Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Tak nakonec to bylo budikama...

  • 1 rok později...

Už si nevím rady,nejdřív na jaře začala kontrolka pípat, dostatek kapaliny plus výměna nádobky,očišění kontaktu.Přez zimu se neozvala .Druhý rok už pípá neustále i v zimě kdy je -10 C ,kapaliny je dost udělal jsem to samé jako rok předtím.Do toho najednou budík benzínu padne na nulu i když je skoro plná nádrž a pak se vrátí tam kde má bejt a zase padne.Nicméně kontrolka na stav paliva funguje když dochází tak se vždy ozve.Ted už odešlo i servo čerpadlo KOYO žádná láce .Na diagnostice zjistili jen pokles napětí,ale ten se prý stává ,že při nastartování jde elektrika tam kde je zapotřebí a po chvíli je vše ok .Po výmazu chyb dál zůstává chladící kapalina a servo čerpadlo.Alternátor dává co má,elektrika jde jak má, tak už nevím.Fábia 1.4 MPI 2002 50kw

Ano vymena budikov :) a je po probleme ja som mal tie iste problemy a kablovačkov to nebolo 1.4 16V 2002 HTP 75KW

nepísal som,že to bude vyvesením káblov,len som mu dal prvotný a myslím aj najlacnejší spôsob vylúčiť jednu z možných závad :kol-28:

  • 2 roky později...

Ahoj všem, jsem tu nový, tak se předem omlouvám, kdyby se zde toto téma již opakovalo.

Již pár měsíců mám problém s tím, že se mi na palubní přístrojové desce ukazuje blikající kontrolka množství a teploty chladící kapaliny. Vody mám samozřejmě dost a auto má teploty normální.

Zajímavé je, když se auto ohřeje, tak kontrolka po opětovném nastartování již ne signalizuje.

Nevíte co s tím?

Děkuji za jakoukoliv radu

post-91791-0-72822800-1419763004_thumb.j

Přečti si to výše. 

Ale odpověď je jasná výměna nádobky, čidlo je nefunkční.

Pokud tam máš třeba olej v chladicí kapalině stačí vypláchnout benzínem a usušit.

 

Jinak prostě výměna.

Ahoj všem, jsem tu nový, tak se předem omlouvám, kdyby se zde toto téma již opakovalo.

opakovalo ...to máš pravdu ;) ...tém je tu neúrekom,stačí zadať vpravo hore do vyhladávača napr. "bliká kontrolka,svieti kontrolka vody" a môžeš čítať ...tento problém sa vyskytuje aj u iných motorizácií

Taky proto jsem to spojil. To je pořád dokola - nikomu se nechce hledat...

  • 2 roky později...

Dobrý den,může mi prosím někdo poradit proč teď v těchto mrazech kdy je hodně pod nulou.se mi při nastartování vozidla po chvíli rozsvítí kontrolka chladící kapaliny a problikává?Musím ale uvést že chladící kapalina není zamrzlá a ani nemám málo chladící kapaliny ještě podotýkám že mám růžovou chladící kapalinu v nádržce do mínus 35.Po zahřátí kapaliny pak ale stačí vypnout motor,znovu nastartovat a kontrolka se již nerozsvítí.Při venkovních teplotách nad nulu se kontrolka také nerozsvítí.Je tohle velký problém na vozidle?Dejte mi vědět prosím.Děkuji.Jirka

Dela mi to pod -10 tez. Podle me se zmeni hustota kapaliny a zvysi se elektricky odpor. A RJ to vyhodnoti jakoze chybi chladici voda. (Jsou tam dve desticky a chladici kapalina je spojuje elektricky)

Odpověď je je jasná a už tu zazněla min. 100x... Je špatné čidlo chladící kapaliny, které je součástí nádržky. Stačí vyměnit nádržku a je spraveno. Nová stojí něco přes 300 Kč.

  • 1 rok později...

Ahoj lidi, 

 pročetl jsem celé téma a udělal všechny úkony co jste doporučili. Výměna nádobky na chladící kapainu, výměna čidla na teplotu ( oboje věci nové a originál), proměření kabeláže čidla hladina jak na kostru, tak až na svorkovnici na příčné stěně. Když proklemuji kontakty, kontrolka stále svítí i po vypnutí a opětovném zapnutí klíčku.  Už celkem nevím co s tím? Neporadíte???

A zkoušel jsi diagnostiku?Nějaký kód chyby?Měl by být rozdíl mezi teplotou a množstvím chladící kapaliny.To byti mělo napovědět,kde hledat dál.

Pres VAG žadnou chybu nehlasí. 

Bud prerusena kabelaz nebo studenak na budikach.

A muzu to nejak odzkouset, nebo musim vymenit budiky. 

A jak přesně to píšeš?Ta kontrolka po zapnutí klíčku stále svítí a zhasne teprve když ho vypneš?A zkoušel jsi jednoduše odpojit svorkovnici od té nádobky a od teploměru?

Ano, zapne se chvilku po nastartování a svítí do vypnutí motoru. I když vypnu zahřátý motor a znovu nastartuji, tak stejně se rozsvítí. 

Jinak svorkovnici od nádobky jsem odpojil (i proklemoval ) a stále svítí. 

Jak to myslíš od teploměru???

 

Čidlo teploty u termostatu.To,které si měnil...To,co píše Hurec,přerušená kabeláž nebo studeňák na budíkách,v takovém případě by to bylo asi spíš naopak a kontrolka by nesvítila vůbec.Ještě mně napadá s tou kontrolou kabeláže,pokud si zkoušel zkoušečkou ty plusové kabely těch snímačů proti kostře,zkus vyzkoušet také ty mínusové.Mohlo se stát,že máš u některého toho snímače špatnou kostru.

  • 4 týdny později...

Svítící kontrolka na vodu je často spojena s vadným tachometrem,

v hodně případech stačí opravit budíky a je po problému.

Lze opravit na počkání - Strakonice - jižní Čechy.

 

  • 2 roky později...

Ahoj,

můžeš poradit, jak je to propojené? Respektive jak to opravit? Řeším také problém s blikající kontrolkou a vyzkoušel jsem toho opravdu už hodně. Čeho jsem si všiml je, že poslední dobou je chod ukazatele rychlosti takový trhaný. Může to souviset s kontrokou chladící kapaliny? Do Strakonic mám bohužel daleko. Díky, Petr

  • 10 měsíců později...

Třeba se pletu, ale není čidlo kapacitní a ne odporové ? Měl jsem ten samý problém ( blikající kontrolka vody ). U mě to nakonec byl špatný kontakt konektoru, ale při zkoumání příčiny jsem měřil odpor a kapacitu snímače v nádržce při různých hladinách chladící kapaliny.

Odpor byl řádově megaohmy, kapacita nF . Nezdá se mi, že by byl vyhodnocován tak velký odpor, kapacita je pravděpodobnější. Při měření byla kapacita při MAX cca 150 nF, při MIN cca 12 nF. Po opravě kontaktu v konektoru jsem snižoval hladinu kousek pod MIN ( cca 1cm ) až začala signalizace pískat a kontrolka blikat. V tu chvíli byla kapacita cca 11 nF . Po doplnění na MIN, kdy se kapacita zvýšila na cca 12nF už to bylo OK . Jestli to tak je, tak by mohlo stačit v případě že to "začne zlobit" změřit kapacitu snímače a o něco jí zvýšit připájením kondenzátoru paralelně k čidlu ( tedy na ty 2 dráty, co k němu vedou ).  Kdyby byla kapacita i při MAX třeba 10 nF , přidal bych kondenzátor 2 až 5 nF a mohlo by to fungovat i s upozorněním, když voda v nádržce  výrazně klesne.

  • 4 týdny později...

Dobrý den, měl bych na vás otázky ohledně Fabie 1. generace. Koupil jsem ji v květnu 2021.

 

1)  Z ničeho nic mi nefunguje ukazatel průměrné spotřeby. Celou dobu šel, ale nyní už tam asi 300 km mám 7.3 / 100 km a nereaguje to na vůbec nic.

 

2) Občas když nastartuji, tak se rozsvítí kontrolka chladiče. Chladící kapaliny mám ale dostatek. Když zhasnu motor a opět nastartuji, kontrolka už nesvítí.

 

Nevíte, čím by tohle mohlo být? 

 

Předem všem děkuji za odpovědi a ochotu. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.