milix Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 ahoj, prosím o radu ne pro mě ale pro souseda který má octu 1,6 55 kw, zatím není na netu a octu má 3/4 roku tak zatím mu radím já pokud vím. Dnes jsem mu měnil kabinový filtr a při zkoušce jak to fouká jsem zjistil, že mu nefunguje ventilátor na dvojku. 1,3 a 4 OK. Díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xxx.79 Vloženo 30. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 ahoj,prosím o radu ne pro mě ale pro souseda který má octu 1,6 55 kw, zatím není na netu a octu má 3/4 roku tak zatím mu radím já pokud vím. Dnes jsem mu měnil kabinový filtr a při zkoušce jak to fouká jsem zjistil, že mu nefunguje ventilátor na dvojku. 1,3 a 4 OK. Díky za radu. nejdriv omrknete zda je funkcni panel tj. vyndat a promerit. dalsi problem by mohl byt regulator otacek - ten bych asi vyloucil ventik by se netocil vubec a nebo by vynechaval popr. by mel full speed pokud na nic neprijdete omrknu v praci mozne zavady pri netocicim se ventiku ,ale dle meho to bude 100% panel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milix Vloženo 30. Prosinec 2007 Autor Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2007 nejdriv omrknete zda je funkcni panel tj. vyndat a promerit.dalsi problem by mohl byt regulator otacek - ten bych asi vyloucil ventik by se netocil vubec a nebo by vynechaval popr. by mel full speed pokud na nic neprijdete omrknu v praci mozne zavady pri netocicim se ventiku ,ale dle meho to bude 100% panel Díky aspoň vím na co se zaměřit. Takže ventilátor by měl být OK. Ještě otázka mimo, jak ti jezdí po čipu? Když tak na SZ. Ď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan12 Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 Dobrý den. Přestal mi jet ventilátor topení. Během jízdy jsem zkoušel klimatizaci a zkoušel různé úrovně ventilátoru a potom přestal fungovat. Pojistky jsou v pořádku. Pokud má někdo nějaký nápad tak předem prosím o radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Raceman Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 koukni se na vypínač jestli ti v něm neupadnul ten pohyblivej kontakt ... taky jsem tohle neavno řešil a bylo to vypínačem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 30. Březen 2008 Sdílet Vloženo 30. Březen 2008 může to být i předřazený odpor ventilátoru, ale samo i ten vypínač, chce to proměřit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan12 Vloženo 31. Březen 2008 Sdílet Vloženo 31. Březen 2008 Ještě dotázek: jak se ten vpínač na té palubovce vydělává? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukascheck Vloženo 8. Duben 2008 Sdílet Vloženo 8. Duben 2008 No kdyby to byl odpor tak Ti funguje na ten nejvyšší stupeň.Myslím si že to bude vadnejventilátor už se párkrát měnilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan12 Vloženo 9. Duben 2008 Sdílet Vloženo 9. Duben 2008 (editace) Ventilátor to není, ten jede. Takže v úvahu prý připadá vadný spínač a nebo nějaký regulátor. Já tomu moc nerozumím. Editováno: 9. Duben 2008, autor: Milan12 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinos Vloženo 12. leden 2010 Sdílet Vloženo 12. leden 2010 (editace) zdarec palec, zaČal mi hučet ventilátor, normálně fouká, jen hodně hučí, hlavně při mrazech. po pár kilometrech přestane, spíš tak po dvaceti. opravit nějak lze?to by mne fakt zajímalo.... prpotože nový kousek je dost masný Editováno: 12. leden 2010, autor: vinos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 Taky mi to dělalo minulej rok, vyndal jsem ho a ložiska mu pořádně prolil naftou s olejem, trochu pročistil uhlíky a už rok je ticho ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kapl Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 Vzhledem k tomu, že motorek ventilátoru není rozebíratelný (i kvůli společnému vyvážení s věncem ventilátoru), jsou všechny pokusy o jeho promazání jen dočasné a pro toho, kdo jezdí často je skutečným řešením jen výměna. To platí zejména pro vozy s Climatronicem. Na větších vrakovištích není problém si vybrat kus, který se otáčí lehce za cca 1.000,-. Navíc většina origo vent. je zn. Valeo, kde je v plastu vylisován měsíc a rok výroby, což výběr dále usnadní. Sám jsem vyzkoušel řadu "zaručených" receptů na promazání, až jsem definitivně vyřešil výměnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robik5 Vloženo 13. leden 2010 Sdílet Vloženo 13. leden 2010 Mě pomohlo vyfoukání kompresorem a kam jsem se dostal tam jsem to promazal a zatím je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mira96 Vloženo 29. leden 2010 Sdílet Vloženo 29. leden 2010 Můj ventilátor vytrvale pískal na 1. rychlost. Vyndal jsem ho a zjistil jsem, že jej není možno rozebrat a nějak promazat. Tak jsem na Aukru koupil jinej, použitej za 490 Kč, a namontoval jsem ho. V prvním momentu jsem myslel, že nefunguje 1. rychlost, tak je tichý. Nový opravdu nemá cenu kupovat, stojí okolo 4 litrů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Mrkvička Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 No kdyby to byl odpor tak Ti funguje na ten nejvyšší stupeň.Myslím si že to bude vadnejventilátor už se párkrát měnilo Tak tohle jsem přesně potřeboval vědět :-) Mně jede ventilátor i klíma na nějvyšší stupeň. Při stupni 1 - 3 nejede ani venťoš, ani klíma. Tušíte někdo, kde se ten odpor nachází? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 (editace) hm tak me taky vcera neslo nic - rozebral jsem tedy celej panel s ovladacema a kurna na tom ovl. rychlosti upadla ta tycka co posouva mez rychlostema. Hm fakt super prace to kuchat Editováno: 17. Červen 2010, autor: Návštěvník Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Mrkvička Vloženo 17. Červen 2010 Sdílet Vloženo 17. Červen 2010 Jojo, to já už to měl taky rozebraný. Celkem to šlo, jen je třeba dávat pozor na ty packy. JInak celej ten panel tu jeden týpek prodával za 500,-. Tak možná na vrakáči ti prodaj to "točítko" za pár kaček :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubSAF Vloženo 3. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2010 prosim vas kdyz pustim topeni tak se rozjede a hned zacne samo zpomalovat az uplne vypne.musim dat na nulu chvili pockat s nastartovanym motorem a pak zase vterinu jede a zpomaluje a tak porad dokola nevite prosim nekdo cim to muze byt? dekuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fofi Vloženo 22. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2012 Ventilátor beží jen na nejvyšší stupeň 4. Co je špatně otočný regulátor nebo motorek. Dík za radu Fofi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 22. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2012 (editace) pridavny rezistor (odpor) u motorku ventilatoru, lze vymenit samostatne http://www.skoda-dil...ni-octavia.html Editováno: 22. Srpen 2012, autor: zdesim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fofi Vloženo 22. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2012 Dík za odpověď.Jen nevím jestli to vymění kopyto jako jsem já. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 23. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2012 na tom rezistoru je teplotni pojistka, z velkou pravdepodobnosti bude spatna, staci vymenit jen ji (trosku narocnejsi na opravu, nez vymenit cele, ale zase vyrazne levnejsi) prasacky reseni je pojistku nahradit dratem (to je uplne nejlevnejsi) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Đan Vloženo 25. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2013 Zdravím. Mám takový problém s mojí Škodou Octavií 1,9 TDI combi - 1999. Včera večer, když jsem se vracel domů jsem chtěl při cestě přepnout rychlost ventilátorů vytápění v autě z 1.stupně na 2., všechno do té doby šlo naprosto bez problémů. Ovšem když jsem chtěl čudlík otočit byl jakoby zaseklý, nedalo se s ním otočit. Tak jsem to zkusil dát na 0. a pak zase zpátky na 1. - najednou přestal foukat úplně, čudlík se uvolnil, a ventilátory přestali reagovat na jakýkoliv stupeň rychlosti. když jsem zkusil zmáčknout tlačítko pro zapnutí manuální klimatizace, probliklo, ventilátory se na chvíli rozjeli a pak přestalo fungovat obojí, žádná reakce ventilátorů ani klimatizace po zmáčknutí tlačítka nebo otočení čudlíku na jinou rychlost ventilátorů. Zkoušel jsem automatickou autonabíječkou, dobít autobaterii, po kterém jsem zjistil, že baterií to není, měřil jsem všechny pojistky u řidiče a ty jsou v pořádku taky. Koukal jsem se tak různě po fórech a nenašel jsem nic co by mi mohlo pomoct přijít na to, kde by mohl být problém. Proto vás prosím o pomoc nebo rady. Na VAG nemám možnost auto připojit, nemám kabel. Nevím jestli tento problém může mít nějakou spojitost s tím že mi už nějakou dobu nefunguje 3-tí rychlostní stupeň stěračů, že mi kmitají ručičky otáčkoměru a ukazatele rychlosti při otočení klíčku v zapalování, nebo vyjmutí ze zapalování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jessy Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Možno skus zmerať, či sa k ventilát. dostáva napätie. Pokud jo, tak možno bude problém s predradným odporom ventilátoru (mal by byť pod ventilátorom). No a pokud ne, skontroluj vypinač, vodiče , atď... Ale sám som to zatím nedelal, tak možno ješte poradí niekto iný. Pridám sa s otázkou (nechcem zakladať novú tému, tak dúfam že to nevadí) : Nevie niekto, či je ten odpor u všech oktavii 1 ? Nedávno som totiž menil ventilátor na mojej tdi 4x4 74 kW a pod ventilátorom nebolo nič. Tak neviem či to je preto že mám klimatronik, alebo to už niekto vybral... Žiadne funkčné problémy som ale nezaznamenal . Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 27. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 27. Listopad 2013 Bude to tím klimatronikem. Už jen to, že ventilátor v případě klimatroniku je řízen ve více krocích než jen ve čtyřech jak je to u manuálu. Klimatronik si ventilátor řídí sám. Jinak než přepínáním předřadných odporů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.