Wertheim Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 Kde nechat snížit hlavu motoru?? Nechci, aby to bylo amatérský (nekvalitně udělaný...) Dík za tipy.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 Okud jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DarkArt Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 kdekoliv kde na to mají vybavení . a lidi co s ním umí .) ne každej je soustružník strojař když stojí za mašinou .) ale na čvutu pokud někoh znáš tak by ti to udělali .) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bastien Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 Co si od toho slibuješ? Vysvětli prosím výhody a nevýhody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 3. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 Co si od toho slibuješ? Vysvětli prosím výhody a nevýhody. No, řekl bych, že výhoda je větší tlak ve válcích (méňe prostoru) tzn. zvýšení výkonu a nevýhoda je asi snížení životnosti motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 3. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 Okud jsi? Jsem z prahy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 3. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 kdekoliv kde na to mají vybavení . a lidi co s ním umí .) ne každej je soustružník strojař když stojí za mašinou .) ale na čvutu pokud někoh znáš tak by ti to udělali .) Právě...chci, aby to udělal někdo, kdo s tim fakt umí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 Já je v Praze vozím k Dojáčkovi k vršovickému nádraží. Mám tam strojní dílnu a dva asi 60ti letý kolbeny. Tom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 3. Červen 2006 Sdílet Vloženo 3. Červen 2006 přijeď,udělám ti to.Svěrák,pilník a nožové pravítko doma mám Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 4. Červen 2006 Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 Pospíšil v Lužicích u Šternberka za Olomoucí..... Na počkání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 4. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 4. Červen 2006 přijeď,udělám ti to.Svěrák,pilník a nožové pravítko doma mám A o kolik bys to doporučil snížit?? Odkud jsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 nezapomeň tam potom tankovat metylalkohol, má oktanové číslo hodně přes 100 a když přidáš nitrometan, tak pak to teprv pojede jak ďas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jargoon Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Doporučuji snižovat pouze za účelem srovnání hlavy při výměně těsnění. Já osobně jsem musel na Favoritu136 0.7mm. Už to na něho bylo moc. Byla prožraná od fridexu. Favorit je od té doby háklivý na "špatný" benzín, ale na plyn jezdí super. U fábie bych udělal tak 0.5mm, udělat z ní tu "136ku". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 kdyz uz to chces delat delej kompletni upravu motoru,snizeni hlavy neprinese nic,elektronika se zachova po svem a vykon nemusis vubec poznat.Vetsi tlak ve valci neznamena vyssi vykon ! musis taky motor naplnit a vyprazdnit - vacka,kanaly,vyfuk o uprave elektroniky ani nemluvim....nema to cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktor Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 kdysi davno pred 8 lety sem u 205ky delal takovou mensi generalku... krouzky, loziska a hlavne snizeni hlavy, i kdyz jen malinko... najel sem 800km a pak jednou ve 200 na dalnici na budiku oleje zcal klesal tlak, postupne to zpomalovalo, mezi tim grilovacka a doskakal sem zaplatit pokutu a uz sem volal odtahovku... loziska byly jak z masomlejnku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 kdysi davno pred 8 lety sem u 205ky delal takovou mensi generalku... krouzky, loziska a hlavne snizeni hlavy, i kdyz jen malinko... najel sem 800km a pak jednou ve 200 na dalnici na budiku oleje zcal klesal tlak, postupne to zpomalovalo, mezi tim grilovacka a doskakal sem zaplatit pokutu a uz sem volal odtahovku... loziska byly jak z masomlejnku Tak kvalitně provedenou "generálkou" bych se teda nechlubil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Je to fakt..asi se na to vykašlu..nechci za pár měsíců kupovat nový auto, nebo motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktor Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 kdysi davno pred 8 lety sem u 205ky delal takovou mensi generalku... krouzky, loziska a hlavne snizeni hlavy, i kdyz jen malinko... najel sem 800km a pak jednou ve 200 na dalnici na budiku oleje zcal klesal tlak, postupne to zpomalovalo, mezi tim grilovacka a doskakal sem zaplatit pokutu a uz sem volal odtahovku... loziska byly jak z masomlejnku Tak kvalitně provedenou "generálkou" bych se teda nechlubil je to 8 let zpet takze asi tak a jinej motor byl tenkrat za 3500 a vymena skoro gratis, takze chybama se clovek uci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 kdysi davno pred 8 lety sem u 205ky delal takovou mensi generalku... krouzky, loziska a hlavne snizeni hlavy, i kdyz jen malinko... najel sem 800km a pak jednou ve 200 na dalnici na budiku oleje zcal klesal tlak, postupne to zpomalovalo, mezi tim grilovacka a doskakal sem zaplatit pokutu a uz sem volal odtahovku... loziska byly jak z masomlejnku Tak kvalitně provedenou "generálkou" bych se teda nechlubil je to 8 let zpet takze asi tak a jinej motor byl tenkrat za 3500 a vymena skoro gratis, takze chybama se clovek uci to každopádně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Je to fakt..asi se na to vykašlu..nechci za pár měsíců kupovat nový auto, nebo motor... No vidíš nebo si počkej, jestli budou dávat do nové Fabie tu 1.4 125 kW to už by mělo stačit, snad to celkem pojede. A pak si ji kup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Je to fakt..asi se na to vykašlu..nechci za pár měsíců kupovat nový auto, nebo motor... No vidíš nebo si počkej, jestli budou dávat do nové Fabie tu 1.4 125 kW to už by mělo stačit, snad to celkem pojede. A pak si ji kup Hmm..jenže nová fábie to je na ... A taky za kolik to asi bude?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Mně by se taky líbil jen ten motor do té mojí Fabie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Mně by se taky líbil jen ten motor do té mojí Fabie To jedině... A kolik to asi žere? A to je TDíčko? nebo benzín? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Alois Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 To je ten novej zážehovej motor s kompresorem a s turbodmychadlem co má řádnej zátah skoro od volnoběhu až po maximální otáčky. Jistě bude žrát podle toho jak se na to bude šlapat. Už se to tady někde probíralo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wertheim Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 To je ten novej zážehovej motor s kompresorem a s turbodmychadlem co má řádnej zátah skoro od volnoběhu až po maximální otáčky. Jistě bude žrát podle toho jak se na to bude šlapat. Už se to tady někde probíralo. Tak to je síla...to bych si nechal říct... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.