Srpen 8, 201213 r Už si nevím rady,nejdřív na jaře začala kontrolka pípat, dostatek kapaliny plus výměna nádobky,očišění kontaktu.Přez zimu se neozvala .Druhý rok už pípá neustále i v zimě kdy je -10 C ,kapaliny je dost udělal jsem to samé jako rok předtím.Do toho najednou budík benzínu padne na nulu i když je skoro plná nádrž a pak se vrátí tam kde má bejt a zase padne.Nicméně kontrolka na stav paliva funguje když dochází tak se vždy ozve.Ted už odešlo i servo čerpadlo KOYO žádná láce .Na diagnostice zjistili jen pokles napětí,ale ten se prý stává ,že při nastartování jde elektrika tam kde je zapotřebí a po chvíli je vše ok .Po výmazu chyb dál zůstává chladící kapalina a servo čerpadlo.Alternátor dává co má,elektrika jde jak má, tak už nevím.Fábia 1.4 MPI 2002 50kw
Srpen 8, 201213 r máš vyvesenú/odmotanú kabeláž?? http://forum.skodahome.cz/topic/38109-epc-za-vlhka/ http://forum.skodahome.cz/topic/17556-oxidace-kabelu-ve-fabii/ http://forum.skodahome.cz/topic/96990-skoda-fabia-14i-16v-problikavani-skubani-servaneresitelne/
Srpen 16, 201213 r Ano vymena budikov a je po probleme ja som mal tie iste problemy a kablovačkov to nebolo 1.4 16V 2002 HTP 75KW
Srpen 16, 201213 r nepísal som,že to bude vyvesením káblov,len som mu dal prvotný a myslím aj najlacnejší spôsob vylúčiť jednu z možných závad
Prosinec 28, 201410 r Ahoj všem, jsem tu nový, tak se předem omlouvám, kdyby se zde toto téma již opakovalo. Již pár měsíců mám problém s tím, že se mi na palubní přístrojové desce ukazuje blikající kontrolka množství a teploty chladící kapaliny. Vody mám samozřejmě dost a auto má teploty normální. Zajímavé je, když se auto ohřeje, tak kontrolka po opětovném nastartování již ne signalizuje. Nevíte co s tím? Děkuji za jakoukoliv radu
Prosinec 28, 201410 r Přečti si to výše. Ale odpověď je jasná výměna nádobky, čidlo je nefunkční. Pokud tam máš třeba olej v chladicí kapalině stačí vypláchnout benzínem a usušit. Jinak prostě výměna.
Prosinec 28, 201410 r Ahoj všem, jsem tu nový, tak se předem omlouvám, kdyby se zde toto téma již opakovalo. opakovalo ...to máš pravdu ...tém je tu neúrekom,stačí zadať vpravo hore do vyhladávača napr. "bliká kontrolka,svieti kontrolka vody" a môžeš čítať ...tento problém sa vyskytuje aj u iných motorizácií
Leden 25, 20178 r Dobrý den,může mi prosím někdo poradit proč teď v těchto mrazech kdy je hodně pod nulou.se mi při nastartování vozidla po chvíli rozsvítí kontrolka chladící kapaliny a problikává?Musím ale uvést že chladící kapalina není zamrzlá a ani nemám málo chladící kapaliny ještě podotýkám že mám růžovou chladící kapalinu v nádržce do mínus 35.Po zahřátí kapaliny pak ale stačí vypnout motor,znovu nastartovat a kontrolka se již nerozsvítí.Při venkovních teplotách nad nulu se kontrolka také nerozsvítí.Je tohle velký problém na vozidle?Dejte mi vědět prosím.Děkuji.Jirka
Leden 26, 20178 r Dela mi to pod -10 tez. Podle me se zmeni hustota kapaliny a zvysi se elektricky odpor. A RJ to vyhodnoti jakoze chybi chladici voda. (Jsou tam dve desticky a chladici kapalina je spojuje elektricky)
Leden 26, 20178 r Odpověď je je jasná a už tu zazněla min. 100x... Je špatné čidlo chladící kapaliny, které je součástí nádržky. Stačí vyměnit nádržku a je spraveno. Nová stojí něco přes 300 Kč.
Květen 12, 20187 r Ahoj lidi, pročetl jsem celé téma a udělal všechny úkony co jste doporučili. Výměna nádobky na chladící kapainu, výměna čidla na teplotu ( oboje věci nové a originál), proměření kabeláže čidla hladina jak na kostru, tak až na svorkovnici na příčné stěně. Když proklemuji kontakty, kontrolka stále svítí i po vypnutí a opětovném zapnutí klíčku. Už celkem nevím co s tím? Neporadíte???
Květen 12, 20187 r A zkoušel jsi diagnostiku?Nějaký kód chyby?Měl by být rozdíl mezi teplotou a množstvím chladící kapaliny.To byti mělo napovědět,kde hledat dál.
Květen 12, 20187 r A jak přesně to píšeš?Ta kontrolka po zapnutí klíčku stále svítí a zhasne teprve když ho vypneš?A zkoušel jsi jednoduše odpojit svorkovnici od té nádobky a od teploměru?
Květen 12, 20187 r Ano, zapne se chvilku po nastartování a svítí do vypnutí motoru. I když vypnu zahřátý motor a znovu nastartuji, tak stejně se rozsvítí. Jinak svorkovnici od nádobky jsem odpojil (i proklemoval ) a stále svítí. Jak to myslíš od teploměru???
Květen 13, 20187 r Čidlo teploty u termostatu.To,které si měnil...To,co píše Hurec,přerušená kabeláž nebo studeňák na budíkách,v takovém případě by to bylo asi spíš naopak a kontrolka by nesvítila vůbec.Ještě mně napadá s tou kontrolou kabeláže,pokud si zkoušel zkoušečkou ty plusové kabely těch snímačů proti kostře,zkus vyzkoušet také ty mínusové.Mohlo se stát,že máš u některého toho snímače špatnou kostru.
Červen 6, 20187 r Svítící kontrolka na vodu je často spojena s vadným tachometrem, v hodně případech stačí opravit budíky a je po problému. Lze opravit na počkání - Strakonice - jižní Čechy.
Září 13, 20204 r Ahoj, můžeš poradit, jak je to propojené? Respektive jak to opravit? Řeším také problém s blikající kontrolkou a vyzkoušel jsem toho opravdu už hodně. Čeho jsem si všiml je, že poslední dobou je chod ukazatele rychlosti takový trhaný. Může to souviset s kontrokou chladící kapaliny? Do Strakonic mám bohužel daleko. Díky, Petr
Srpen 8, 20214 r Třeba se pletu, ale není čidlo kapacitní a ne odporové ? Měl jsem ten samý problém ( blikající kontrolka vody ). U mě to nakonec byl špatný kontakt konektoru, ale při zkoumání příčiny jsem měřil odpor a kapacitu snímače v nádržce při různých hladinách chladící kapaliny. Odpor byl řádově megaohmy, kapacita nF . Nezdá se mi, že by byl vyhodnocován tak velký odpor, kapacita je pravděpodobnější. Při měření byla kapacita při MAX cca 150 nF, při MIN cca 12 nF. Po opravě kontaktu v konektoru jsem snižoval hladinu kousek pod MIN ( cca 1cm ) až začala signalizace pískat a kontrolka blikat. V tu chvíli byla kapacita cca 11 nF . Po doplnění na MIN, kdy se kapacita zvýšila na cca 12nF už to bylo OK . Jestli to tak je, tak by mohlo stačit v případě že to "začne zlobit" změřit kapacitu snímače a o něco jí zvýšit připájením kondenzátoru paralelně k čidlu ( tedy na ty 2 dráty, co k němu vedou ). Kdyby byla kapacita i při MAX třeba 10 nF , přidal bych kondenzátor 2 až 5 nF a mohlo by to fungovat i s upozorněním, když voda v nádržce výrazně klesne.
Srpen 31, 20214 r Dobrý den, měl bych na vás otázky ohledně Fabie 1. generace. Koupil jsem ji v květnu 2021. 1) Z ničeho nic mi nefunguje ukazatel průměrné spotřeby. Celou dobu šel, ale nyní už tam asi 300 km mám 7.3 / 100 km a nereaguje to na vůbec nic. 2) Občas když nastartuji, tak se rozsvítí kontrolka chladiče. Chladící kapaliny mám ale dostatek. Když zhasnu motor a opět nastartuji, kontrolka už nesvítí. Nevíte, čím by tohle mohlo být? Předem všem děkuji za odpovědi a ochotu.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.