Přejít na obsah

Problém spojka


Winstonn

Doporučené příspěvky

Zdravím,

mám problém se spojkou Fabia 1,9 sdi. Po nastartování vůbec nezabere a motor se roztočí na cca 1000 ot a pak hned zdechne.

Může to být pouze problém spojky (posledně zabírala už moc nahoře) nebo mám hledat i jinde ?

Baterka je uplně v pohodě.

Díky za Vaše poznámky :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je slyšet takový drobny kovový zvuk, ale nic výrazného. Jednoduše nastartuju následně se motor roztočí a zdechne. spojka už nezabere vubec. Zarazi me ale to, ze motor zdechne. Mel by prece zustat nastartovany, i kdyz spojka nefunguje () nebo se mylim ? Jsem laik tam predem dekuji za jakoukoliv radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

věďel jsem, že ta spojka odchází, ale když mě to nechalo na silnici, tak jsem musel zavolat odtahovku - spojka uz nepracovala. Doma jsem zkusil poprve nastartovat a motor zacal zdechavat. Roztocil se a pak zdechnul. Docela divny. Zkusim dneska, az bude trochu odpocinuty. Kouknu se tedy i na stav tech filtru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak se mi to rozrostlo o dalsi problem.. Potrebuji poradit.. Pri zkousce jsem zjistil, ze se zezadu strasne kouri pri prudcim seslapnuti pedalu plynu. Motor na chvili nabehne, ale pokud plyn pustim, tak zdechne. Trochu to s autem hazi. Pokud mate jakoukoliv radu, tak budu jen rad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už jsem si jej objednal... Dneska jsem volal do autorizovanýho servisu Škoda a tam mi řekli, že to je asi na 90 procent vstřikovací čepradlo a že hned mám přijet, že mi to za cca 25-30 tisíc opraví...

Jinak v pátek zkusím vyměnit ten filtr a pak se uvidí. Je na tu výmenu nějakej fígl nebo něco , na co by jsem si měl dát při té výměně pozor ? Mám technickou příručku k Fabii a tam varují pouze před palivem, které může vytéct.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím,