Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Díky :palec2:

  • 2 týdny později...

Potřeboval bych poradit.Mám Octávii 1.9 TDi rok 1999.Chci vyměnit přední kotouče a samozřejmě destičky.Jakou velikost kotoučů koupit a značku jak jsem to tu pročetl ATE nebo Ferodo.

kup spis Brembo Max a desticky Textar, je to to nejlepsi, co muzes udelat ;) ATE jsem mel 2x a sly komplet do prdele po 2500 km, ted mam Bremba a naprosta spokojenost

Ahoj kluci, mohli byste mi prosím poradit? Mám octavii 1.6 74kw r.v. 99 a zvlnili se mi kolouče, ale destičky jsou ještě nádherný (nedávno měněný s tim, že kotouče jsou ještě dobrý), musim vyměnit tedy i destičky? Co byste mi doporučili? Jedná se o běžný provoz a ani žádné dálky. Díky moc za rady.

Pokud měníš kotouče je lepší vyměnit i destičky.

přesně tak, já teď měnil taky kotouče, protože byly zvlněné a desky jsem měl ještě pěkné . Ale vyměnil jsem i desky, staré jsem schoval a až budou kotouče zajeté, tak tam vrazím na dojetí desky původní, které jsem měl na autě pár měsíců :palec2:

  • 3 týdny později...

8/2010 vymena predne kotuce Ferodo + dosky Ferodo,

11/2010 najazdenyh cca 1500km chvenie na volante potocene kotuce , reklamacia vymena za nove Ferodo kotuce.

wow :feve:

já mám už na brzdách najeto cca 2000 km a naprostá spokojenost, jen je bylo třeba opatrně zajet ...

  • 3 měsíce později...

nevím, proč dáváš příspěvek sem, když téma je zde:

každopádně čínu nebrat

Zkoušel už někdo brzdové destičky ATE CERAMIC?

Jak může mít výměna zadních kotoučů vliv na chvění na volantu?

Nevím, prostě jsem vyměnil komplet zadek kotouče s deskama a chvění přestalo. Asi nelogické, ale volant, který se před tím třepal dost hodně, najednou ustal. S předkem nic nedělali.

  • 5 týdnů později...

chci se zeptat jestli ma moje O1 Tdi 81kw asv 2001 predni kotouce 28Ox22 ???po přečteni techto stranek jsem pohopil ze by tam meli byt ty 280 ale chci se ujistit jestli tam opravdu jsou takove protoze si je chci obednat z netu a nerad bych obednal neco co mi tam nebude pasovat..dekuji

Upraveno od Tdííí

Dyť jsem Ti do Tvého tématu hodil stránku z dílenské příručky kde je jasně vidět, že 280x22. To se Ti zdá málo?

Jaký jiný důkaz ještě čekáš?

Kolikrát to ujištění chceš dostat abys tomu uvěřil?

Upraveno od Wojnar

třeba 100krát :-) ale nee,dekuji ti za to..takže obednavam 280.ještě jednou děkuji

třeba 100krát :-)

Ještě jedna možnost.

Zvedni auto, sundej kolo a změř.

Může být 100 tabulek, ale tohle nenahradí žádnou :) .

PS:

Kde to kupuješ?

Hodně e-shopů má u zboží něco jako:

"Díl lze použít na:

....."

Upraveno od Wojnar

chci si to obednat na mdily.cz maji tam predni kotouce brembo 625kč kus a desky brembo za 960kč..tak asi tam

Ahoj, chtěl bych se na něco zeptat. Mám oktávku SDi, r.v. 2001 a potřebuju radu jakou značku na zadek (bubny) - jaký pakny. předek už mám nakoupenej (dle vašich referencí Brembo max a Textar), ale s bubnama tápu - Ferodo, Zimmermann....?

díky moc za odpovědi a rady

Borci nevíte z patra, jaké jsou na OI 1.6 74kw rozměry předních kotoučů?

nedám ruku do ohně, ale měly by tam bejt 256x22

dám ruku do ohně a potvrzuji, jsou tam 256ky

Upraveno od Wojnar
Necituj poslední příspěvky!!

Sice jsem to psal v sekci fabia, ale patri to sem. Po precteni sekce fabia a octavia ohledne brzd, jsem prisel na to, proc me nechtelo auto tolik brzdit, kdyz jsem mel loni delane komplet brzdy + brzdovkua cele odvzdusnene a rozhybane.

Kotouce znacky Zimmermann + desky ATE je asi to nejhorsi, co muze byt. Auto me brzdilo je pri vecim seslapnuti pedalu a chvilku to teda trvalo nez se kotouc asi rozehral aby to brdilo trosku lepe :feve: Skratka havarka...Nemohl jsem an to porad prijit, cim to je, protoze jsem to bral ze to sjou celkem slusne Nemecke znacky a tak snad tam problem nebude. Po rozhibavani a cisteni to proad bylo takove zvadle.

Nestesti jsem tady na foru vycetl to, ze se tyhle veci nemaji moc rady a tak jsem teda dal na rady a zkusenosti ostatnich a koupil desky znacky Ferodo Premier. (Zatim jen na predni napravu). Ktere byly doporucovane ke kotoucum Zimmermann.

Dneska namontovane, ujete teda pouze 20km s lehkym zajizdenim a muzu rici, ze i kdyz nejsou desky jeset zajete, tak auto uz brdzi lepe, nez z deskama ATE. Po par set km pocitam, ze to bude brzdti tak, jak predpokladam ze to ma brzdit :)

Takze fakt diky za toto forum plne dobrych lidi kteri dokazou poradit :palec2:

Zdravim, jak už se tu milionkrát řešilo, po pár tisích (asi 5) km se mi zvlnily na Octě kotouče...mám takovej dotaz, myslíte, že by pomohlo vyměnit zadní bubnovou nápravu za kotoučovou? Teoreticky to trochu ulehčí předím kotoučům a nemusely by se kroutit. Díkes

Já bych řekl, že použít na předek opravdu kvalitní kotouče a desky.

Stejně je vyměnit musíš, pokud je nebudeš dávat rovnat, a celkově to vyjde levněji.

Při běžném brzdění si myslím, že je jedno co je vzadu a při nějakém prudším a pod. celá váha jde na předek, čili celé to "odnesou" přední kotouče a tu už tím tuplem je jedno co je vzadu.

Neříkám, že zadní kotouče oproti bubnům nic nepřinesou. Ale na druhé straně si myslím, že ať už je okta s 55 kW motorem nebo 100 kW motorem, tak brzdí furt skoro stejnou hmotu.

To jako chci říct, že nechápu proč třeba k TDI 66 kW dávaj bubny a k TDI 81 kW kotouče. Schválně jsem pro srovnání vybral tyto dvě motorizace, pač je v nich, co se týče hmotnosti, stejný motor. Jedno i druhé auto vyvine stejnou rychlost, oba auta mají stejné hmotnosti a nevím proč 66-tce můžou stačit "jen" bubny a 81-ka "musí" mít kotouče.

Mně ty kotouče přijdou jen jako takové placebo a když ne, tak pak bubnama jsou brzdy v oktě SILNĚ poddimenzované! A ten kdo někdy řekl, že oktě stačí vzadu bubny, by měl být obviněn z obecného ohrožení.

Upraveno od Wojnar

Víš co Wojny, já přemejšlim už o všem...protože z originálů zvlněnejch jsem přešel na Brembo a destičky Ferodo Premier a jak říkám, po 5t km byly v prd*li. Když jsem tady všechno pročítal, vyšlo mi z toho, že tyhle 256ky kotouče se prostě vlněj a že jediný jistý je přestavět je na 288 nebo 312 brzdy...ale to je už o trochu jinejch penězích, že...a vážně už si nevim rady, co s tim...kupovat to pořád dokola taky není vončo

Upraveno od Hyby

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.