Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Já mám 1,4MPI 44kw a dnes ráno venku -12,5 auto se parkuje venku, celej víkend stálo a na provuzku se motor dostal po ujetí 3km z mírného kopce dolu při otáčkách 2000-2500. Nic před chladičem nemám.

Mě se to dneska při -20°C ohřálo /ručička svisle/ až za 10km... ňák moc, né?

No asi záleží na tom kama jedeš. Mi dnes ráno při zařazené rychlosti na úseku cca 2,5km z kopce dokonce ručička slezla skoro o 1/4, při tom sem měl ujeto už 17km a minimálně 10km se předtím držela vzorově uprostřed:) Pravda venku bylo -22:)

5km - normálně město/ pak silnice, pak 5km zkopce - to bude asi ono :)

u nás ráno -19.Start v pohodě,5 minut jsem to nechal na volnoběh a po 4 km to začalo lést nahoru. 1.2 12V

Zdar, dnes u nás -26 stupňů a po 6 km jízdy po rovině se ručička sotva odlepila - 1.2 6V

jak mám zahřátej motor a jedu z kopce (při vyřazení i rychlosti bez plynu) tak mi spadne teplota při tak -5 i o 50% a to má topení na 1 stupeň a teplotu ani ne v půlce. je to u tohoto motoru normální nebo je něco špatně ???

Diesel se vždy zahřívá pomaleji a to co jsi napsal je normální....osobně jsem jel z Klínovce a cestou ze serpentin cca v - 7°C mi padala teplota motoru :) Po dojetí do města a chvilky jízdy opět stoupla na optimum ;)

tak se zase vracím k tématu, už tu mám příspěvek (47) ohledně ohřátí motoru ATD TDI, dnes jsem najezdil celekm 100km a měl jsem pořád napíchnutej počítač a co mě zarazilo tek venku bylo -3až -5st jel jsem celkem 2 cesty, jednu jsem neřešil a jen jel topení zapnutý na 24st a větrák na dvojku (podle ovladače klimošky) a motor se během 10km zahřál na 72st a vejš ani rana, jen když jsem předjížděl tak vylítl na 75 a pak hned spal, porovnáno s budíkama a ty měřili o 2 st míň. to byla cesta 60km. pak jsem jel ještě 40 km a to už jsem si hrál, takže prvních 20km vesměs rovina jsem měl větrák vypnutej a teplotu nastavenou na 22 (ovladač uplně nahoru) a zatížení motoru na 2000-2200ot a zase teplota 72 a nic navíc. cestou z5 jsem jel na lechtačku a teplota uplně stejná a to už jsem si zlehka topil, jen v jednom stoupáku jsem vyhnal saze a zas to vyběhlo na 75st ale na kopci to zase spadlo. Je tohle v pořádku ??? jaká má být min teplota motoru, já myslím že 80st ale jistej si nejsem. PS: na vrchu mám před chladičem clonu (na okrasu) Čím by mohlo být že se mi motor sice ohřeje ale nechce vejš jak na těch 72st ??? a jen jsem po dojetí dom sáhl na chladič a byl studenej. i když nevím jestli bych to v těch teplotách poznal,že tam něco teklo

nikdo neporadí ???

ja len prispejem mojim pripadom

1.4 16V - mam tam cerstvo vymeneny termostat (bohuzial nie origo ale nejaky taliansky) a mam pocit ze sa mi tazsie ohrieva motor

napr dnes v -8, okamzity vyjazd - na mestky obchvat - 80km, piaty stupen, nieco na 2000ot/min - po 10km sa rucicka priblizila k prevadzkovej teplote - trosku vela nie?

mam pocit ze ten termostat ma stale nejaky prietok

To asi jo... tedy pokud jsi celou dobu nejel zkopce,atd...

Ja mam podobny problem. Pred rokom som menil termostat, pred pol rokom cidlo. Tuto zimu sa mi ale nechce zohriat motor na optimum. Rucicka sa zacne dvihat zhruba po 2 km, co je akurat, ale k stredu nedorazi, zastavi sa nejaky ten stupen pred stredom (vid foto). Stred dosiahne az po tom, co jazdim do kopca, vyssie otacky, ale akonahle zvolnim tempo, klesne opat na miesto, ako je na prilozenej fotke. Takto idem aj 150 km. Kde vlastne moze byt problem? Termostat? Cidlo? Vyzera to, akoby sa termostat otvoril skor ako ma..

post-6115-1265961887_thumb.jpg

Upraveno od Bady

mne sa to bezne pri minusovych teplotach ohrieva po rovine tak po 4-5km cez leto za 3km.

Ale uz dlhsiu dobu mi toto zobrazovanie teploty vrta v hlave.Mam rozpracovany taky mini teplomer.uz som to aj mal skoro hotove ale cosi mi do toho voslo.ked to bude hotove dam vediet. lol

Co vlastne meria a riadi tu rucicku? Termostat alebo cidlo teploty?

  • 8 měsíců později...

Potřeboval bych poradit.Dá se nějak vyzkoušet,jestli termostat správně funguje?Připádámi,že mám pořád otevřený termostat.Trvá mi docela dlouho než se mi vůbec pohne ručička taploměru.Jezdím každý den do práce cca 4Km a ručička se ani nehne(teplota cca +5)Když jedu někam dál,ručička časem dosáhne středu a drží si polohu normálně.Zkoušel jsem,když se ručička začne odlepovat z nuly,tak chladič je stále studený,ale ta hadice z termostatu do chladiče je horká.Nepřipadá mi,že je horká od okolního prostředí,protože nejblyžší plasty jsou jen vlažný.

Můžete mi někdo poradit?Děkuji.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.