TomasB Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Tak už je to tak. Klepou. Dneska jsem se stavil za Pepanem(můj servisák) a potvrdil mi, že opravdu klepou. Není to prý ale zas tak strašné, slyšel horší. Akorát se na to asi dřív jak za měsíc nedostane. Ale nemám prej stresovat, že mi to určitě za měsíc neklekne. Ale trošku se obávám, protože za ten měsíc našmejkám určo nějaký 4 tkm. Je pravda, že kdybych nevypnul jednoho dne rádio, tak bych ani nevěděl že vono to rádio je dobrej opravář? Nj, tak musím objednat u Elitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 těsnící kroužek dříku, je to gufero ventilu nebo je to ještě neco jiného? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 7. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 co by případně bylo dobrý nechat vyměnit, když už ty hydroštely budu dělat a bude to rozkuchaný? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 8. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 Na Elitu rozlišujou hydroštely do čísla motoru 034858 a od čísla nahoru. Číslo motoru se ale nikde neuvádí. Nebo je někde na motoru? A hlavně jsem z toho docela zmatenej. poznámka u dílu na Elitu: pro prepracované hlavy válcu je k dodání místo 420 0022 10 v etsí zdvihátko 420 0040 10 (D= + 0,5 mm) k dodání A to druhý nestojí 280,- ale asi 1200,- Tak jak to je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 napiš do Elitu RV auta,kód motoru,oni ti napíšou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 8. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 napiš do Elitu RV auta,kód motoru,oni ti napíšou byl jsem přímo v Elitu a ptal se na číslo motoru a pak mi přece jenom řekl číslo dílu i bez něj. Tak nevím... Vše co jsi napsal jsem mu nadiktoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 ty hodryštely jsou na vesměs na koncern stejné,Octa,VW Audi TDi je mají shodné,až na pár vyjímek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 8. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 ty hodryštely jsou na vesměs na koncern stejné,Octa,VW Audi TDi je mají shodné,až na pár vyjímek A víš něco o tomto? pro prepracované hlavy válcu je k dodání místo 420 0022 10 v etsí zdvihátko 420 0040 10 (D= + 0,5 mm) k dodání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 jedná se asi o hlavy snížené-rovnané Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gdanx Vloženo 8. Červen 2006 Sdílet Vloženo 8. Červen 2006 tomas: a kolik ze mas najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 9. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Červen 2006 tomas: a kolik ze mas najeto? necelých 200 na tacho, ale myslím, že ve skutečnosti tak o 50-100víc. Je dovezená z DE, ale měla najeto při koupi kolem kila, přičemž dle mobile.de by věkem odpovídala tak 150-200. Takže těm km nevěřím, i když můj mecho říkal, že by ty km mohly i sedět. Jinak mám na Elitu dojednanou slevu 35%, takže paráda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 13. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2006 Tak jsem z toho jelen Po natankování to klepání zmizlo Kua, že by měli nějakou blbou naftu? Beru jen na jedné benzínce. Můžou hydroštely klepat při špatné naftě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 13. Červen 2006 Sdílet Vloženo 13. Červen 2006 ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 13. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2006 Tak proč to už neklepe??? Tak co by to mohlo být, že to klepe jako hydroštely? Z toho jsem teda jelen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 16. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2006 Tak přecejenom klepou.Když je motor studený, tak klepou dost, a to tak do cca 1500-1700 ot. Pak už neklepou. Jak se motor pořádně prohřeje, tak slyšet nejsou ani na volnoběh. Tak už aspoň vím, co a jak. Docela mně to mátlo, protože to vypadalo, že někdy klepou a někdy ne. Teď už vím jak to je. To vypadá asi na počátek jejich odchodu do věčných lovišť. Nejvíc klepou v záběru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 16. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 16. Červen 2006 Jo, a pro jistotu jsem nechal vyměnit olej, i když jsem byl v půlce intervalu. Můj servisák neměl čas, tak jsem to nechal udělat jinde, a ten kokot mi to přelil, i když jsem mu jasně řekl, ať tam dá jen 3 l, že si to případně doleju sám. Narval tam debil 4,2 l, tak to mám asi 1mm nad maximem. Kokot k pohledání... Ku*va, nejraději bych si ho měnil sám, ale nemám ten přípravek na filtr a hlavně jámu nebo rampu a bez ní jsem v pr... Přípravek na filtr stojí 600,-, to by problém nebyl. Já snad budu muset kvůli auta koupit nějakej barák s garáží a budu si dělat všecko sám podle příruček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 16. Červen 2006 Sdílet Vloženo 16. Červen 2006 jiný zvihátka jsou až když se zabrušují sedla ventilů, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lube Vloženo 5. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2006 Zdravim,mam problem bud to se mě zda nebo nevim,ale taky mně klepali hydrošteli.Tak sme je vyměnili,dali sme novi.Ale furt se mě to nak nezda,furt slyšim klepani jako nakof.Mam najeto 165000km.Ale asi to taky nebude pravda,tak nevim.Poradit co to muže klepat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lube Vloženo 5. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2006 Zapoměl sem napsat co to mam za motor OCTAVIJA 81KW KOMBI ROK99 Dik za odpovjědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Guest Vloženo 5. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2006 ceny hydroštelů 200-800 za ksživotnost dle stilu jízdy -podtočenej motor trpí víc u nás výměna v soukromým (dobrým ) servisu 5000 i s matrošem mě to trvalo s čištěním sání cca 1/2 dne cvakání může dělat i vymačkaná stopka ventilů (vruby pro klínek ventilu) Stopky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lube Vloženo 8. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2006 Zdravím. Jaký stopky?Můžeš to rozvést? Moc motoru nerozumím.Takže nevím co myslíš. octavia kombi 81kw 99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 8. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2006 ceny hydroštelů 200-800 za ksživotnost dle stilu jízdy -podtočenej motor trpí víc u nás výměna v soukromým (dobrým ) servisu 5000 i s matrošem mě to trvalo s čištěním sání cca 1/2 dne cvakání může dělat i vymačkaná stopka ventilů (vruby pro klínek ventilu) Stopky kurňa, v pondělí mi je bude měnit, nemám nechat vyměnit i ty stopky? Kolik stojí? Jinak teď už to klepe jako prase. Za studena masakr, jak se zahřeje, tak to tak hrozný není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reddy Vloženo 8. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2006 když už se tak rozjela debata, časem, hodně brzo, budu muset na 1.6 55kW taky hydroštěly nechat vyměnit. ceny a životnost je stejná jak u TDi, nebo jiná??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 8. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2006 ono to nebude asi tak vyjímečná záležitost. Tudle jsem viděl Octu, klepala taky jako prase. Projížděl ode mně asi na 20m a bylo jak kovárna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 8. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2006 stopky. komce ventilů kde jsou klínky se vytáhnou a pak jsou tam na volno a cvaká to. Co mi ukazoval borec tak to chodilo cca 1/2 mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.