Publikováno Říjen 23, 201014 r prosím oradu ci opravu,motor po nastartování se zatřepe za studena jako kdyby chtěl vyskočit,jinak podud byla teplota cca 10stupňú tok to je v pohodě.octavia motor 1.9TDI 81kw rv2001 žhavičky a baterka starter ok jsou nové a ještě to zakouří,třepe se jako kdyby se ty válce hádaly, tak světle.tak že pokud je teplo je start vpořádku diky za každou dobrou radu. doufám že jsem nezaložil stejné téma ale nic jsem nenašel. že by se tu nikdo nešel co mi poradí nebo to opraví? Upraveno Říjen 24, 201014 r od kičmilk
Říjen 24, 201014 r Ahoj, mám podobný problém, příznaky stejné, chystám se až začnou mrazy to dát do servisu. Byl bych také moc vděčný za radu, co to může dělat.
Říjen 24, 201014 r Autor dnes ráno mi teploměr ukazoval 5.5stupně a start byl ok,tak jsem stoho kok,jak bude o.st,tak hrc hrc Upraveno Říjen 25, 201014 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Říjen 25, 201014 r Já zatím také startuju "v pohodě", protože stojím v garáži přes noc, kde je zatím 5 a více stupňů. Ale jakmile stojím venku přes noc, tak ráno zatřepání a kouř a chytne tak na podruhé až potřetí.
Říjen 25, 201014 r Autor no tak jak tak koukám, tady asi radu nedostanem,jedině na bradu Upraveno Říjen 25, 201014 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Říjen 25, 201014 r S jinou naftou se to nezměnilo, přidávám do každé VIF, zkoušel jsem i bez, ale žádná změna. Vstřikovače jsem zatím nezkoušel, jen jsem měnil čidlo teploty a žhavičky. Baterie by měla být v pohodě, ale o víkendu budu mít půjčenou nabíječku, tak ji nechám namlátit. Když auto ohřeju, je už vše v pohodě, nejhorší je jen první start, ještě mě napadlo, že to dělá i v létě, když auto stojí déle ve vlhčím počasí venku.
Říjen 25, 201014 r Autor Vyzkoušel si jinou naftu nebo zkontrolovat vstřikovače? no ja jsem vstřiky nekontroloval páč abych pravdu řekl nevím jak nebo kde,, jako u koho,, starter ok baterka nová žhavičky skontrolované ok, naftu davám wervu.pokud je telota nad deset stupňů startuje na drc.
Prosinec 1, 201014 r Tak jsem to měl v servisu, první podezření bylo na špatně nastavené palivové čerpadlo, ale to bylo v pořádku, tak mi vyměnili pod palivovým filtrem o kroužek, že mi mohla padat nafta. Je pravda, že se trochu startování zlepšilo, ale pořád když nastartuju tak takovej šedej čmoud z výfuku a pak hned dobrý, dělá to jen stdený a když auto stojí na mrazu, např. dnes celý den -9°C, auto stálo 6 hodin, nastartoval jsem napoprvé, šedej čmod z výfuk, auto se zatřepalo a chvilku jakoby se mu nechtělo a pak bez problému už. Nějaké typy na závadu? Chystám se dávat nové vstřiky, čip a zaslepit EGR, tak bych nejradši objevil tu závadu předem.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.