Winstonn Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 Zdravím, mám problém se spojkou Fabia 1,9 sdi. Po nastartování vůbec nezabere a motor se roztočí na cca 1000 ot a pak hned zdechne. Může to být pouze problém spojky (posledně zabírala už moc nahoře) nebo mám hledat i jinde ? Baterka je uplně v pohodě. Díky za Vaše poznámky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 To by chcelo podrobnejšie popisať či aspoň ide a jake zvuky atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Winstonn Vloženo 10. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 je slyšet takový drobny kovový zvuk, ale nic výrazného. Jednoduše nastartuju následně se motor roztočí a zdechne. spojka už nezabere vubec. Zarazi me ale to, ze motor zdechne. Mel by prece zustat nastartovany, i kdyz spojka nefunguje () nebo se mylim ? Jsem laik tam predem dekuji za jakoukoliv radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 Najprv odstraniť to zdochnutie ten motor by mal bežať pekne SDI je nesmrtelny motor. Tych zavad tam može byť kopec pal. filter, čerpadlo, falošny vzduch atd. Dal by som to na VAG čo to vyhodi za chybu. Potom spojku ked už motor pekne beži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 10. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2010 VAG a když ten nic nepoví začni nejlevnějšíma věcma = palivový a vzduchový filtr PS: kdy ti to začlo dělat...nečerpal jsi nějakou "sudovou" naftu?...kdy jsi měnil filtry?....neodpojoval jsi nějakou hadici? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Winstonn Vloženo 11. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 věďel jsem, že ta spojka odchází, ale když mě to nechalo na silnici, tak jsem musel zavolat odtahovku - spojka uz nepracovala. Doma jsem zkusil poprve nastartovat a motor zacal zdechavat. Roztocil se a pak zdechnul. Docela divny. Zkusim dneska, az bude trochu odpocinuty. Kouknu se tedy i na stav tech filtru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Winstonn Vloženo 11. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2010 hadici jsem jinak zadnou neodpojoval (nejsem zadny velky odbornik, tak se do toho moc nese*u ), je pravda, ze jsem naposledy bral naftu u Tesca, jinak jezdim k OMW. Vzuchovy filtr jsem menil pred pul rokem, palivovy jeste nikoliv, koupil jsem ji a najel s ni cca 30t km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Winstonn Vloženo 12. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Tak nic zvláštního jsem nenašel, jen spojka zabírá z posledních sil... Zkoušel jsem se rozjet , ale vše na hranici chcípnutí.. Nějakým zbytkem spojka zabere, ale jen na chvíli.. Musí tam být ještě malý prostor k záběru, ale po cca 10-20m motor zdechnne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Winstonn Vloženo 12. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 tak se mi to rozrostlo o dalsi problem.. Potrebuji poradit.. Pri zkousce jsem zjistil, ze se zezadu strasne kouri pri prudcim seslapnuti pedalu plynu. Motor na chvili nabehne, ale pokud plyn pustim, tak zdechne. Trochu to s autem hazi. Pokud mate jakoukoliv radu, tak budu jen rad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Vymeň ten palivak daj tam dobru naftu a pobehaj a uvidi sa čo dalej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Winstonn Vloženo 12. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 (editace) No mám tam skoro půlku nádrže spíš mě zaráží ten kouř , smrdí silně po naftě , když mám chvilku nohu na plynu, tak celá ulice radši zavře okna:) Editováno: 26. Říjen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Tak pozreť treba či nahodou neskočil rozvodovy remeň. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Winstonn Vloženo 12. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 (editace) zkusím kouknout , ale myslkím si,že je ok... mohli by ty potíže opravdu způsobovat ten palivový filtr ? Editováno: 26. Říjen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 12. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 12. Říjen 2010 Može ale nemusi. Ale vymeň hlavne ked nevieš kedy bol meneny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Winstonn Vloženo 13. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 13. Říjen 2010 (editace) Už jsem si jej objednal... Dneska jsem volal do autorizovanýho servisu Škoda a tam mi řekli, že to je asi na 90 procent vstřikovací čepradlo a že hned mám přijet, že mi to za cca 25-30 tisíc opraví... Jinak v pátek zkusím vyměnit ten filtr a pak se uvidí. Je na tu výmenu nějakej fígl nebo něco , na co by jsem si měl dát při té výměně pozor ? Mám technickou příručku k Fabii a tam varují pouze před palivem, které může vytéct. Editováno: 26. Říjen 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Winstonn Vloženo 14. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Říjen 2010 Používáte na zalití filtru nějakou spešl vychytávku ? Třeba injekční stříkačku nebo něco podobného ? A naftu na zalití mám odčerpat odkud ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Winstonn Vloženo 29. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2010 Zdravím, mám problém se spojkou Fabia 1,9 sdi. Po nastartování vůbec nezabere a motor se roztočí na cca 1000 ot a pak hned zdechne. Může to být pouze problém spojky (posledně zabírala už moc nahoře) nebo mám hledat i jinde ? Baterka je uplně v pohodě. Díky za Vaše poznámky :-) TAK PROBLEM VYŘEŠEN. Po výměně palivového filtru bylo nutné prověřit čerpadlo v servise. Oprava cca 4 litry. Starty byly následně ok, ale stále to dýmilo. Po výměně EGR ventilu (cca 3 litry) a vyčištění katalyzátoru vše ok a jsem o 10 litrů chudší a můžeme se zvesela vrhnout na spojku :-)))) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.