mr.pecoun Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 tak sem dnes zjistil ze mi tece z fabie celkem dost olej ( cca 30 000Km ). nelenil sem a jel sem do servisu a zacaly se dit veci !!!!! 1. rikal ze musi pretesnit kliku, a simerinky (samo na zaruku...) 2. nechal sem technika sjet z heveru abych to neodrel!!!! a hadejte co se stalo??? odrel mi to on ale aspon to uznal a budou to lakovat..... ale sere me to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 Tak to je pech dvakrát, kde ti to prosím tě teče, no potěš, rozebrat motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 smola, stat sa moze aspon ti mal zaplatit pivo a odviest domov. vies co sa stalo kamaratovi tento tyzden smetiari s liazkou mu to nacuvali do nissana. keby aspon zadkom ale predkom a soferovou stranou. takze tam asi spal za volantom. svetlo a naraznik s blatnikom v prdeli, prikladam foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 2. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 tece to mezi motorem a prevodovkou..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 to tu někdo řešil, taky v záruce a měnili mu celý motor, nedej se a chtěj ho taky vyměnit, oprava a hlavně rozebrání - no ouvej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 2. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 no jo co to znamena nedej se????? jak toho mam dosahnout ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gil Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 no jo co to znamena nedej se????? jak toho mam dosahnout ??? To by mě taky zajímalo, tohle asi nejde "vyřvat" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 2. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 no zajimal by me interni predpis skodofky co a jak v tomhle pripade !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 To je tedy smula... Muzes hodit foto, kde ti to tece??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 2. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 hodim ale az vecer..... ted mam jeste praci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 A poznals to na ubývání oleje? Jaký máš vůbec motor? Osobně to mám na 1,4 16V v místech mezi převodovkou a motorem mírně vlhké od oleje. V rámci záruky jsem nechal přetěsnit vanu, ale po roce je to zpět. Objevilo se to až po první výměně oleje, kdy jsem tam nalil syntetiku. Olej mi neubývá, spojka neprokluzuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 2. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 foto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 2. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 foto1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 Neteče olej guferem klikové hřídele? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 A nebylo by menší zlo olej dolévat, než rozebrat půl auta a 2/3 věcí přitom sprasit ?? Na mě osobně to nějak monstrozně unikající olej nezdá. Je to zasviněný, to jo, ale 2 litry na 10.000 km to nebude, nee ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 Hm, tak to je něco úplně jiného než u mě. Navíc jsem z názvu pochopil, že se jedná o HTP. Někde jsem to už zachytil, že se mu to stalo, asi v tom nebudeš sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 2. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 Neteče olej guferem klikové hřídele? jo to taky rikal..... vis o tom neco blizsiho ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlo Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 A nebylo by menší zlo olej dolévat, než rozebrat půl auta a 2/3 věcí přitom sprasit ??Na mě osobně to nějak monstrozně unikající olej nezdá. Je to zasviněný, to jo, ale 2 litry na 10.000 km to nebude, nee ?? To rozhodně nesouhlasím, nenechal bych to tak, navíc v záruce. Zdá se mi to jako srovnatelná operace s výměnou spojky. Navíc pokud to teče, dřív nebo později to zamastí právě spojku a bude to prokluzovat. Velká otázka je ovšem příčina. Vzhledem k tomu, že už jsem o tom slyšel, bude to možná nějaká vadná série gufer. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 2. Červen 2006 Sdílet Vloženo 2. Červen 2006 Zase taková dřina to není. Přesně jak výměna spojky. Povolit poloosy, převodovka ven, setrvačník dolů. Je to šup šup, zvlášť v origo servisu. Jen by mě zajímalo, kolik by si řekli, kdyby to musel platit zákazník. Ale měnit kvůli guferu celý motor? No nebuďme tak tupí jako na západě. Spíše bych velice rád rozkopnul toho ekonoma, co ve fabrice navrhnul tam dát méně kvalitní gufero. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 A poznals to na ubývání oleje? Jaký máš vůbec motor? Osobně to mám na 1,4 16V v místech mezi převodovkou a motorem mírně vlhké od oleje. V rámci záruky jsem nechal přetěsnit vanu, ale po roce je to zpět. Objevilo se to až po první výměně oleje, kdy jsem tam nalil syntetiku. Olej mi neubývá, spojka neprokluzuje. Carlo: já myslím, že u tebe to bude netěsnost vany. Měl jsem to taky, ještě v záruce. Mlžilo mi to v rohu, vedle převodovky. Byla mastná vana (nic hrozného). Nechal jsem to přetěsnit, od té doby klid, suché jako pepř i při používání plné syntetiky. Jen dodávám, co asi víš, že mezi vanou a blokem není žádné těsnění, jen housenka speciálního (u mě modrého) tmelu. Když se to udělá pořádně, nemá to šanci téct. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 Gufero není horzná výměna. Řekl bych, že vyměněj gufero a přetěsněj vanu a oak zas budeš jezdit jak drak :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ashir Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Měl sem ten samej problem jednou měnili gufero a podruhé chtěli zase,ale potom mně volali že škodovka zjistila že aut s toto zavadou je víc a že je to vada materialu tak mně dali novej motor.Měl sem najeto 32000 km r.v. 2004 1.2 47kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Měl sem ten samej problem jednou měnili gufero a podruhé chtěli zase,ale potom mně volali že škodovka zjistila že aut s toto zavadou je víc a že je to vada materialu tak mně dali novej motor.Měl sem najeto 32000 km r.v. 2004 1.2 47kw jj, proto jsem psal, aby trval na výměně motoru, vím, že jsme to tu už probírali, jen jsem to nemohl najít. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mr.pecoun Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 ja bych rad treba novej motor, ale myslim ze kdyz tam pridu s timto pozadavkem ze me "vyhodej", potreboval bych nejakej dokument nebo neco taakovyho.........,proste mit neco v ruce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Tak zkus Ashira, jemu ho měnili, třeba by něco vyzvěděl od servisu, který to dělal, určitě na to mají nějaká lejstra - když měnili komplet motor, zkus e-mail do Škodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.