kptr Vloženo 19. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2010 Měl bych takový začátečnický laický dotaz. Protože se blíží moje první zima s Octavií a climatronicem, tak bych se chtěl zeptat, jak to je vlastně s tím topením. Jak ten climatronic pozná kdy má začít topit a v jakém množství? mám na tom climatronicu nastavenou teplotu na 21 stupňů a v poloze AUTO. A zajímalo by mě, když je venku teplota 0 nebo 18 stupňů jak to s tím vytápěním je. Je moje úvaha správná když si myslím, že do 21 stupňů to bude topit a od 21 stupňů to začne chladit??? Když tak mě opravte.......... Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 20. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 v rezimu auto, pokud venku nemrze, chladi klimatizace, vzduch do kabiny je michany z horkeho a ledoveho vzduchu, tak aby mel nastavenou teplotu 21stC, bez ohledu jestli je venku 10 nebo 30stC Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kptr Vloženo 20. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 a když je to v poloze ECON ?? tak to je stejné ??? to by měl jít jen teplý vzduch nemixovaný s klimatizací? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 20. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 VĚTŠINOU SE JEZDÍ V ZIMĚ SE ZAPNUTÝM econ....to je vyplé chlazení ..ikdyž ono se odepne samo když je venkovní teplota blížící se myslím 4°C.já ale jezdím neustále na auto a mám tam 21,5°c............a pohoda... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kptr Vloženo 20. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 já si myslím, že na ECON je to výhodnější......to si můžu přece regulovat ventilátory a nemusím pořád něco přepínat, než když to mám v poloze AUTO.....když chci přidat rychlost na ventilátoru v poloze A|UTO, tak se to při tom přidávání a ubírání stejně to AUTO vypne.......... a navíc, si myslím, že když začnu v poloze AUTO míchat vzduch s klimatizace tak to přece musí dýl trvat než to vytopím v autě........nebo se mýlím??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 20. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 zalezi co je pro tebe dulezitejsi, kdyz budes mit rezim ECON, tak nebezi klimatizace, tudis to min zere, vyhoda rezimu s klimatizaci je, ze se ti nemlzi okna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kptr Vloženo 20. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Říjen 2010 když pominu to mlžení jako výhodu....tak při tom ECON budu mít dřiv v autě teplo...obzvlášť když se budu courat jen po městě..... když se začne mlžit okno tak to AUTO můžu pustit kdykoli.........na delší trasu to AUTO bude asi výhodnější mít zapnuté.... Tak já teda vyzkouším ty různé varianty a uvidí se.......... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 proc myslis, ze budes mit driv teplo? dovnitr ti bude foukat stejne teply vzduch, jak se zacne ohrivat vymenik, jen budes mit smesovaci klapku jinak nastavenou, kdyz neni studeny zvenku ochlazeny klimou, neni potreba pridavat tolik tepleho pokud teda neresis jen ten usek, nez se ti ohreje metor nad nastavenou teplotu na climatroniku (predpokladam, ze se klima nachladi driv nez se ohreje motor) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kptr Vloženo 21. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 (editace) já myslel,že do výměníku jde teplý vzduch od motoru spolu s tím studeným s klimatizace.......tím pádem že ten studený ochlazuje ten teplý.........představuju si to jako když si do vany napouštíš teplou vodu.......když pustíš dohromady teplou se studenou, tak voda ve vaně nic moc...... ale když si pustím jen teplou z kohoutku, tak ve vaně bude jen ta teplá - neředěná tou studenou........ asi tady melu kraviny ale tak nějak si to představuju že by to mělo fungovat..... AUTO = teplý a studený dohromady = dýl trvá než se ohřeje vzduch na 21 ECON = jen teplý vzduch neovlivněný klímou = dřív vyhřáto na 21 o nic celkem nejde, ale zajímá mě ten princip topení v zimě..... Editováno: 21. Říjen 2010, autor: kptr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 ted jen moje tuseni, jakby to mohlo byt, tak me nekamenujte, jestli to je jinak zjednodusene, do auta prijde vzduch z venku (nebo z vnitrniho okruhu) ten se cely ochladi (tim se vysusi) pak se rozdeli na 2 cesty, v jedne je vymenik s teplou vodou z motoru, u kteryho predpokladam, ze je natolik uciny, ze ohreje vzduch na teplotu vody (aspon priblizne:)), ve druhe ceste nic neni, dale je tam misici klapka, ktera micha vzduch z obou cest, aby na vystupu mel nastavenou teplotu uz po chvilce bude mit motor aspon nejakych 30 - 40st C, aby mohl ohrat ochlazeny vzuch z vymeni klimy na pozadovanych 21, smesovaci klapka k nemu nebude pridavat zadny studeny jediny casovy rozdil bude nazacatku, kdyz nebude motor (teply vymenik) ohrivat schlazeny vzduch od klimy, zatimco vlazny venkovni by uz na 21 ohral Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kptr Vloženo 21. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 a ta mísící klapka je řízená teda tím climatronicem??? to znamená, že pokud je nastaveno na 21 stupňů tak bude ta klapka v určité poloze ? když nastavím na climatronicu 25 stupňů tak by se měla víc přivřít a tím pádem míň ochlazuje ten teplý vzduch z výměniku?? logiku by to mělo..... asi to tak bude........víc asi není kolem toho řešit....... spokojím se tady s tím vysvětlením..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
notobi Vloženo 21. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2010 klimatizace nespíná kompresor pokud je míň jak 5°C já jezdim pořád na auto jen ráno když se přední okno mlží zapnu ohřev na přední kno a teplotu na max pak zase dám jen auto a nic neřešim všecho je jen na tom kdo jaký má požadavky nav íc pokud mrzne a ještě neni ohřátej motor používám vyhřívání sedačky od toho to tam mam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kptr Vloženo 22. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 (editace) nemám výhřev sedaček......na ty už mě nezbylo..... A teď ještě jedna řečnická otázka: pořád se tady bavíme o režimu AUTO a ECON.......on existuje taky ještě další režim, a to když na displeji nesvítí ani AUTO ani ECON..... jen teplota je to k něčemu dobrý??? používá tento režim někdo??? ať už v létě nebo zimě???? Pozn.: nevíte někdo, proč mě svítí v profilu pod Gender: Male.... Status varování?? to mě tam svítí od registrace celou dobu...... něco mám někde nastaveno špatně?? Editováno: 22. Říjen 2010, autor: kptr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 22. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 to je normalni, toho varovani si nevsimej, vidis ho jen u sebe, stejne tak to maji i ostatni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kptr Vloženo 22. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 aha...dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DonnJarda Vloženo 27. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2011 nemám výhřev sedaček......na ty už mě nezbylo..... A teď ještě jedna řečnická otázka: pořád se tady bavíme o režimu AUTO a ECON.......on existuje taky ještě další režim, a to když na displeji nesvítí ani AUTO ani ECON..... jen teplota je to k něčemu dobrý??? používá tento režim někdo??? ať už v létě nebo zimě???? Pozn.: nevíte někdo, proč mě svítí v profilu pod Gender: Male.... Status varování?? to mě tam svítí od registrace celou dobu...... něco mám někde nastaveno špatně?? Taky by mě to zajímalo jelikož to tak používam a AUTO ani ECON nepoužívám (zatím jsem se stím jaksi nenaučil bo je to moje prvni auto s aut. klim.) Status varování ste vyřešili :'> ale rad bych se dozveděl i tu druhou otázečku Jezdím rano kratkou vzdálenost do práce cca 15 km a tak potřebuju ať se mi auto vyhřeje co nejdříve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.