DEFIANT Vloženo 23. Březen 2012 Sdílet Vloženo 23. Březen 2012 Ten široký ozubený řetěz pro HTP je masivnější než ten co se ze začátku dával do 1.2TSI (u něj dostane zabrat hlavně od vysotlaké hitachi pumpy - pohon od vačkového hřídele - čili přes rozvody). výrobce pro HTP - BorgWarner výrobce pro TSI - Iwiss (to je ten co se natahuje), náhrady pro servis od japonského Tsubaki, a nyní ve výrobě (od podzimu) širší varianta zase od BorgWarner. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 Dneska jsem si půjčil auto servisáků. Fabia HTP 51KW po faceliftu. Musím říct, že oproti 47kW verzi z první generace je výrazně líp utlumený, nijak přidušený mně nepřišel. Ale je to možná tím, že jsem na dovolené jezdil asijským zázrakem "sédům" s kilowaty možná tak na papíře.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KubinoPv Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 Dneska jsem si půjčil auto servisáků. Fabia HTP 51KW po faceliftu. Musím říct, že oproti 47kW verzi z první generace je výrazně líp utlumený, nijak přidušený mně nepřišel. Ale je to možná tím, že jsem na dovolené jezdil asijským zázrakem "sédům" s kilowaty možná tak na papíře.. Souhlas s tím "hezčím" zvukem. Taky jsem ho měl při reklamaci a milé překvapení jak se sbírá odspodu a rozhodně mi pocitově připadá takový točivý. Sic samozřejmě díky převodovým poměrům,ale ani na dálnici to nebyĺa brzda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.