Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ještě mě napadla jedna věc. Zapomněl jsem ještě dodat jednu důležitou věc.

 

Hned po přepnutí na LPG (motor ještě málo zahřátý) to jede ještě relativně dobře, ale potom, co se motor dostatečně ohřeje, tak to je konec, motor cuká téměř nepřetržitě, otáčky na volnoběh se houpou, motor nemá výkon.

 

Kde je tedy problém? Je problém, že svíčka špatně zapaluje směs a nebo je problém přímo ve směsi, co jde do válce?

behni plynarovi nech ti to nastavi, ja som mal opacny problem na studenom motore- padal tlak na reduktore, bez lpg diagnostiky je to tapanie a hadanie

může to být hodně věcí, tlak, vstřikovače, bohatost směsi....hlavně nic nevyměňuj (dle různých rad zdejších rádobyradilů) a zajeď kde ti to dělai ať udělají diagnostiku..

Ohledně vzdálenosti elektrod jsem psal z vlastní zkušenosti.Mě se to před nějakým rokem stalo (mám sekvenční).Důsledkem opálených elektrod mi v krátkém čase odešla cívka.Na izolační odpor směsi ve válci nemá vliv zařízení (podtlak,sekvenční),ale vzdálenost elektrod a bohatost směsi (při stejný vzdálenosti elektrod má směs benzínu menší izolační odpor oproti směsi LPG).Řešením pro snížení napětí na cívce pro provoz na LPG je zmenšení vzdálenosti,nebo použít steciální svíčky určený pro provoz LPG.Tyto svíčky údajně tuto záležitost řeší.

Ok, zajedu s tím zítra k plynařovi, ať s tím něco udělá. Sám s tím nebudu dělat nic.

odkud jsi ??? pokud okolo Brna, mužu ti na tartarini doporučit meho a maltoveho plynaře, dělá tartarini...

Ohledně vzdálenosti elektrod jsem psal z vlastní zkušenosti.Mě se to před nějakým rokem stalo (mám sekvenční).Důsledkem opálených elektrod mi v krátkém čase odešla cívka.Na izolační odpor směsi ve válci nemá vliv zařízení (podtlak,sekvenční),ale vzdálenost elektrod a bohatost směsi (při stejný vzdálenosti elektrod má směs benzínu menší izolační odpor oproti směsi LPG).Řešením pro snížení napětí na cívce pro provoz na LPG je zmenšení vzdálenosti,nebo použít steciální svíčky určený pro provoz LPG.Tyto svíčky údajně tuto záležitost řeší.

ja som ta pochopil co si tym myslel a ovladam teoriu a tiez som si tym presiel ale ked som upravil sviecky tak ma technik s tym poslal do pr.... ze u modernych motorov so sekvencakom to nema zmysel a skor to uskodi zmysel to vraj malo u karburatorovych motorov, a pokial sa tyka opotrebenia sviecok asi najviac opotrebene som vytiahol NKG ale klasicke benzinove ale slapali krasne a odkedy pouzivam silverky ake ich tam dam take po 30000 vytahujem, ale este raz chyba bude 100% v nastaveni nie v svieckach

odkud jsi ??? pokud okolo Brna, mužu ti na tartarini doporučit meho a maltoveho plynaře, dělá tartarini...

 

 

Bohužel Brno ne. Jsem z Ústí nad Orlicí, trochu z ruky.

ne tak docela, pokud by jsi jel do HK, tam taky někdo dělá Tartarini, je to 57km, do Boskovic (kam myslel JirkaBrno) 70km, to máš jen 13km. Pokud ovšem nejezdíš ještě někam jinam k plynaři?

Bohužel Brno ne. Jsem z Ústí nad Orlicí, trochu z ruky.

hmm tak pokud si cches nechat auto sestelovat na 100procent doporucuju si udelat vylet do Boskovic, je to 70km, coz neni zase tak moc a zpatky pojedes uz na plyn.. ja jezdim taky z brna do Boskovic, je to sice dal, ale za kvalitne odvedenou a pomerne levnou praci mi to stoji... Pokud by jsi cchtel, muzu ti poslat cislo na plynare, ja nebo malta....

Takže byl jsem dnes u plynaře, kterého mám asi 10km od baráku, dělá taky Tartarini a tvrdil mi toto: Pokud by byl plyn špatně seřízený, svítila by kontrolka na ovladání plynu. Prý to budou nejspíš svíčky a čas má nejdřív za týden.

ne tak docela, pokud by jsi jel do HK, tam taky někdo dělá Tartarini, je to 57km, do Boskovic (kam myslel JirkaBrno) 70km, to máš jen 13km. Pokud ovšem nejezdíš ještě někam jinam k plynaři?

 

Víš co, já jsem zvyklý, že tady u nás to chodí tak, že se na nějaký den objednáš, auto tam dovezeš, pár dní ho tam necháš a oni to udělají. Tady se nedělá nic na počkání. Proto nejezdím jinam.

hmm tak pokud si cches nechat auto sestelovat na 100procent doporucuju si udelat vylet do Boskovic, je to 70km, coz neni zase tak moc a zpatky pojedes uz na plyn.. ja jezdim taky z brna do Boskovic, je to sice dal, ale za kvalitne odvedenou a pomerne levnou praci mi to stoji... Pokud by jsi cchtel, muzu ti poslat cislo na plynare, ja nebo malta....

 

Tak určitě bych rád zajel i někam jinam než k tomu, co jezdím. Ale jak jsem už psal, jsem zvyklý, že u nás se nedělá nic na počkání, ale že tam musíš auto pár dní nechat, proto jsem nehledal nic jinde.

Ono to má své opodstatnění,když někdo dojede a máš dělat třeba filtry,vstřiky apod, tak se to suprově dělá na vřelém motoru...prakticky se to ani podle předpisů nesmí...nejlépe opravit, vyzkoušet,nastavit a nechat vychladnout, potom vše vyzkoušt znova....takové ty opravy stylu přijeď, uděláme na počkání se dá udělat jen jednou, pokud se auto objeví znova tak už ne...když je auto vřelé, neodzkoušíš ani čidla jestli ukazují správné teploty, bylo tu dost aut se špatně zvolenými čidly a pak se rozhodí nastavení...

Takže byl jsem dnes u plynaře, kterého mám asi 10km od baráku, dělá taky Tartarini a tvrdil mi toto: Pokud by byl plyn špatně seřízený, svítila by kontrolka na ovladání plynu. Prý to budou nejspíš svíčky a čas má nejdřív za týden.

tak ten check ti může svítit i při svíčkách, pokud to nebude pálit jak má, tak v rámci ochrany katu, bude ŘJ odpojovat zapalování a pak ti to hodí chybu též.

Ono to má své opodstatnění,když někdo dojede a máš dělat třeba filtry,vstřiky apod, tak se to suprově dělá na vřelém motoru...prakticky se to ani podle předpisů nesmí...nejlépe opravit, vyzkoušet,nastavit a nechat vychladnout, potom vše vyzkoušt znova....takové ty opravy stylu přijeď, uděláme na počkání se dá udělat jen jednou, pokud se auto objeví znova tak už ne...když je auto vřelé, neodzkoušíš ani čidla jestli ukazují správné teploty, bylo tu dost aut se špatně zvolenými čidly a pak se rozhodí nastavení...

 

Věřím, takže je to ok, když to tam chtějí pár dní nechat. Prostě auto je objednaný na příští týden, budou si tam s tím hrát a pak uvidíme.

tak ten check ti může svítit i při svíčkách, pokud to nebude pálit jak má, tak v rámci ochrany katu, bude ŘJ odpojovat zapalování a pak ti to hodí chybu též.

 

Právě, že nesvítí vůbec nic.

  • 4 týdny později...

zdravím pánové...připojím se též do diskuze, mám najeto přes 20T na mém plynu systém Lovato, tudíž pojedu na servis seřízení a výměn filtrů a s tím spojuji i výměnu svíček, protože tam byly nějáké už když jsem auto kupoval, ale nevím jaká značka, víceméně v s servise uznali, že byly ještě dobré, ale teď už jdu určo měnit, mám 2.8 142kw, přemýšlím jaké svíčky dát, četl jsem že každý uznává něco jiného, ale předpokládám že odborník na slovo vzaté karel.lpg zaručeně doporučuje Densa iridiové IK20 přemýšlím o nich, ale ta cena mě momentálně trošku děsí, karle když vezmu densa klasické K20TT jaký byl tam byl rozdíl oproti IK20? jen v počtu najetých km? Nebo i co se týče chodu motoru ? Mě kde montovali lpg tak nabízeli Brisky, četl jsem někdo hanil, někdo spokojenost, dneska jsem tudíž zajel v Boskovicích za panem Svěrákem co montuje lpg několik let a bez jakéhokoliv rozmýšlení mě řekl jedině Densa, popřípadě NGK, tak že bych sáhnul nejspíše po těch Densách. Díky za jakékoliv rady a odpovědi

Iridiova densa se doporucuji tam, kde se kvuli vymene svicek musi rozdelat pul motory, iridia maji najezd tusim i pres 100 000km. Jinak Sverak pouziva JEN Densa anebo NGK.Ja mam na NGK najeto 40 000km a jezdi v poho, podle me je to podobny jako Catrol/shell.. nekdo vic tihne ke Castrolu, nekdo k shellu, ale vysledek je ten, ze na oba oleje to jede stejne...

Dle me jsou iridiove NGK pro tvoji potrebu vyhozene penize... A kdyz uz si to chces vymenit, vymen si i vzduchovy filtr a nejlepe primo u plynare, ktery ti auto seridi na nove svicky a novy vzd. filtr... tak mas jistitu, ze ti to pojede a budes to met nastavene..

To je nas pripad s V6. Daval jsem tam brisky, ale spotreba byla vetsi a svicky spatne opalene. Dal jsem tam original NGK a v pohode. Brzy se o tom zminim v mym tematu.

Tak ze je to podle vasich rad je uplne jedno, zda tam hodim obyc Densa nebo NGK,, tak tedy zkusim Densa, pac jsou cenove prijatelnejsi, kdyz budou spatne, hold prejdu k NGK. 

podle me uplne, pokud koupíš typ na tvoje auto není duvod proč by to mělo zlobit.. někdo jezdí i s fabrickými BOSCH a taky to jede..

To jsem si taky myslel, na octavce s prastarym 1,6 74kw to bylo jedno, ale nakonec jsem stejne vzdy skoncil u NGK..

hele, ja se v motoru nevrtam.. dodržuju servisní ukony a to tak, že auto odvezu tomu, kdo tomu rozumí.. tzn veci kolem LPG vozím plynari, který vymění potřebné díly, dá tam svoje které má ověřené, auto nastaví , já zaplatím a jedu domů, díky tomu nemám a neměl jsem s auty problémy. ,,na to abych se v tom vrtal sám a pak zde lovil rozumy fakt nemám ani čas ani náladu..

Osobne považujem NGK a Denso za ekvivalentné. Keď chceš vidieť rozdiely (IK20 atd) tak si najdi moj starsi prispevok kde som napisal co som zistil.

V mojom aute sú original skodovacke sviecky dodavane firmou NGK..... Vsetky siecky o ktorych hovorim su platinove.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.