PROCHY603 Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Průměr bubnu se opotřebením, popř. soustružením ZVĚTŠUJE, teda jeho činná plocha. Takže pod minimem NIKDY nebude Zas mudry WOJNAR. HRUBKA STENY KOTUCA BUDE POD MINIMOM!!! :kol-43: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Od kdy se opotřebení bubnu měří na tloušťku jeho stěny? A pak, napsal jsi: Treba zmerat priemer bubna. Ak je pod minimom tak sustruzenie bubna sa neoplati. Treba kupit nove bubny. Nikde o měření tloušťky stěny, což je i tak kravina, ani písmeno! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 wojnar: Vnutorny priemer bubna je: 230mm . MAXIMALNY priemer bubna je 231,5mm Ked sa bubon da zrovnat na sustruhu tak STENY BUBNA sa oslabia ostanu tenke!!! Tu mas meradlo na bubny. LINK: http://www.motorove-oleje.sk/meradlo-na-brzdove-bubny-160-360-mm/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 (editace) Jen se ptám: Od kdy je tloušťka stěny bubnu tím správným rozměrem pro jejich kontrolu (ne)použitelnosti? Najdi mi jediný předpis kteréhokoliv výrobce automobilů, který jako míru opotřebení brzdových bubnů uvádí právě tloušťku jejich stěny. Mimochodem, dal jsi se odkaz na nářadí s popisem: "Meradlo je určené na meranie priemeru brzdových bubnov s priemerom 160 - 360 mm." Pořád si stojím za tím, že míra opotřebení brzdových bubnů je JEN a POUZE jejich VNITŘNÍ PRŮMĚR, který se opotřebením popř. osoustružením ZVĚTŠUJE!! Editováno: 6. Srpen 2012, autor: Wojnar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 WOJNAR: Ach zas to tu komplikujes a prekrucas. Zbytocne tu spamujes. TREBA PREMERAT BUBON-PRIEMER AK JE PRIEMER bubna dobry tak sa to moze na sustruhu stiahnut. :kol-31: Ak ten priemer je uz 231,5mm tak TREBA KUPIT NOVE BUBNY!!! POCHOPIL SI TO!!?? nikde som nepisal ze miera opotrebovania sa meria podla hrubky steny!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Ne, ale psal si, že když je průměr pod minimem tak je třeba vyměnit buben. Já Ti jen opravil, že průměr se opotřebením zvětšuje, tudíž je buben třeba měnit když je průměr nad maximem Tys začal, že opotřebováváním se změnšuje tloušťka stěny bubnu: "HRUBKA STENY KOTUCA BUDE POD MINIMOM!!! :kol-43:", což je sice pravda, ale míru opotřebení z toho neurčí ani Bůh, natož Ty. A vůbec si nemyslím, že tady spamuji. Naopak, uvádím věci a pojmy na pravou míru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alien27 Vloženo 20. Září 2012 Sdílet Vloženo 20. Září 2012 Vrácím se po dlouhé době opět k technickému problému. Vidím to na "zoufalý krok" nákup nějakých noname bubnů a čelistí a uvidí se (i když ta chuť to neni..). Protože potom už jediné co tam zbyde původní je ta "patka" o kterou se dole opírají čelisti. Přemýšlel sem nad tím jak pořádně změřit buben, šuplerou se jeden nechytne, a kolem dokola jestli to neni křivý... přesně snad jen vzít to soustruhem, což se asi ani nevyplatí. Nejde mi pořád do hlavy proč se neprojevilo prohození bubnů mezi sebou. Snad by mohli pomoct pouze znovu nové čelisti. Kdybyste měl někdo superradu, předem dík, jinak už to vzdávám a kupuju nový bubny a čelisti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alien27 Vloženo 2. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2012 Takže závěr: problém č.1, kdy byli samostavy rozdílně nastaveny a to o dost vyřešeno - vyměněny bubny, čelisti a všechny pružinky, teď jsou samostavy úplně přesně shodně nastavený problém č.2, kdy jsou i po výměně lanek rozdílné délky u páky vyřešeno - zkrácena pravá trubka pro bowden v přechodu karoserie do interiéru -> díky tucnak01 za navedení! Provozní brzda je teď slabší, je potřeba víc šlápnout na pedál než před akcí, to připisuju novým čelistem, než si sednou. Ruční brzda teď brzdní perfektně, souměrně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nomad Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 kluci abych si seridil rucku tak musim sundat aj loketku ? malo mi to brzdi tak bych to chtel trochu potahnut ale jeste sem to nedelal na aute z loketkou,budu ji muset asi taky demontovat ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alien27 Vloženo 26. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 26. Říjen 2012 Nemusíš demontovat nic, dostaneš se tam, když vyndáš ten plast vzadu na konci tunelu - ten malej na odkládání nápojů vzadu. Není to extra přístupný, ale přitáhnout se to tudy dá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 zdarec borci. mam octaviu I 4x4 74kw. vymenene lanovody, platnicky. a lave koleso brzdi a prave nie. teda brzi aj prave ale to musim veeelmi nasilu potiahnut rucnu hore. a aj to nebrzdi stale. neviete kde je chyba???? Uz som rozmyslal ci niesu aj lanovody oznacene lava a prava strana. Prosim poradte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 Jen se zeptám jestli máš bubny nebo kotouče. Jakpak zjišťuješ že jedno kolo brzdí méně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 19. leden 2013 Sdílet Vloženo 19. leden 2013 mam kotucove brzdy. a zistil som to tak ze som zatiahol rucnu na snehu a jedno koleso islo na smiku co bolo vydno na snehu a druhe sa pretacalo ostala v snehu pekne otlacena aj vzorka od pneu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 Jen se zeptám jestli máš bubny nebo kotouče. myslím,že sem zdarec borci. mam octaviu I 4x4 74kw. sa bubny ani nedávali.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 No já si nebyl jistej...když 1.6 maj bubnovky.... Co se týče toho brzdění. kapo1222: Jak ti chodí ty páky na třmenech? A ještě jak moc ti jde ručka.Na kolik zubů. Víš že tam jsou na ladění lanek matičky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapo1222 Vloženo 20. leden 2013 Sdílet Vloženo 20. leden 2013 na pravom kolese - strmeni kde je lanko tak ked uvolnim rucnu tak sa nevrati na doraz. la lavom po uvoneni sa packa vrati az k dorazu. Víš že tam jsou na ladění lanek matičky? - myslis maticku za pakou rucnej brzdy pod stredovym tunelom??? tu som skusal tiez dotahovat vasledok rovnaky zadne prave nebrzdilo - teda brzdi ale slabucko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 Uz som rozmyslal ci niesu aj lanovody oznacene lava a prava strana. nie sú rozdielne..sú úplne rovnaké pre ľavú aj pravú stranu... na pravom kolese - strmeni kde je lanko tak ked uvolnim rucnu tak sa nevrati na doraz. la lavom po uvoneni sa packa vrati az k dorazu. treba ten strmeň rozobrať,vyčistiť,namazať...návod tu niekde na fóre určite je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 11. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2014 (editace) Toto je jen navod na rucni brzu Pokud mate nova lanka, pokud mate nove brzdove oblozeni, prasatka, bubny a stejne kolo nebrzdi s dorazenym samostavem na doraz tak Vam pomuze jedina vec. Vymenit nove rozperky a samostavy, doporucuju i pruzinky, rado praskaji hlavne u samostavu. Rozperky jsou stale sevrene brzd.oblozenim a treni tam je na obou stranach, dalsi zavada je v samostavech, starsi samostav je mensi velikosti dosti koroze tomu napomaha. Pak tu je i paka pro rozevreni rozperky, ktera je ovladana lanama, paka rozevre rozperku a nahrazuje tim prasatko. Diky rozeviracimu ucinku dochazi k opotrebeni rozperky. Vetsinou lidi meni pouze oblozeni a bubny, ale malo kdo i rozpinky ci samostav, tyto veci jsou prave dulezite na rozmerech a vymezeni vule brzd.oblozeni proti bubnum Editováno: 12. Listopad 2014, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 13. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2014 Pri montazi bubnu je lepsi samostav rucne nastavit, provadi se to jednou dirou od sroubu kola a spicatym predmetem, kterym samostav donutite smerem dolu zaklinovat, toto se provadi az do mirneho pribrzdovani bubnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majob Vloženo 22. leden 2017 Sdílet Vloženo 22. leden 2017 Ahojte. Na zaciatku konverzacie som nasiel fotku vyoseneho tiahla rucnej brzdy. Tam kde sa napajaju lanka na tiahlo paky. Mal som rovnaky problem na mojom aute. Riesenie som hladal aj tu no nikde som nic nenasiel take co by mi pomohlo vyriesit problem. Problem na STK bol samozrejmostou a celkova ucinnost rucnej brzdy bola biedna. Aj ked drzala nebolo to ono isla moc vysoko a nedala sa nastelovat. Vymena laniek nepomohla az ma to nastvalo a kontroloval som vsetko od kotuca a hladal. Nakoniec som zhodil plastovy kryt rucnej brzdy v interieri vozidla. Uplne cely az po rychlostnu paku nie len popolnik. Cuduj sa svete tam bola nakoniec chyba. Cela paka rucnej brzdy ( mechanizmus ktory taha lanka) je uchytena na troch matkach. Dve su v zadnej casti a jedna v prednej. Ta v predu bola takmer vytocena a lava zadna uvolnena. To sposobovalo nepravidelne tahanie laniek a problem s brzdami. Ked som matky dotiahol lanka sa vyrovnali a obe mi taha rovnako a rucna drzi. Stk bez problemu sumernost aj pri pomalom dvihani paky rucnej brzdy. Mozno sa tu domna viaceri obuju ze je to hlupost no ak bude mat niekto podobny problem za to ze zhodi kus plastu a pozrie na tri matky nic neda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex.333 Vloženo 10. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2017 Ať nezakládám nové vlákno - chci koupit nové lanovody na Octu combi 2001 1,9 TDI 66kW, tedy pro bubnové brzdy a můj dotaz zní: Je rozdílné lanko pro levou a pravou stranu nebo jsou pro bubnovku obě strany stejné? Předem díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.