Publikováno Říjen 9, 201014 r Zdravím, mám problém se spojkou Fabia 1,9 sdi. Po nastartování vůbec nezabere a motor se roztočí na cca 1000 ot a pak hned zdechne. Může to být pouze problém spojky (posledně zabírala už moc nahoře) nebo mám hledat i jinde ? Baterka je uplně v pohodě. Díky za Vaše poznámky :-)
Říjen 10, 201014 r Autor je slyšet takový drobny kovový zvuk, ale nic výrazného. Jednoduše nastartuju následně se motor roztočí a zdechne. spojka už nezabere vubec. Zarazi me ale to, ze motor zdechne. Mel by prece zustat nastartovany, i kdyz spojka nefunguje () nebo se mylim ? Jsem laik tam predem dekuji za jakoukoliv radu.
Říjen 10, 201014 r Najprv odstraniť to zdochnutie ten motor by mal bežať pekne SDI je nesmrtelny motor. Tych zavad tam može byť kopec pal. filter, čerpadlo, falošny vzduch atd. Dal by som to na VAG čo to vyhodi za chybu. Potom spojku ked už motor pekne beži.
Říjen 10, 201014 r VAG a když ten nic nepoví začni nejlevnějšíma věcma = palivový a vzduchový filtr PS: kdy ti to začlo dělat...nečerpal jsi nějakou "sudovou" naftu?...kdy jsi měnil filtry?....neodpojoval jsi nějakou hadici?
Říjen 11, 201014 r Autor věďel jsem, že ta spojka odchází, ale když mě to nechalo na silnici, tak jsem musel zavolat odtahovku - spojka uz nepracovala. Doma jsem zkusil poprve nastartovat a motor zacal zdechavat. Roztocil se a pak zdechnul. Docela divny. Zkusim dneska, az bude trochu odpocinuty. Kouknu se tedy i na stav tech filtru.
Říjen 11, 201014 r Autor hadici jsem jinak zadnou neodpojoval (nejsem zadny velky odbornik, tak se do toho moc nese*u ), je pravda, ze jsem naposledy bral naftu u Tesca, jinak jezdim k OMW. Vzuchovy filtr jsem menil pred pul rokem, palivovy jeste nikoliv, koupil jsem ji a najel s ni cca 30t km.
Říjen 12, 201014 r Autor Tak nic zvláštního jsem nenašel, jen spojka zabírá z posledních sil... Zkoušel jsem se rozjet , ale vše na hranici chcípnutí.. Nějakým zbytkem spojka zabere, ale jen na chvíli.. Musí tam být ještě malý prostor k záběru, ale po cca 10-20m motor zdechnne
Říjen 12, 201014 r Autor tak se mi to rozrostlo o dalsi problem.. Potrebuji poradit.. Pri zkousce jsem zjistil, ze se zezadu strasne kouri pri prudcim seslapnuti pedalu plynu. Motor na chvili nabehne, ale pokud plyn pustim, tak zdechne. Trochu to s autem hazi. Pokud mate jakoukoliv radu, tak budu jen rad.
Říjen 12, 201014 r Autor No mám tam skoro půlku nádrže spíš mě zaráží ten kouř , smrdí silně po naftě , když mám chvilku nohu na plynu, tak celá ulice radši zavře okna:) Upraveno Říjen 26, 201014 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Říjen 12, 201014 r Autor zkusím kouknout , ale myslkím si,že je ok... mohli by ty potíže opravdu způsobovat ten palivový filtr ? Upraveno Říjen 26, 201014 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Říjen 13, 201014 r Autor Už jsem si jej objednal... Dneska jsem volal do autorizovanýho servisu Škoda a tam mi řekli, že to je asi na 90 procent vstřikovací čepradlo a že hned mám přijet, že mi to za cca 25-30 tisíc opraví... Jinak v pátek zkusím vyměnit ten filtr a pak se uvidí. Je na tu výmenu nějakej fígl nebo něco , na co by jsem si měl dát při té výměně pozor ? Mám technickou příručku k Fabii a tam varují pouze před palivem, které může vytéct. Upraveno Říjen 26, 201014 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Říjen 14, 201014 r Autor Používáte na zalití filtru nějakou spešl vychytávku ? Třeba injekční stříkačku nebo něco podobného ? A naftu na zalití mám odčerpat odkud ?
Říjen 29, 201014 r Autor Zdravím, mám problém se spojkou Fabia 1,9 sdi. Po nastartování vůbec nezabere a motor se roztočí na cca 1000 ot a pak hned zdechne. Může to být pouze problém spojky (posledně zabírala už moc nahoře) nebo mám hledat i jinde ? Baterka je uplně v pohodě. Díky za Vaše poznámky :-) TAK PROBLEM VYŘEŠEN. Po výměně palivového filtru bylo nutné prověřit čerpadlo v servise. Oprava cca 4 litry. Starty byly následně ok, ale stále to dýmilo. Po výměně EGR ventilu (cca 3 litry) a vyčištění katalyzátoru vše ok a jsem o 10 litrů chudší a můžeme se zvesela vrhnout na spojku :-))))
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.