Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj škodováci...zajímalo by mě, jestli by se daly vyměnit tyto dva motory..místo 1.4 TDI 55kw za 1.9 TDI 74kw...tu 1.4 uz mam temer 2 roky a jsou s ni sami potize...napadlo mě, zda-li by se daly tyto motory vyměnit..ptam se jak po technicky stránce tak po ty papírový..bude s tim nejaky problem?? jestli uchyty pro motor budou stejny a jestli se daji pouzit i veci okolo jako je treba intercooler, altik a podobny veci..nemate nekdo zkusenosti?

:palec2: Je to ZAKAZANE cili NEPOVOLENE. ;)

Skoro každý měsíc tady čtu články o výměně motoru...

Nechápu, proč pořád někdo uvažuje o výměně motoru, navíc za motor, který se do tohoto typu montoval... daleko jednodušší prodat auto a koupit jiné s daným motorem, máš daleko větší výběr, můžeš si ho odzkoušet (po montáži motoru nevíš, jaký bude vlastně výsledek... v jakém stavu byl motor před jeho montáží). Další nevýhoda, že tě to možná vyjde dráž, než koupě jiného vozu a v neposlední řadě: u nás je to zakázané.

Pak nejde jen o motor, jestli se nepletu, stokoňový diesel měl vzadu kotouče, dále díky větší hmotnosti jiné tlumiče, pružiny atd. atd.

Neříkám, že taková přestavba není možná, viz Šmoula... fabia s motorem 1.8T... musel to ale přepisovat v německu, a po technické stránce to určitě žádná hračka nebyla...

Diely ktore potrebujes kupit: Motor,prevodovku,prednu napravu -komplet,tlmice,chladic,vyfuk komplet,RJ motora. atd,atd ;)

  • Autor

Zakazany?? to zakazany je menit jiny typy motoru nebo celkove motor?? chci menit motor, protoze trivalec mi nejak neprirostl k srdci...samozrejme me napadl prodej, ale daleko vtipnejsi mi prislo vymenit motor...vyfuk by se musel taky menit??ja myslel, ze kdyz sezenu motor 1.9 tdi 74kw s prevodovkou a turbem mam vystarano...daj se sehnat kolem 10 tis. ostatni veci jsem myslel, ze resit nebudu..např. zadni bubny mely prvni generace turbodieslu ve fabii..

:palec2: Troj valec ma 3 vyfukove kanale a 4 valec ich ma 4 ;):kuk:
  • Autor

to uz je na me moc techniky :-) proste nejde...vsem dik za odpovedi...

je to nesmyslný, musel by jsi půlku auta přeskládat...ale aspoň že jsi rozumnej a pochopil jsi to ;) PS: když chceš příjemný svezení a nějakej ten koník třebas v budoucnu navíc, vyprdni se na 74kw PD a pořiď si rovnou Fabku RS ASZ,nebo BLS 96kw :palec2:

Asi tak :palec2:

to uz je na me moc techniky :-) proste nejde...vsem dik za odpovedi...

Ono to fyzicky i technicky jde - kastle je stejná, vyměníš opravdu jen komplet motor-převodovka-přední náprava, ten zbytek je bižuterie (jiné podávací čerpadlo v nádrži, jiné vedení výfuku, jiná palubní elektronika - třeba štíty s MaxiDotem jsou jiné - zvlášť pro benzín a zvlášť pro naftu) - největším problémem je, že tyhle výměny nepovoluje výrobce - prostě jednou je auto s nějakým VIN kastle vyrobeno s danou motorizací a podle vyjádřní výrobce ho NELZE přestavět na jinou. Lze udělat výměnu motoru - ale je nutno dodržet typ motoru - tedy nejen kubaturu, ale i modifikaci, takže nelze autí s motorem 1,4MPi/55kW přestavět na "stokoňku" 1,4 16V/74kW a tak dále. Takže opravdu - kup si komplet jiné auto, budeš to mít daleko jednodušší.

  • Autor

me nejde ani tak o vykon, ale o spotrebu a kultivovanost...ten trojhrnek kdyz se zahreje tak jede celkem obstojne, ale bere si v prumeru 6 litru a kdyz pospicham tak klidne 8-9...

me nejde ani tak o vykon, ale o spotrebu a kultivovanost...ten trojhrnek kdyz se zahreje tak jede celkem obstojne, ale bere si v prumeru 6 litru a kdyz pospicham tak klidne 8-9...

Přestaň si stěžovat a chvíli počítej - inspirace:  příspěvek  ve vláknu o Spotřebě. Tu energii prostě u vakua nevytáhneš.

Upraveno od Ekkar_z_Bastlírny

  • 3 roky později...

je to hloupost menit motor lepsi je prodat a koupit cely auto
jinak naprava tlumice a pruziny maj vsechny dieselovy fabky stejny zadni brzdy ma 1.4 stejny s prvnima kusama 1.9 kde byli taky bubny
prevodovku by taky menit nemusel stavajici ten vykon vydrzi
takze jen motor ridici jednotku svody od prostredka by vyfuk mohl zustat
pokud by se upravili vedeni k turbu tak by taky mohlo zustat tam je rozdil v typu regulace ale dala by se upravit stavajici pro 1.9

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.