alesak1188 Vloženo 12. Září 2010 Sdílet Vloženo 12. Září 2010 Čau, mám menší problém s octavkou 1,9tdi 74kw 4x4, 2004, najeto 65000km kilometry odpovídají, měl to starší pán. Ale když vytočím jakýkoliv kvalt tak do 2500 otaček, tak při se¨šlápnutí spojky se z motoru ozve jakoby zarachtání, které se zpomaluje až ustane s volnoběžnýma otáčkama. Udělá to i když auto stojí sešlápne se spojka a přidá se plyn do tech 2500 a jak padají tak to ustane. Nevíte někdo co by to mohlo být? S tímto jsem se setkal u Zafiry 1,9 dci 74Kw najeto 240tis ale tam to rachtalo i navoilnoběh při sešlápnutí spojky a byl to dvouhmotý setrvák. Počítám že to bude taky, ale zatím to asi nebude tak vyběhaný, ale proč to vůbec dělá? Kdybyste s tím měl někdo zkušenost, byl bych moc vděčný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alesak1188 Vloženo 23. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 23. Září 2010 To tu kurna nikdo neví, nebo nemá aspon sebemenší představu co by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martink Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 (editace) Ahoj, taky mi to dělá už 6 let, co jsem to koupil se 100000 km apořád stejné. Teď mám 170000 a budu dělat spojku, tak se uvidí jestli je to spojk.ložisko nebo setrvák. tak to rachtání byla lamela Editováno: 16. Listopad 2010, autor: martink Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saxo Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 Tak třeba ten starší pan najezdil cca o 100 000 km víc než si pamatoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robik5 Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 To je zvláštní jak většina ojetých aut je po starších lidech co málo najezdí nejlíp německých důchodcích ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 Vše jsou typické příznaky odcházejícího setrvačníku (dvouhmota). Stáří vozu a ujeté km absolutně nic nevypovídají o stavu spojky - kromě podmínek jízdy (dlouhé trati x město) nejvíc záleží na řidiči. Znám člověka, který zničil spojku hned první den po nákupu vozu (neustále měl nohu lehce položenou na spojce), ale neopak není problém ujet s dvouhmotou hodně přes 200 tkm. Z vlastních zkušeností jsem najel s jednou služební O1/81 kW 236 tkm a pak se auto prodalo, nyní se stejným typem mám najeto 220 tkm aniž by cokoliv signalizovalo nějaké problémy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
67jitka58 Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 Já mám najeto 230000km a spojka jak nová. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom84 Vloženo 5. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2010 Já mám najeto 230000km a spojka jak nová. Já mám 267tis a stále jako nová :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bolek Vloženo 5. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2010 A já najeto cca 260tis. a setrvák a s největší pravděpodobností i spojka v prdeli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal P Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 Rachtání při sešlápnutí spojky mi dělala fabie když jsem najeto jen cca 60.000km a bylo v háji ložisko spojky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HanyZ Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 mě spojka vydávala divné pazvuky taky, octavia 1,6 55kW - najeto měla poctivých 140 tisíc a do věčných lovišť odešel přítlačák... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.