Přejít na obsah

Hydroštely


TomasB

Doporučené příspěvky

Já taky udělal hydroštely a po cca 2000km to začlo jemně cvakat zas. Ted mám dalších 15 tis a nemění se to (nezhoršuje) A není to tak hrozný abych kvůli tomu sundával hlavu. Borec co u nás repasuje hlavy říkal že pokud se jezdí pod otáčkama a nebo to má hodně natočenýho tak se ty stopky vytahají. tahají se spíš výfukový.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je to rozkuchaný. Nechtěly povolit šrouby na víku, tak šlo dolů i sání, a pak už se to s více prostorem podařilo sundat. Po oddělání přívodu k turbu je tam taková pixla placatá(nevím co to je) mezi turbem a chladičem, z ní vyteklo trochu oleje. Je to noumální? Vyšťouchal jsem saze ze sání, moc tam toho nebylo po poslední očistě. Kukal jsem na váhu vzduchu, potažená takovým velmi jemným prachem, ale na čištění jsem se vysral.

Jinak ještě otázečka: Mají špatné hydroštely vliv na kouřivost, spotřebu oleje,atd?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO ŽE VYTEKL OLEJ JE NAPROSRO NORMÁLNÍ.Ještě jsem neviděl auto,které by mělo 100% těsné turbo.

Hydroštely by neměly mít vliv na kouřivost,to by snad musely být total KO.

Jinak pokud se vám zdá,že něco klepe i po výměně hydroštelů,dost často to u Octávii dělají pístní čepy,ale neřešit a jezdit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vydřenej byl jen jeden, bohužel jsem nesledoval odkuď byl vytaženej. Ventily prej vypadaj dobře, bez náznaku újmy. Vačka taky O.K. Jen si zapoměl přinýst jeden klíč, takže doděláme zítra, kdy dovalí i VAGuse(hned napíchnu i Audinku).

Vždycky prská, když má dělat ropáka, nerad je dělá. Nadává, že jsem si nekoupil benzín :D Na ropáka si musí jezdit do HK od kolegů půjčovat přípravky.

A jinak z boku vypadaly ty hydroštely všecky takto:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já na to asi tak, žes to dělal celkem zbytečně, když furt klepe :D

Přijde mi, že jakmile se tady někdo o nečem zmíní, hned to musíš na svém autě měnit. Na to, že ten motor šlape jak by měl, mi to přijde jako vyhozený peníze to takto dělat :)

kdepak, podívej se na ten špatnej hydroštel, nevím, jestli to z té fotky není vidět blbě, ale je tam vymlácená rýha od vačky. Časem by se mohlo odkurvit něco dalšího. Takhle mám jistotu. Dneska jezdí Octa jak z praku, mnohem líp než předtím. Jsem naprosto překvapen(mile). Po složení to sice vypadalo dost blbě, mlátilo to ze začítku jako kráva, kouřilo jak diesel lokomotiva nebo snad ještě hůř a pořádně nejelo. Nakonec ale po ujetí asi 100tkm se to nějak srovnalo, vůbec to nekouří a nádherně táhne. A už to ani tolik neklepe. Jako kdyby si to sedlo. Jsem to dneska cestou z práce zkoušel trochu okulit a 180 jsem tam měl natošup a furt táhla, ale už jsem musel brzdit. Fakt jsem valil bulvy, protože před výměnou to lezlo nahoru jak když sere a maluje. Před výměnou to taky lehce kouřilo při velkém zatížení, teď nic není vidět.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já na to asi tak, žes to dělal celkem zbytečně, když furt klepe :D

Přijde mi, že jakmile se tady někdo o nečem zmíní, hned to musíš na svém autě měnit. Na to, že ten motor šlape jak by měl, mi to přijde jako vyhozený peníze to takto dělat :)

jo. a ten můj kámoš říkal, že to určitě bylo dobrý udělat. Jinak náklady na opravu:

1600,- hydroštely(INA)

60,- gufero vačky(nějaké od Germánů, firmu si nepamatuju)

s náhradníma dílama mi docela píchnul jeden dobrák z Audi Clubu poskytnutím velmi výrazné slevy.

Práce 2.400,- , ale je v tom ještě výměna držáku brzdového třmenu na A4(2400,- z autorizáku, jinak se nedá koupit) + rozchození brzdového válečku (se to zarezlo a hryzlo) a ještě výměna těsnění chladiče oleje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...