Červenec 8, 200817 r Kurna, tohle tema je nejake mrtve Upraveno Červenec 8, 200817 r od mischicka Prosím Tě, necituj předchozí příspěvek, ještě k tomu vlastní!
Červenec 8, 200817 r nove poznatky mam a to hodne cerstve, jelikoz jsem 14 dni stastnym majitelem OII 1,6FSI
Červenec 8, 200817 r Omlouvám se za tu citaci vlastniho prispevku !! A jak jsi spokojeny, splinilo to Tve ocekavani? Pro c jsi nekoupil MPi? Upraveno Červenec 8, 200817 r od drastys
Červenec 9, 200817 r Spokojený, to je slabý slovo. Jede to nádherně. Ale je fakt, že jsem přesedal z 50kW felicie, tak rozdíl musí být znát. Jezdím většinu sám po městě do práce, ráno 5km tam, odpoledne 5km zpět. Občas nějaký výlet. Z tohoto důvodu jsem chtěl 1,6. FSIčko se mi líbilo, ale vzal bych i MPI. Na moje cestování by to bohatě stačilo. Nebral sem auto nové, ale lehce ojeté (1 rok a 25tis km) tak jsem se rozhodoval spíše podle ceny, stavu a výbavy, než podle toho, jestli to je FSI či MPI. No a tohle mi padlo do oka a zatím jsem VELMI SPOKOJENý. A to mám ještě 3 roky plnou záruku od ŠKODY-AUTO
Červenec 10, 200817 r žofré : tak vítej v klubu nás čtyřprocentních (ve skutečnosti to tipuju i na míň jak 4% této motorizace v OII), ale to nemění nic na faktu, že to je skvělý motor!!! Možná se k nám přidá i drastys, no uvidíme :-)
Červenec 10, 200817 r No uvidime jestli se pridam, uz jsem definitivne zavrhnul TDi(jedine ze bych dostal neodolatelnou nabudku :-) ) ..... no a tak se rozhoduji mezi MPi a FSi ... zatim je to padesta na padesat
Červenec 11, 200817 r Tak pokud jsi zavrhl TDI, tak jen dobře, protože jak s MPI tak FSI budeš velice spokojen (pro naftomili - s tim TDI to byla jen sranda ) Nicmene i kdyz mas asi rozpocet nasponovany, tak stejne bych byt tebou se snazil nekde vystrachat zbyvajici korunky ktere ti chyby na 1.8 TSI... Ale me ber s rezervou, pac ja bych byl schopnej si koupit i holobyt Classic, jen pokud by tam byl 1.8 TSI. zastavam nazor ze na aute je dulezity motor a podvozek, to ze ma milion serepeticek v interieru jako klimu, radio, el. okna, vyhrivane sedacky me az tolik nezajima Upraveno Červenec 11, 200817 r od Marios
Červenec 11, 200817 r No dovolím si ensouhlasit s tím, že serepatičky v interiéru jako klima jsou naprd, stačí jet jednou v autě s klimou a pak bez a už si to uvědomíš, ale jinak taky doporučuji TSI nebo rovnou TFSI
Červenec 11, 200817 r Jj, TSIčka jsou parádní, taky bych si nechal líbit. Ale já jsem zas zastánce opačnýho názoru.. pokud mi motor dostačuje a nemám s ním v provozu problém, tak dám přednost výbavě, kterou používám téměř neustále narozdíl od maximálního výkonu motoru. 100% radši 1.6 v Eleganci než 1.8 v Classicu, ale každý má na to pohled asi jiný.
Červenec 11, 200817 r hoj. Dobře si udělal.Já ji mám 15 měsíců,najeto 18tkm a nemůžu si ji vynachválit.Motor je opravdu výborný a se spotřebou budeš maximálně spokojen i na 17 kolech.Nebudu psát kolik až nedráždím ropáky.Těch motorů je opravdu málo.Hodně šťastných kilometrů
Červenec 12, 200817 r Lala jen napiš kolik, ropáci už jsou zvyklí díky mě na nízkou spotřebu benzínového motoru, tak se pochlub! :-) x.luky: tak vítaj do klubu benziňáků a hlavně fsičkařu :-)
Červenec 12, 200817 r Mischicka: Občas teď jezdím se služební Fabii classic 1.4 50kW bez klimatizace, el. oken, tempomatu atd... a vůbec s tím nemám problém, zato s motorem problém mám celou cestu, takže jediné co mi na tom autě chybí je lepší motor, ale jak píše Viktor, je to individuální, takže 100 lidí 100 chutí...
Červenec 12, 200817 r Lala jen napiš kolik, ropáci už jsou zvyklí díky mě na nízkou spotřebu benzínového motoru, tak se pochlub! :-)x.luky: tak vítaj do klubu benziňáků a hlavně fsičkařu :-) děkuji
Červenec 13, 200817 r Marios ti dostávají takový kartáč od tebe,že ode mně by to už neunesli.Ale zkusíme to.Pokud někdo zajede na 225x45x17 na 8 palcích při průměrné rychlosti 65km za 5,4l tak je frajer.Marios měl jsi pravdu ty 17 zvedou spotřebu o 0,4l. Ti co uvažujou koupi Fsi - kupte.Jsou to motory nové technologie a mají budoucnost né jako pedečka.Vždyť se podívejte na testy motoru do nového Superbu. 1,4 92kw a spotřeba kolem 5 litrů. Toje bomba!! A nevěřím tomu,že byněkdo šel do ropy.To by byl blázen. Wolksvagen hlásí markantní pokles prodeje u nových vozů v naftě.A to je fakt,ne reklama na Fsi. Motor TDI PD je už krok zpátky ohledně motoru u Octavek I. Proč kupovat starý typ motoru když si můžeš koupit s novou technologii. Marios to máme marné žadný ropak chybu nepřizná.On si bude stát za svým TDI PD a nic jiného. Kolegové nic ve zlém je to jenom můj názor.Důležité je,že máme ty naše miláčky rádi. Heký den benziňákům a nafťákum.
Červenec 13, 200817 r Mischicka: Občas teď jezdím se služební Fabii classic 1.4 50kW bez klimatizace, el. oken, tempomatu atd... a vůbec s tím nemám problém, zato s motorem problém mám celou cestu, takže jediné co mi na tom autě chybí je lepší motor, ale jak píše Viktor, je to individuální, takže 100 lidí 100 chutí... Neříkám, že motor není důležitý, ale přece jenom i výbava - dřív jsem taky jezdil obyč fábkou a přišlo mi to v poho, ale teď co jezdím OII, tak když pak sednu do fábky, lehce trpím, i kvůli výbavě i kvůli motoru
Červenec 13, 200817 r možná mi něco uniklo, ale v posledních příspěvkách tu čtu, jak ropák chybu nepřizná, jak dostávaj od Mariose kartáč...můžete mi pomoct a najít tady někde, kde se nějakej naftovej vyjadřuje k benzínovýmu motoru? jinak bych se trochu vrátil k tý Mariosově radě k vyštrachání posledních korunek a koupí TSI. osobně bych byl opatrnější, protože jestli má někdo napjatej rozpočet na 1.6MPI, tak by pak s TSI nemusel stíhat provozní náklady, který budou, ne o moc, jistě vyšší než u 1.6 MPI. co se týče výbavy a motoru, no, asi se přiklonim k těm, co by radši vybavenou slabší jednotku než nadupanýho sparťana
Červenec 13, 200817 r ty vole nějak se nám tu rozrůstaj řady FSIčkařů... ještě by to chtělo nějaký pořádný FSI, tzn. "dvoulitr" just a joke btw. kdo má 1.6 FSI a bydlí někde u Ústí nad Labem? a co máte na zadku napsaný? jenom FSI? v jakých barvách? u nás teď stojí silver kombajn a má na zadečku FSI s červeným I... tak to je 1.6 bo 2.0?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.