mike_k Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Muzete mi nekdo rict prosim kod vybaveny vyhrivanych trysek ostrikovacu pripadne poradit jiny zpusob jak poznat jestli je mam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 kod vybavy pro Fabii je 9T1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 6. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Mam tu jen nejake 9P1. To neni ono? Ptam se na to proto, ze mi ke kazde trysce vedou 2 draty, coz je divne. ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 9P1 je kontrolka zapnuti bezpecnostniho pasu. Vice info tady: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=4505 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 mě by zajímalo kam jsou ty trysky zapojené? už jsem si je koupil, ale do dneška nevím na co jsou napojené Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 6. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 No dyt rikam ze tam k tomu vedou 2 draty, prestoze je podle kodu vybavy nemam ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 nemáš to tam dodělávané? je to v origo svazku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crake Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 Hod foto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 6. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 To ja nevim odkud to vede, ale kdyz se kouknu pres tu mrizku mezi sklem a kapotou, tak je tam videt, jak vedou ke kazdemu ostrikovaci dva draty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 podle mě hřejou pořád, tedy po zapnutí zapalování nebo nastartování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 6. Červen 2006 Sdílet Vloženo 6. Červen 2006 to ne . já myslím, že je to zapojené na motorek ostřikovačů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Ja myslim, ze ma pravdu JaKr. Hrejou stale po nastartovani. Kdyby hraly az po aktivaci ostrikovacu, tak to uz je pozde.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Presne tak, kdyby to melo hrat az pri potrebe ostrikovat, muselo by to mit vykon temelina, aby to bylo ucinny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 no jo ale vyhříva to prostor možná 0,5 cm3 a proč by to mělo vyhřívat i v létě?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzik Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 kdyz se mrknete do schemat zjistite ze to hreje porad... a protoze to drzi v plastu musi to mit dva draty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
anry Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 no jo asi máte pravdu asi fakt hřeje pořád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 7. Červen 2006 Sdílet Vloženo 7. Červen 2006 Protoze to vyhriva malym vykonem, proto je uplne jedno jestli to bezi furt nebo nebezi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 11. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Červen 2006 Da se to nejak poznat pres WAG ze tam ty vyhrivane trysky jsou? Me tam fakt evidentne vedou 2 draty ke kazde trysce a koukal jsem se ze ostatnim fabkam ne, ale v kodech vybavy to neni a jsem druhy majitel, tak nevim, co se tam dodelavalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FISHkaa Vloženo 12. Červen 2006 Sdílet Vloženo 12. Červen 2006 Da se to nejak poznat pres WAG ze tam ty vyhrivane trysky jsou? Me tam fakt evidentne vedou 2 draty ke kazde trysce a koukal jsem se ze ostatnim fabkam ne, ale v kodech vybavy to neni a jsem druhy majitel, tak nevim, co se tam dodelavalo. Podle toho schématu vidíš že to není připojené na ŘJ - tj. naco bazoku (VAG) na komára - stačí použít voltmetr a dvě jehly a pokud tam mas po startu 12V tak to hřeje BTW: to ohřívání není jenom o odporovém drátu - myslím že jsou tam (ted nevim jak se to odborně jmenuje) teplotně závislé odpory (čím větší teplo, tím větší odpor). Tj. udržuje se konstantní teplota a v horku to skoro nehřeje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 18. Červen 2006 Sdílet Vloženo 18. Červen 2006 Samozrejme, veď je to v tej schéme aj uvedené, že ten odporový prvok mení svoj odpor v závislosti na teplote. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 30. Červen 2006 Autor Sdílet Vloženo 30. Červen 2006 Tak jsem to dneska trosku pozoroval, kdyz bylo venku 18 stupnu, tak ty trysky byly na dotyk fakt jemne vlazne a na rozdil od vseho okolo zcela suche. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.