerobená na lpg landi renzo. Diagnostika píše chybu zapalovania prerusovana na prvom a druhom valci. Predosli majiteľ tam dal nové sviecky NGK R BKURGET . Majú najazdené cca 2000km. Mám ich rovno vyhodiť a kúpiť tie Brisk? Prikladám obrázky. Vopred ďakujemza odpoveď.
Srpen 21, 20187 r Plynaři doporučují svíčky ,ale jednobodové a né co tam máš. Jestli NGK tak tady tenhle typ https://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/lpg-a-gpl/ngk-ll1 nebo Brisk http://www.brisk.cz/katalogy/zapalovaci-svicky/filter/auto/12955,12956,12957,12958,12959,12960,12961,12962 nebo Denza https://www.svickydenso.cz/zapalovaci-svicky/twin-tip/k20tt https://www.svickydenso.cz/zapalovaci-svicky/iridium-tt/ik20tt nebo něco jinýho od konkurence ,nedoporučuji svíčky přímo na lpg ty moc nefungují.
Únor 28, 20196 r Tak tady teď napíši své zkušenosti s přestavbou auta.Aby mě tady nikdo nenapadal tak dopředu píši ,mám sice koncenový motor 1,4 16V kod BUD.Ale je v koncernovém VW Caddy.Auto jsem koupil s málo km na tacho (45 000km).Tak jsem si ho nechal předělat na lpg(3/2018). Asi akorát ve výběru firmy byla velká chyba. Před přestavbou jsem vyměnil rozvody ,všechny filtry ,svíčky ,aby to bylo před přestavbou vše ok. Nechal jsem tam namontovat Zavoli Bora , odnož BRC, co mám ve druhém autě.Přestavba proběhla v 47 519 km.Najezdil jsem více jak 2 000km ,abych auto trochu rozjezdil.Po cca 2 000km na seřízení po montáži.A od té doby jenom problémy. V 6/2018 špatně ukazoval měření lpg v nádrži a špatné startování (první start ten den). 8/2018 znovu to stejné. 10/2018 zase to stejné naježdeno před seřízením cca 400km na benzín pro nové seřízení. po té se rozsvítila kontrolka motoru. 1 Fault Found: 17536 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi: system prilis chudy P1128 - 000 - - - Kontrolka závad ZAP info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 9 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 28 Kilometry: 53379 km Tak jsem natankoval plyn jinde a zase na chvíly klid.Rožla se kontrolka asi 2x ,říkam si asi plynem. 2/2019 zase check motoru a to 3x z sebou.Ještě při přepnutí na lpg první přepnutí ten den to cuklo někdy míň někdy víc.A ještě se nám stalo ,hlavně při předjíždění to kolem 3500 ot. žačalo auto cukat podle zatížení motoru ne pokaždé. Tak objednání do servisu ,čeká mě taky po roce náštěva, tak ať to je za jednou. Tak dnes auto vyzvednuto provedeno zase seřízení lpg a ještě mi vyměnily svíčky ,že technik usoudil ,že jsou na výměnu ( po cca 10 000km???).Podle mě to svíčkama nebylo.Podotýkám svíčky dány NGK ZFR6T-11G,přímá náhrada origo,předtím tam byly origo VW a taky NGK (více jak 9 let). Při vyzvednutí auta, tak vyměnily svíčky Bosch FR6 LES,jsou to dokonce svíčky na LPG,CNG.A auto znova seřízeno. Uvidím jak to bude fungovat,ale nemám z toho dobrý pocit. Vím ,že tady Karel mi říkal dávat svíčky origo žádné jiné náhrady na lpg.Jednou jsem Bosche vyhazoval už po pár km vem a dával origo. Tady přepisuji interní poznámky (doslovně ) ,co mají k mému vozidlu poznačené. 5.6.2018 - ukazatel posunut,při potížích (delší start)-doporučena jízda na BA a v BA přijet na seřízení LPG.Dušan 20.8.2018 - ochuzeno v celém rozsahu ot.Jarda 1.10.2018 - přeseřízeno OK.Doporučena jízda na LPG-pokud se projeví opětovný špatný start-doporučeno odpojení podtlaku reduktoru (po jízdě)a ráno před startem opětovné připojení hadice podtl. je podezření na vaddný (podcházející) reduktor lpg.JARA 27.2.2019 - nastaveno přepínání 1400 ot., bylo chudé-hodně!- seřízené mírně do chuda.JARA Spíš mám v tomhle dotaz na Karla ,když jsem byl u něho se svým Roomstrem na kontrolu, tak jsme se o tom bavily. Auto už bylo seřizováno 5x po přestavbě!!!
Červen 28, 20196 r Ahoj, mám dotaz na odtrh na svíčkách. Koupil jsem na doporučení tady na fóru denza vk20. Mám octavii ll tovární lpg a chci se zeptat zda necháte origo odtrh,já jsem naměřil 1mm nebo ho snížíte. Díky.
Červen 29, 20196 r před 21 hodinami, Nekki napsal: Ahoj, mám dotaz na odtrh na svíčkách. Koupil jsem na doporučení tady na fóru denza vk20. Mám octavii ll tovární lpg a chci se zeptat zda necháte origo odtrh,já jsem naměřil 1mm nebo ho snížíte. Díky. mužeš nechat tak jak jsou...
Červenec 2, 20196 r Tak mám vyměněny svíčky. Potvrzuji, že to jde i bez sundání sání i s origo lpg systémem od Škodovky. Pravda je to složitější, protože tam moc místa není, ale jde to. Upraveno Červenec 2, 20196 r od Nekki
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.