Přejít na obsah

Servis u HTP


mr.pecoun

Doporučené příspěvky

tak sem dnes zjistil ze mi tece z fabie celkem dost olej ( cca 30 000Km ). nelenil sem a jel sem do servisu a zacaly se dit veci !!!!!

1. rikal ze musi pretesnit kliku, a simerinky (samo na zaruku...)

2. nechal sem technika sjet z heveru abych to neodrel!!!! a hadejte co se stalo??? odrel mi to on ale aspon to uznal a budou to lakovat..... ale sere me to :angry::(:feve::rtfm::aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

smola, stat sa moze aspon ti mal zaplatit pivo a odviest domov. vies co sa stalo kamaratovi tento tyzden smetiari s liazkou mu to nacuvali do nissana. keby aspon zadkom ale predkom a soferovou stranou. takze tam asi spal za volantom. svetlo a naraznik s blatnikom v prdeli, prikladam foto.

post-8-1149254085.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A poznals to na ubývání oleje? Jaký máš vůbec motor? Osobně to mám na 1,4 16V v místech mezi převodovkou a motorem mírně vlhké od oleje. V rámci záruky jsem nechal přetěsnit vanu, ale po roce je to zpět. Objevilo se to až po první výměně oleje, kdy jsem tam nalil syntetiku. Olej mi neubývá, spojka neprokluzuje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nebylo by menší zlo olej dolévat, než rozebrat půl auta a 2/3 věcí přitom sprasit ??

Na mě osobně to nějak monstrozně unikající olej nezdá. Je to zasviněný, to jo, ale 2 litry na 10.000 km to nebude, nee ??

To rozhodně nesouhlasím, nenechal bych to tak, navíc v záruce. Zdá se mi to jako srovnatelná operace s výměnou spojky. Navíc pokud to teče, dřív nebo později to zamastí právě spojku a bude to prokluzovat. Velká otázka je ovšem příčina. Vzhledem k tomu, že už jsem o tom slyšel, bude to možná nějaká vadná série gufer.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase taková dřina to není. Přesně jak výměna spojky. Povolit poloosy, převodovka ven, setrvačník dolů. Je to šup šup, zvlášť v origo servisu.

Jen by mě zajímalo, kolik by si řekli, kdyby to musel platit zákazník.

Ale měnit kvůli guferu celý motor? No nebuďme tak tupí jako na západě.

Spíše bych velice rád rozkopnul toho ekonoma, co ve fabrice navrhnul tam dát méně kvalitní gufero.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A poznals to na ubývání oleje? Jaký máš vůbec motor? Osobně to mám na 1,4 16V v místech mezi převodovkou a motorem mírně vlhké od oleje. V rámci záruky jsem nechal přetěsnit vanu, ale po roce je to zpět. Objevilo se to až po první výměně oleje, kdy jsem tam nalil syntetiku. Olej mi neubývá, spojka neprokluzuje.

Carlo: já myslím, že u tebe to bude netěsnost vany. Měl jsem to taky, ještě v záruce. Mlžilo mi to v rohu, vedle převodovky. Byla mastná vana (nic hrozného). Nechal jsem to přetěsnit, od té doby klid, suché jako pepř i při používání plné syntetiky.

Jen dodávám, co asi víš, že mezi vanou a blokem není žádné těsnění, jen housenka speciálního (u mě modrého) tmelu. Když se to udělá pořádně, nemá to šanci téct. -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl sem ten samej problem jednou měnili gufero a podruhé chtěli zase,ale potom mně volali že škodovka zjistila že aut s toto zavadou je víc a že je to vada materialu tak mně dali novej motor.Měl sem najeto 32000 km r.v. 2004 1.2 47kw

jj, proto jsem psal, aby trval na výměně motoru, vím, že jsme to tu už probírali, jen jsem to nemohl najít.

-_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...