Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Díky. V podstatě by mi stačilo vyměnit jen sjeté kotouče (dám asi ty vrtané Zimermany). Desky (nevím přesně jaké) mám ještě ze 70 % dobré. Nebude to dělat neplechu, když je nechám? Jsou přizpůsobené těm starým kotoučům. Když se například upgradují nové desky na staré kotouče, tak se taky vlastně přizpůsobí. <_<

Idealni je pokud menis kotouce vymenit i desky. :D

Ano, když tak dej nové desky i kotouče. Ty staré desky přeci spotřebuješ později, po ojetí těch nových... :palec2:

Jak se tak dívám tak to slovo ojetí je docela romantické, že... :D

Je jaro.. lol

No jaro sice jeste neni, ale pichani uz zacalo, teda myslim hmyz samozrejme lol Ach ta romantYka :prc:

........

No jaro sice jeste neni, ale pichani uz zacalo, teda myslim hmyz samozrejme lol Ach ta romantYka :prc:

Mám tam hrubku? Nebo si jen děláš kozy? Můj pravopis není nic moc, ale já myslel, že to mám vzorně napsáno...

A jinak jsem byl se psem na louce pod lesem a tam fakt už jaro bylo Járo... :D

Když říkáte, že můžu spotřebovat ty dosavadní až po sjetí těch "nových", tak proč nekoupit nové pozdějc? <_< Že je ideální změna obojího samozřejmě chápu. Ach to jaro.kol1

Díky. V podstatě by mi stačilo vyměnit jen sjeté kotouče (dám asi ty vrtané Zimermany). Desky (nevím přesně jaké) mám ještě ze 70 % dobré. Nebude to dělat neplechu, když je nechám? Jsou přizpůsobené těm starým kotoučům. Když se například upgradují nové desky na staré kotouče, tak se taky vlastně přizpůsobí. <_<

Dovol abych tě nasměroval na správnou "cestu". Proto že to co píšeš je veliká hovadina. Pokud budeš dávat nové kotouče, tak k nim vždy musíš dát i nové brzd. desky!! Varianta 2. je, že se staré kotouče nechají stočit (pokud už nejsou na minim. tl 19 mm) a zase se dají nové desky!! A ne že ke křivě projetým deskám dáš nové kotouče a nebo naopak. Zrovna brzdy nejsou komponenty, které by jsi mohl ošidit!

Já netvrdím, že to o čem píšu chci udělat. Jen jsem chtěl, aby mi to někdo rozumně objasnil a já se mohl konečně rozhodnout. Dííííííík -_-

Já netvrdím, že to o čem píšu chci udělat. Jen jsem chtěl, aby mi to někdo rozumně objasnil a já se mohl konečně rozhodnout. Dííííííík -_-

Na čem se chceš rozhodovat? Kup nový co je potřeba a vyměň to.

Já netvrdím, že to o čem píšu chci udělat. Jen jsem chtěl, aby mi to někdo rozumně objasnil a já se mohl konečně rozhodnout. Dííííííík -_-

Na čem se chceš rozhodovat? Kup nový co je potřeba a vyměň to.

Přesně jak říká MilanII, když výměna brzd tak za nové. :palec2: Brzdy a kola jsou základ pro dobré auto :palec2:

........

No jaro sice jeste neni, ale pichani uz zacalo, teda myslim hmyz samozrejme  lol  Ach ta romantYka  :prc:

Mám tam hrubku? Nebo si jen děláš kozy? Můj pravopis není nic moc, ale já myslel, že to mám vzorně napsáno...

A jinak jsem byl se psem na louce pod lesem a tam fakt už jaro bylo Járo... :D

Kdepak, nemas ;) Delam si prdel, ze je potreba na romantiku, aby byl tvrdej :)

Jinak co se teplot tyka, dneska opravdu jaro bylo, myl sem auto v kratkym rukavu a uz jsou v Praze odkvetly sakury :o

Chtěl bych napsat svoji zkušenost s ATE Powerdisk, koupil sem je loni i s destičkama ATE. Hned po montáži v servisu když sem si do toho sednul, tak pedal se nechal docela lehce sešlápnout až na podlahu s velmi slabým brzdným účinkem. To jsem se docela zalekl. Pak sem trochu našlapal pedál, zlepšilo se to, ale pořád nic moc. Najel sem asi 300 km vcelku se to moc nezlepšilo, nechal sem to odvzdušnit, ale vcelku bez žádné změny... pak jsem se dozvedel v X servisech že prostě ATE Powerdisk se asi oc nepovedly, že na to každej nadává. dalších 2.000 km byl brzdný účinek dost špatnej pedál šel do 2/3 vcelku lehce, pak teprve začal zabírat, muselo se silně tlačit na pedal, mezi tím se už provedlo asi 150×dvzdušnění, rozebrání hl. br. válce jestli někde nepodtejká těsnění, profukoval se celej systém, ale pořád se stejným výsledkem, nikde žádná závada, ale moc to nebrzdilo. Navíc když se držel pedál sešlápnutej, tak pedál pod tlakem nohy postupně klesal až na podlahu. Pak se to 2.000 km z niceho nic začalo brzdit docela dobre a dokonce i pedal prestal klesat... Tak sem se tloukl do hlavy ze sice stare originaly hazely do volantu, ale brzdilo to teda festove. Takze vysledek po najeti 30.000 km >> kotouce nehazej, zkrivene nejsou. Brzdny ucinek me osobne pripada podprumerny. Pokud bych mel nekde za tu brzdu fakt festove vzit, ruku do ohne bych za brzdy nedal, že to ubrzdí... Takže celkově spíš zklamání. navíc pedál dlouhodobě zabírá až od 2/3 což je na prd a musí se pak i vetší silou tlačit ( do dvou třetin jde celkem lehce, ale moc to nebrzdí, od 2/3 to sice brzdí, ale musí se tlačit).

Upraveno od Matrix

Matrix:

Já bych to celý viděl úplně jinak. Podle toho co píšeš a podle toho co jsem si zažil s hl. brzd. válcem na mém autě, bych zcela jednoznačně řekl, že by ti tvoje brzdy nebrzdili ikdyby jsi měl bůh ví jaký kotouče o prům. 357 mm a osmi pístkové hliníkové třmeny!! Ten hlavní brzd. válec je dávno po smrti! Není možné, aby se ti pedál pod nohou propadal. A ten kdo ti rozebíral hl. brzd. válec, tě chtěl zřejmě zabít...

to co pise Matrix podle me vubec neni ovlivnene kotoucema ale stave brzd jako takovych...

Ja mam cca 6000tkm na Powerdisk a naprosta pohodicka ;)

On se ale už propadat přestal, ale brzdí to pořád stejně blbě :( je zvláštní že to dělalo hnedka po výměně těch kotoučů, před tím ty starý kotouče sice házely, ale brzdily bezvadně. Dají se někde sehnat nějaké sady na repas tho hl.br. válce ?

On se ale už propadat přestal, ale brzdí to pořád stejně blbě :( je zvláštní že to dělalo hnedka po výměně těch kotoučů, před tím ty starý kotouče sice házely, ale brzdily bezvadně. Dají se někde sehnat nějaké sady na repas tho hl.br. válce ?

to ze brzdy hned po vymene tolik nebrzdi je pokazde aspon z mejch zkusenosti ale trva to jen par km nez si to vsechno sedne

No ono to brzdí, ale né tak jako na těch originálech... a myslím že po 30.000 km snad už zajeté budou ;)

Dají se někde sehnat nějaké sady na repas toho hl.br. válce ?

Já jsem si koupil hl. brzd, válec úplně nový. Ani nám s otcem ten starý válec nešel rozdělat. Tak teda nevím, jak to ti inženýři udělali, že ho měli rozdělaný. Klobouk dolů, když ho ještě nazpět složili. :palec2:

Opravné sady seženeš, ale ne origo.

Tak já jsem dnes nechal namontovat přední kotouče Zimmerman a k ním desky Ferodo a brzdí to už při malinkém sešlápnutí brzdy. :palec2: Myslím, že perfektní účinek přijde až na nich najedu 500km. :prc:

Upraveno od Rocky

tak to bude asi dost velká závada nemyslíš?když brzdí po malinkém sešlápnutí plynu! :o

ne ,dělám si kozy,máš tam chybku! :D

tak to bude asi dost velká závada nemyslíš?když brzdí po malinkém sešlápnutí plynu! :o

ne ,dělám si kozy,máš tam chybku! :D

:palec2: Takový auto bych nechěl - bych furt lízal čelní sklo -_-:smich::smich::smich:

Upraveno od lukash

tak to bude asi dost velká závada nemyslíš?když brzdí po malinkém sešlápnutí plynu! :o

ne ,dělám si kozy,máš tam chybku! :D

Díky opraveno :palec2:-_-

:palec2: Takový auto bych nechěl - bych furt lízal čelní sklo -_-:smich::smich::smich:

Musíš umět brzdit, anebo si dát pás :D

Na TDI 66 - 81 i ATD 74kW jsou vždy kotouče 280x22

Jedině ASZ 96kW má 288x25 spolu s 1.8T

Na TDI 66 - 81 i ATD 74kW jsou vždy kotouče 280x22

Jedině ASZ 96kW má 288x25 spolu s 1.8T

Moje TDI 81kW má zatím pořád 280x18 :smich:

Nebyl čas na výměnu...

Mám už v nabídce nový typ vrtaných kotoučů Zimmerman Formula Z s odděleným středem kotouče z lehké slitiny. Brzdná část je ocelová.

Kotouč je zajímavý tím, že snese podle Zimmermanu extrémní tepelné zatížení bez

deformace kotouče a bez snížení brzd.účinku vlivem přehřátí.

Pokud by se náhodou někdo rozhodl pro tyto kotouče umím udělat cenu.

post-27-1174249359_thumb.jpg

foto 2

post-27-1174249434_thumb.jpg

foto 3

post-27-1174249500_thumb.jpg

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.