Přejít na obsah

Nezávislé topení Webasto - problémy


Plzeňáček

Doporučené příspěvky

Chyby lze nacist napriklad VAGem, bez toho s tim nic neudelas. Filtr tam zadny neni a rozebrat to znamena pul dne prace - sundat naraznik odpojit topeni z chladiciho okruhu a rozebrat. Urcite bych do toho nesel pred nactenim chyb. Pokud je to v zaruce, tak bych to sam vubec neresil a dal do autorizaku.

Editováno: , autor: Marty8
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vag vyčte chyby jen u origo montáže. Pokud je dodělávka jak mám já, musíš se nějak píchnot přímo na topení.

Mě to dělali teď nedávno, ale nebyl sem u toho.

Na hořák a čidlo se sám podiváš, ale je to tak jemná mechanika, že pokud nevíš co a jak tak seš v ..... To radši zaplať jako já 900kč a máš smazaný chyby, překontrolovaný a jistotu, že ti nikde nepoteče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím... Mám Superba 2, cca 3 měsíce vč. nezávislého topení. Dokud byla teplá zima, vše bylo OK. Když ale uhodily mrazy, tak topení začalo zlobit.

Byl jsem s tím 2x v ČSAO a resumé je baterka - prý v extrémních mrazech (-10°C a níž třeba) zachovává zbytek energie pro nastartování. Projevovalo se to tak, že topení sice běželo, ale nepustilo větráky pro vyhřátí. Po nastartování a jízdě byl motor lehce předehřátý. viz. video

Pak někdy nenastartovalo vůbec (ačkoliv dálka dlouze zasvítila zeleně). Zkoušel jsem pustit ručně v autě, ale to se třeba po 15 minutách zase vypnulo.

Nevím no... čekal jsem, že nezávislé topení budu mít právě pro mrazy i po -10°C. To je jakoby mi řekli, že klimatizace nemusí fungovat při teplotách přes 30°C :kol-32:

Při poslední návštěvě, kdy už byly teploty kolem 4°C mi mechanik ukazoval, že zase všechno jede a že v jednotce byla prý závada, že mi "vyhasl plamen" (netušil jsem, že v tom je karma :-). Prý pokud bych chtěl, tak jedině ho napadá dát tam 2. ("stovkovou" - taky nevím co to je) baterku, jako to měly dříve severská auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byl jsem s tím ted v servisu minulý týden, VAG registroval chybu v nevytvoření planeme... zdá se, že to konzultovali se Škodou, ti je odkázali na jakési místo, kde je tenká trubička, (prý se poměrně často ucpává, ale na svolávací akci a globální výměnu to prý není....) Tu vyčistili a bylo po problému..... Nejdříve říkali, že za to mohou asi ty mrazy, že se tam srazil parafin a ucpal to... Po dotazu, že bych to potřeboval s určitostí vědět, páč tankuju premiovou naftu a vedlo by mě to k napsání výrobci nafty řekli, že to mohla být nějaká nečistota... že neví... :kol-32:

Z prvního telefonátu, když mi volali, že je to hotové, tak se zdálo, že pomohlo jen to, že to stálo v teple, jak jsem vyrozuměl v telefonu... ale po návštěvě servisu a rozhovoru s technikem by to vypadalo, že čistili tu trubičku.... možná myslel trysku hořáku... to už se nedovím, protože jsem u toho nebyl....

Každopádně teď to chodí jak má..... Třeskuté mrazy jsou však za námi... Jsem zvědav co příští rok..... :-)

Oprava v záruce......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Další zima je tu a opět se mě vypíná větrák. Takže to auto pořádně neprohřeje. Baterku měnili loni na záruku a je to opět to stejný. Dokonce jsem jel 220km jen s jednou zastávkou (takže na celých 220km jen 2x startováno - na začátku a v půlce cesty) a pak jsem čekal hodinu v autě, měl zapnutý bufik a po cca půl hodině vypnul větrák. Takže já nevím co s tím. Příplatková výbava za 23tis a je to fakt na h**** . Kdyby to řekli při objednávce, že to nemají vychytaný, tak jsem si to nedával.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak ten pokles Škodovka řeší:

Postižené vozy: Superb II, Octavia II FL, Yeti

MR 2012

Reklamace zákazníka: Během provozu nezávislého topení při nižším napětí baterie se se nesepne ventilátor čerstvého vzduchu, popř. se předčasně vypne.

Technické pozadí: Při poklesu napětí pod 12V se aktivuje funkce odpojování spotřebičů, ŘJ BCM vypne ventilátor čerstvého vzduchu.

Servisní řešení: Proveďte On-line aktualizaci SW ŘJ climatroniku na verzi SW 0606. TPI v přípravě.

Aktualizace SW lze provést pouze u jednotek s HW18 a HW19

Sériové řešení: Od 22.KT 2012- Nasazení řídících jednotek climatroniku s novým SW 0606, kde není funkce odpojování ventilátoru při poklesu napětí pod 12V aktivní

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapíná se vždycky, když je méně než 5°C a vypíná se po dosažení pracovní teploty motoru. O vypnutí téhle funkce nevím, proč bys to dělal? Rychleji to topí a míň se ničí studený motor.

 

A víc to žere... Docela znatelně. Do práce to mám 6km a současnou nádrž jsem měl 9,4l/100. Což při teplotách okolo 0-5 C topení nepotřebuji.

 

JInak pokud se někomu topení po 5s vypne tak může být chyba i v oběhovém čerpadle. Voda se netočí, dojde k přehřátí komory a plamen automaticky zhasne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem byl v servisu.Topení naskočilo až po čtvrtém zmáčknutí DO. někdy vůbec a když naskočilo tak to bylo jako bych nastartoval AVII (hodně kouře a smradu).

Celý přední podběh mokrý od nafty a na zemi flek.Začlo mě to dělat v listopadu. Dnes odpoledne mě technik volá že byl špatný software (opraveno přeinstalováním nového) ale jak z hořáku tekla nafta tak naleptala nějakou hadici a tu budou mít až zítra ráno.

Tak uvidím vše je řešeno v záruce. Přídavné topení jede teprve druhou zimu :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě to právě ted jak se teplota motá okolo 0-4C zapíná pořád. A je jedno zda jen posunu auto z ulice na dvůr, jedu 2km do obchodu nebo do práce. Štve mě to, zbytečně to žere benzín. Pokud bych chtěl si zapnout nez. topení s nastartovaným motorem, tak si ho zapnu na klimatizaci sam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...
  • o 4 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Po delsí době opět zdravím,

 

mám ve svém SII nezávislé topení Webasto, které jsem až donedávna ovládal dálkovým ovládáním T91. Někdy v průběhu léta (nevím přesně kdy a proč, přes léto to až tak nevyužívám) se mi ale ovladač rozpároval a teď v průběhu zimy mi dálkové ovládání celkem chybí. Nejprve jsem myslel, že by to mohlo být baterkou v ovladači. Koupil jsem tedy novou, ale problém pořád stejný. Zkoušel jsem nékolikrát i nové párování (v pojistkách v motoru jsem vytáhl pojistku k webastu, čekal asi 30s, pak ji vrátil zpět a ihned držel off na ovladači) ale také to nepomohlo. Pojistku jsem vyndaval určitě správnou (když jsem zkoušel zapnout topení přímo v autě ovladačem na klimě tak to nešlo). Teď už mě tedy napadá jen robitý ovladač. Něž někam poletím a utratím 2-3 tis za nový tak se ptám - nestalo se to také někomu? Kde ještě by mohl být problém?

 

Předem díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...