MichalF Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 teď Michale nevím, jestli se mám smát a nebo tě litovat... Jel si s tim motorem, ze uz ho kritizujes ? Dovolim si tipnout, ze nikoliv, takze nevim jestli se Ti mam smat, nebo Te litovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 jenže já už s tou 1.4 v OII jel... takže jestli chceš něčeho litovat, tak leda sebe! a končím tuhle přihlouplou diskuzi... prsotě vyjadřuju svůj názor a ty na mě útočíš... nemá smysl to dál rozebírat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 31. Květen 2009 Sdílet Vloženo 31. Květen 2009 ale bez 4x4 by to mohlo byt dobre aj v Yetim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Tak ono to je hlavně silně subjektivní. Pro někoho to je raketa, pro někoho lenoch, záleží, na co je kdo zvyklej. Někdo bude tvrdit, že HTPčko na normální ježdění bohatě stačí a někomu bude aji RSka málo, není jezdit jako jezdit, žejo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 SKAJA : Jo presne tak byla myslena moje narazka o stranku zpet. Jen holt nekdo zapomel turbo v autosalooooně a ted je haklivej, kdyz mu to nekdo pripomene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 no... Michale, možná jsi zaspal dobu... ale jsou motor přeplňované a nepřeplňované... a já mám motor nepřeplňovaný, konkrétně atmosferický benzínový dvoulitr a věz, že jsem v autosalónu nic nezapomněl ba dokonce jsem rád, že turbo nemám... a kdybys nebyl zabedněnej, tak bys věděl, že 2.0 FSI je velice dobrý motor a mě maximálně vyhovuje... už z toho důvodu, jak zmiňuje Skaja, že není jezdit jako jezdit... a já jezdím normálně do limitu a nepotřebuju si honit EGO rychlou jízdou jako někteří jedinci zde na fóru a neber to osobně, protože skutečně nemám sebemenší tušení jak ty jezdíš a jaký máš vlastně auto... uff... a zpět k tématu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Tak ono to je hlavně silně subjektivní. Pro někoho to je raketa, pro někoho lenoch, záleží, na co je kdo zvyklej. Někdo bude tvrdit, že HTPčko na normální ježdění bohatě stačí a někomu bude aji RSka málo, není jezdit jako jezdit, žejo ja viem, ze to nie je ziadna "raketa", ale pre kraj, kde nie su ziadne dialnice, to bohato postacuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LUKY-007 Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 no to by byla mrda... to by žralo i trávu a stromy kolem cesty a jelo by to na hovno... Prečo si myslíš ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 ... už z toho důvodu, jak zmiňuje Skaja, že není jezdit jako jezdit... a já jezdím normálně do limitu a nepotřebuju si honit EGO rychlou jízdou jako někteří jedinci zde na fóru ... Prave pro tento duvod co si zde napsal nechapu tvou narazku na 1,4TSI 4x4 DSG. Pokud jezdis do limitu jak pises, tak ta 1,4ka bude pri predpisove jizde uspornejsi jak to co mas ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Prečo si myslíš ? Za sebe bych řekl "Protože můj styl jízdy mu nevyhovuje". Já když jezdil s 1.4TSI v OII, tak sem tam měl výslednou spotřebu něco málo přes 15l na sto. Ale je pravda, že sem jezdil jen mezi vesnicema, takže netuším, co by to udělalo na dálnici, jestli by to padlo, nebo naopak ještě stouplo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 no s 90 kW DSG a 4x4... nevím, myslím, že by to bylo prostě žravé... chybí tomu objem... kažodpádně by to jelo... vo tom žádná... ale prostě hmotnost bude vyšší a bude třeba to víc točit... i zpřevodování bude víc "do síly", tzn. že při stejné rychlosti jako 4x2 to bude točit víc otáček => bude to papat víc... minimálně o litr až dva oproti 4x2 ... ale je to jenom můj názor, jsem navíc laik! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Jeste male info ke spotrebe tech 1,4TSI v octuli ... bohuzel moc vysledku tam zatim neni : http://www.spritmonitor.de/en/overview/45-...;exactmodel=1,4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 no na tom odkazu je dobře vidět, jak se budou ty spotřeby lišit od řidiče..., ale to je u benzínových motorů asi normální... jinak Skaja tuším tu jednačtyřku taky projížděl a vracel to se spotřebou přes deset litrů... asi tomu dával kopr! já jsem se s tím projel v klidu a spotřeba byla 7,5 l.. faktem je, že na pohodové ježdění to je fajn, ale těch 20 kW mi tam chybělo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Skaja tuším tu jednačtyřku taky projížděl a vracel to se spotřebou přes deset litrů... asi tomu dával kopr! Tak ani bych neřekl "kopr", ale prostě je to malej motor, tak při každé akceleraci je to hňáp na podlahu a čekám, až to nabere požadovanou rychlost, a tak defakto pořád dokola...kdo umí jezdit trošku plynuleji a dokáže se krotit, tak si myslím na spotřebu stěžovat nebude, to já zase nechci tvrdit, že každej jezdí tak jako já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Ono kdyz si auto pujcis tak to uplne nejde brat tu spotrebu, ja kdyz mel pujcene auto tak sem s nim daval taky radove jinou spotrebu, nez byla dlouhodoba. A je jasny, ze kdyz je nedko zvyklej na 110kw pripadne na RSku, tak mu to pripada liny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romariooo Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 Asi takhle: měl jsem možnost vyzkoušet Superb II s motorem 1,4TSi a mužu říct že kdyby mi to prodejce předem neřekl tak si myslim že bych to nepoznal protože jsem byl milé překvapený jak na tak těžké auto to byl živý motor.Co se týče spotřeby tak jsem to neporovnával i když jak píše Michal záleži jak s tim člověk jezdí.Já jsem to zvyklej točit do otáček a asi by se mi jeho spotřeba moc nezamlouvala.Jinak opakuju-příjemné překvapení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vorlajz Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 O II combi s 1.4 TSI váží 1280 kg - zrychlení na 100 - 9,8 vt., kombinace 6,6 l - výkon 90 kW S II s 1.4 TSI váží 1 482 kg - zrychlení na 100 - 10,5 vt., kombinace 6,8 l - výkon 92 kW a pro porovnání ten můj "tank" Scout 2.0 FSI, váha 1 565 kg - zrychlení na 100 - 10 vt., kombinace 8,7 l - výkon 110 kW no... dost by mě zajímala pružnost (zrychlení) - ze 60 na 100 apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 No je z toho videt, ze to zas takovej lenoch neni ta 1,4ka ... kazdopadne uvidime jakou hmotnost bude Yeti mit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 já s tou 1,4 jezdil, dá se jet úsporně, ale je to ježdění bez emocí, spotřeba kolem 6,5, pokud jsem ale chtěl párkrát předjet, nejet v koleně apod. musel jsem motor točit a pak šla spotřeba okolo 9 litrů, mě osobně na něm vadí časté řazení 5-6-5 to je pořád dokolečka, na tu šestku se to prostě nechce sbírat, proti 1,8 tsi, která jde i na šestku na předjetí, takže nižší objem je znát, spotřebou jsou na tom 1,4 a 1,8 nastejno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 spotřebou jsou na tom 1,4 a 1,8 nastejno No a sme zase na začátku - žere i trávu kolem cesty a nejede ...respektive žere to samý co jedna-osma a ta jede o poznání líp, abych zase nerozdmýchával emoce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalF Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 No a ted porovnej cenu 1,4 vs 1,8 ... verim ze po te 1,4ce sahne spousta lidi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SKAJA Vloženo 1. Červen 2009 Sdílet Vloženo 1. Červen 2009 verim ze po te 1,4ce sahne spousta lidi. Já vím a dokonce jim to schvaluju - já sem to už říkal tenkrát, když jsem v té 1.4ce jezdil...z mýho pohledu rozhodně lepší volba než 1.9ka, projevem se to nedá vůbec srovnávat a navíc ta 1.4ka jezdí líp mi přišlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 http://auto.idnes.cz/skoda-yeti-nejlevneji...27_automoto_vok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tangerín Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 (editace) Taky jsem to čet, potěšili mě se cenou Ještě EDIT: Kdo se chce zasmát, ať si pročte diskuzi na novinkách Hlavně příspěvky Tomáše Bartíka http://www.novinky.cz/diskuse?id=169552&am...mp;sectionId=12 Editováno: 5. Červen 2009, autor: Tangerín Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Blacky Vloženo 5. Červen 2009 Sdílet Vloženo 5. Červen 2009 mnoo cena je uchazejici. uvidime ja kto bude na zivo, odhaduju, ze za vybavu co bych rad, dam tak 430 000Kč, coz uz je na me dost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.