Přejít na obsah

HTP 1gen. / HTP 2gen. a HTP po facelifte


Mischo77

Doporučené příspěvky

Ten široký ozubený řetěz pro HTP je masivnější než ten co se ze začátku dával do 1.2TSI (u něj dostane zabrat hlavně od vysotlaké hitachi pumpy - pohon od vačkového hřídele - čili přes rozvody).

výrobce pro HTP - BorgWarner

výrobce pro TSI - Iwiss (to je ten co se natahuje), náhrady pro servis od japonského Tsubaki,

a nyní ve výrobě (od podzimu) širší varianta zase od BorgWarner.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem si půjčil auto servisáků. Fabia HTP 51KW po faceliftu. Musím říct, že oproti 47kW verzi z první generace je výrazně líp utlumený, nijak přidušený mně nepřišel.

Ale je to možná tím, že jsem na dovolené jezdil asijským zázrakem "sédům" s kilowaty možná tak na papíře..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem si půjčil auto servisáků. Fabia HTP 51KW po faceliftu. Musím říct, že oproti 47kW verzi z první generace je výrazně líp utlumený, nijak přidušený mně nepřišel.

Ale je to možná tím, že jsem na dovolené jezdil asijským zázrakem "sédům" s kilowaty možná tak na papíře..

Souhlas s tím "hezčím" zvukem. Taky jsem ho měl při reklamaci a milé překvapení jak se sbírá odspodu a rozhodně mi pocitově připadá takový točivý. Sic samozřejmě díky převodovým poměrům,ale ani na dálnici to nebyĺa brzda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...