Přejít na obsah

Yeti


Leftfield

Doporučené příspěvky

no... Michale, možná jsi zaspal dobu... ale jsou motor přeplňované a nepřeplňované... a já mám motor nepřeplňovaný, konkrétně atmosferický benzínový dvoulitr a věz, že jsem v autosalónu nic nezapomněl ba dokonce jsem rád, že turbo nemám... a kdybys nebyl zabedněnej, tak bys věděl, že 2.0 FSI je velice dobrý motor a mě maximálně vyhovuje... už z toho důvodu, jak zmiňuje Skaja, že není jezdit jako jezdit... a já jezdím normálně do limitu a nepotřebuju si honit EGO rychlou jízdou jako někteří jedinci zde na fóru a neber to osobně, protože skutečně nemám sebemenší tušení jak ty jezdíš a jaký máš vlastně auto... uff... a zpět k tématu... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ono to je hlavně silně subjektivní. Pro někoho to je raketa, pro někoho lenoch, záleží, na co je kdo zvyklej. Někdo bude tvrdit, že HTPčko na normální ježdění bohatě stačí a někomu bude aji RSka málo, není jezdit jako jezdit, žejo ;)

ja viem, ze to nie je ziadna "raketa", ale pre kraj, kde nie su ziadne dialnice, to bohato postacuje lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... už z toho důvodu, jak zmiňuje Skaja, že není jezdit jako jezdit... a já jezdím normálně do limitu a nepotřebuju si honit EGO rychlou jízdou jako někteří jedinci zde na fóru ...

Prave pro tento duvod co si zde napsal nechapu tvou narazku na 1,4TSI 4x4 DSG. Pokud jezdis do limitu jak pises, tak ta 1,4ka bude pri predpisove jizde uspornejsi jak to co mas ty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prečo si myslíš ?

Za sebe bych řekl "Protože můj styl jízdy mu nevyhovuje". Já když jezdil s 1.4TSI v OII, tak sem tam měl výslednou spotřebu něco málo přes 15l na sto. Ale je pravda, že sem jezdil jen mezi vesnicema, takže netuším, co by to udělalo na dálnici, jestli by to padlo, nebo naopak ještě stouplo :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no s 90 kW DSG a 4x4... nevím, myslím, že by to bylo prostě žravé... chybí tomu objem... ;) kažodpádně by to jelo... vo tom žádná... ale prostě hmotnost bude vyšší a bude třeba to víc točit... i zpřevodování bude víc "do síly", tzn. že při stejné rychlosti jako 4x2 to bude točit víc otáček => bude to papat víc... minimálně o litr až dva oproti 4x2 ... ale je to jenom můj názor, jsem navíc laik!;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no na tom odkazu je dobře vidět, jak se budou ty spotřeby lišit od řidiče..., ale to je u benzínových motorů asi normální... jinak Skaja tuším tu jednačtyřku taky projížděl a vracel to se spotřebou přes deset litrů... asi tomu dával kopr! :D já jsem se s tím projel v klidu a spotřeba byla 7,5 l.. :) faktem je, že na pohodové ježdění to je fajn, ale těch 20 kW mi tam chybělo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Skaja tuším tu jednačtyřku taky projížděl a vracel to se spotřebou přes deset litrů... asi tomu dával kopr!

Tak ani bych neřekl "kopr", ale prostě je to malej motor, tak při každé akceleraci je to hňáp na podlahu a čekám, až to nabere požadovanou rychlost, a tak defakto pořád dokola...kdo umí jezdit trošku plynuleji a dokáže se krotit, tak si myslím na spotřebu stěžovat nebude, to já zase nechci tvrdit, že každej jezdí tak jako já ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi takhle: měl jsem možnost vyzkoušet Superb II s motorem 1,4TSi a mužu říct že kdyby mi to prodejce předem neřekl tak si myslim že bych to nepoznal protože jsem byl milé překvapený jak na tak těžké auto to byl živý motor.Co se týče spotřeby tak jsem to neporovnával i když jak píše Michal záleži jak s tim člověk jezdí.Já jsem to zvyklej točit do otáček a asi by se mi jeho spotřeba moc nezamlouvala.Jinak opakuju-příjemné překvapení :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O II combi s 1.4 TSI váží 1280 kg - zrychlení na 100 - 9,8 vt., kombinace 6,6 l - výkon 90 kW

S II s 1.4 TSI váží 1 482 kg - zrychlení na 100 - 10,5 vt., kombinace 6,8 l - výkon 92 kW

a pro porovnání ten můj "tank"

Scout 2.0 FSI, váha 1 565 kg - zrychlení na 100 - 10 vt., kombinace 8,7 l - výkon 110 kW

no... dost by mě zajímala pružnost (zrychlení) - ze 60 na 100 apod. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já s tou 1,4 jezdil, dá se jet úsporně, ale je to ježdění bez emocí, spotřeba kolem 6,5, pokud jsem ale chtěl párkrát předjet, nejet v koleně apod. musel jsem motor točit a pak šla spotřeba okolo 9 litrů, mě osobně na něm vadí časté řazení 5-6-5 to je pořád dokolečka, na tu šestku se to prostě nechce sbírat, proti 1,8 tsi, která jde i na šestku na předjetí, takže nižší objem je znát, spotřebou jsou na tom 1,4 a 1,8 nastejno

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

verim ze po te 1,4ce sahne spousta lidi.

Já vím a dokonce jim to schvaluju - já sem to už říkal tenkrát, když jsem v té 1.4ce jezdil...z mýho pohledu rozhodně lepší volba než 1.9ka, projevem se to nedá vůbec srovnávat a navíc ta 1.4ka jezdí líp mi přišlo ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...