Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

promiň, ale když tohle čtu, musím se smát. Jediný lukash se nenechá oblafnout a napíše že to není tak jednoduché!

Pak další bod:

proboha proč si na svoje čtvrt milionový (a víc) auta kupujete takový sračkovitý desky, jako je Ferodo Premier za 1140,-kč??? To je největší sráč, co jsem kdy měl na autě. Taky jsem je po 4tkm vyhodil.

za druhé:

co se týká křevení kotoučů. Nechci na nikoho honit machra, ale vyhoďte ty 256 a 280 mm kotouče a dejte si na auta komplet brzdy nejmíň z 1.8T o prům. 25x288 mm, nebo nejlépe 25x312 mm z RS. Takový brzdy vydrží i velice drsný zacházení a máte navždy klid. Já je mám, a takový banální záležitosti neřeším. Jen taková kontrolní ot. Psal tu snad někdo, že má v háji kot. 288, nebo 312 mm??? To ani omylem... vždy jen ty malinké brzdičky z koloběžky.

no vidis .. a me zrovna ty nejvetsi sracky Ferodo Premier + kotouce Ferodo vydrzely na moji OI 81kW nejdele :) ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

promiň, ale když tohle čtu, musím se smát. Jediný lukash se nenechá oblafnout a napíše že to není tak jednoduché!

Pak další bod:

proboha proč si na svoje čtvrt milionový (a víc) auta kupujete takový sračkovitý desky, jako je Ferodo Premier za 1140,-kč??? To je největší sráč, co jsem kdy měl na autě. Taky jsem je po 4tkm vyhodil.

za druhé:

co se týká křevení kotoučů. Nechci na nikoho honit machra, ale vyhoďte ty 256 a 280 mm kotouče a dejte si na auta komplet brzdy nejmíň z 1.8T o prům. 25x288 mm, nebo nejlépe 25x312 mm z RS. Takový brzdy vydrží i velice drsný zacházení a máte navždy klid. Já je mám, a takový banální záležitosti neřeším. Jen taková kontrolní ot. Psal tu snad někdo, že má v háji kot. 288, nebo 312 mm??? To ani omylem... vždy jen ty malinké brzdičky z koloběžky.

Ja se smeji zase lidem jako jsi ty ... Promin ale ne kazdy je znalec jako ty ci lukash, proto vznikly diskuze, aby se lide informovali a necemu priucili, pane Vsevedouci ...

Co se tyce tveho "objektivniho" nazoru na Ferodo, to je asi tak kdyz si muj znamy koupi BMW a pak po 3letech hlasi ze vetsi "sracku" auto nevidel, pritom patri BMW k premiovkam... a duvod ? prosty, proste chytnul "zmetka" ale ty maji vsechny znacky, otazkou je fakt jak rychle dokazi eliminovat chyby a zlepsit kvalitu i servis ...

Navic tobe asi nestaci ani ty 312, ze ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se nepovažuji za znalce, ale už jsem si něco přečetl a MilanII mě už několikrát "vyškolil" - možná má v některých ohledech dost nekompromisní názory, ale zase ti to napíše přímo - bez obalu :)

A jinak RS brzdy docela dobrý, ale kdo to myslí vážně - není jiná cesta než brzdy z R32 ;) 334x32mm proti nim jsou i RSka "chudobky" :p

Editováno: , autor: lukash
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se nepovažuji za znalce, ale už jsem si něco přečetl a MilanII mě už několikrát "vyškolil" - možná má v některých ohledech dost nekompromisní názory, ale zase ti to napíše přímo - bez obalu :)

A jinak RS brzdy docela dobrý, ale kdo to myslí vážně - není jiná cesta než brzdy z R32 ;) 334x32mm proti nim jsou i RSka "chudobky" :p

Pokud se te to dotklo, tak se omlouvam, tvoje jmeno bylo pouzito jen co by v kontextu :), ovsem kdyby to napsal "slusne" jako se tu snazi komunikovat vetsina na urovni, tak to bez reci vezmu, ale takhle urcite ne, navic kdyby se tu resila kravina typu "premyslim nad kotoucema do trabantu nebo mam koupit 350ky co se davaji na Porsche, hmm to je dilema ..." ... moje ego neni velke a nepotrebuje VELKE kotouce ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že se to tady zvrhlo v debatu o něčem naprosto jiném a já trochu přidám. Tady se musím trochu Milana II zastat. Ty co se tady na fóru pohybují trochu déle asi vědí, že Milan II je přes podvozky a hlavně brzdy opravdu třída a fakt se vyzná. A ohledně toho jak to napsal? Myslím že vcelku dobře, jelikož tohle se tady řeší snad každý týden a pokaždé to tu Milan II vysvětluje, ani se trochu nedivím tomu, jak to zde podal, ale i tak si myslím, že to bylo v pohodě. Vysvětlovat něco několik let pořád dokola není sranda. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jedinej kdo tu dokazuje ze je chytrej jako PANBUH jsi ty ...

To máš pravdu... Pokud bych s tímto jevem brzd neměl bohatý zkušenosti, nepsal bych o tom. V předchozím přízpěvku jsem napsal "nechci machrovat" ani se nad nikoho povyšovat že mám RS brzdy! Jen jsem Vás chtěl donutit k tomu, aby jste nad tím zamysleli, proč máte neustále problémy s brzdama! Je to jen pitomá fyzika, nic víc. Velký kotouč + malá síla přítlaku desek ke kotouči = velká ůčinnost při relativně malé teplotě. Malý kotouč + velký přítlak desek, aby se dohnala malá účinnost = obrovská teplota tření a tím kortouče jednoduše odchází. Jak prostinké...

Ještě nikdo mi tady nedal pádný argument, že i velké brzdy 288 a 312 se taky zkroutí!!?? Nezkroutí, vím to. Teda pokud s tím nepojedete hodinu po okruhu. Ty 312 kotouče i po ostřejším brzdění jsou jen více "teplé". Zato ty tvoje 280 mm (a moje bývalé) ty mi vysokou teplotou po obvodu fialověli, div by netekli.

Pevně věřím, že pokud někdo má a že tady hodně lidí má rozum, tak mu logicky dojde, že jedinná cesta je výměna za větší brzdy. Já vím... xkrát se to tu omýlalo. Každý namítne, stojí to balík peněz a musí přejít na větší kola. Ale vždyť kolik aut tady na fóru jezdí na alu 17, 18 a několk málo odvážlivců i na 19", tak o co jde...

Tady tahle debata o ničem pro mě skončila. Brzdi si třeba klackem z otevřených dveří, mě je to jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že se to tady zvrhlo v debatu o něčem naprosto jiném a já trochu přidám. Tady se musím trochu Milana II zastat. Ty co se tady na fóru pohybují trochu déle asi vědí, že Milan II je přes podvozky a hlavně brzdy opravdu třída a fakt se vyzná. A ohledně toho jak to napsal? Myslím že vcelku dobře, jelikož tohle se tady řeší snad každý týden a pokaždé to tu Milan II vysvětluje, ani se trochu nedivím tomu, jak to zde podal, ale i tak si myslím, že to bylo v pohodě. Vysvětlovat něco několik let pořád dokola není sranda. ;)

Svatá pravda. Vždyť se podívej na ty témata. Je to tu jako u ... Pořád dokola! "Jaký brzdy" Jaký repro" "Moje spotřeba" "Vrže mi v nápravě" "Koupím stahovačku"! Copak řešíme jen takový hovadiny?

A kde byl pan Zdenal C se svími 22 přízpěvky, když jsem před 2,5 rokem řešil zradu v elektrice?? Proč mi nenapsal "hele kámo to už znám... koukni se na spínačku a nehledej problém, tak kde není"! Taková pomoc se cení, ne jen teoreticky kafrat od klávesnice a srovnávat BMW s Octavií.

Víš co jsem udělal já? Strávil jsem desítky a desítky hodin nad tvorbou webu o tom, jak jsem dělal svou Octu. To aby ostatních 16 000 lidí věděli jak na to.

Editováno: , autor: Milan II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To máš pravdu... Pokud bych s tímto jevem brzd neměl bohatý zkušenosti, nepsal bych o tom. V předchozím přízpěvku jsem napsal "nechci machrovat" ani se nad nikoho povyšovat že mám RS brzdy! Jen jsem Vás chtěl donutit k tomu, aby jste nad tím zamysleli, proč máte neustále problémy s brzdama! Je to jen pitomá fyzika, nic víc. Velký kotouč + malá síla přítlaku desek ke kotouči = velká ůčinnost při relativně malé teplotě. Malý kotouč + velký přítlak desek, aby se dohnala malá účinnost = obrovská teplota tření a tím kortouče jednoduše odchází. Jak prostinké...

Ještě nikdo mi tady nedal pádný argument, že i velké brzdy 288 a 312 se taky zkroutí!!?? Nezkroutí, vím to. Teda pokud s tím nepojedete hodinu po okruhu. Ty 312 kotouče i po ostřejším brzdění jsou jen více "teplé". Zato ty tvoje 280 mm (a moje bývalé) ty mi vysokou teplotou po obvodu fialověli, div by netekli.

Pevně věřím, že pokud někdo má a že tady hodně lidí má rozum, tak mu logicky dojde, že jedinná cesta je výměna za větší brzdy. Já vím... xkrát se to tu omýlalo. Každý namítne, stojí to balík peněz a musí přejít na větší kola. Ale vždyť kolik aut tady na fóru jezdí na alu 17, 18 a několk málo odvážlivců i na 19", tak o co jde...

Tady tahle debata o ničem pro mě skončila. Brzdi si třeba klackem z otevřených dveří, mě je to jedno.

Nikde jsem nepopiral tvoje zkusenosti v oboru, co zatim ctu tak jich mas pozehnane a je videt ze o tom dost vis, a jiste ze vetsi kotouc je zaruka lepsi kvality brzd a nechci setrit na brzdach, ale zase nevydelavam jen na auto, navic jsou tu i jine faktory jako treba zimni kola, ktere mam 15" a vzhledem k tomu ze jsou nove nechci investovat kvuli velkym kotoucum do dalsich, nejezdim ani nikterak sportovne ovsem nechci ani brzdit jak ty rikas klackem z otevrenych dveri, navic pokud jak uz tu bylo receno s vetsimy kotouci souvisi zmena dalsich prvku napravy jako tehlice a podobne. Takze koupim kotouce stejneho prumeru jako mam ted (stale ale nevim rozdil mezi FSIII a Vente) ale chci kvalitnejsi a myslim ze pokud tu uz spousta lidi napsalo ze Zimmermany nejsou krok spatnym smerem tak verim ze i ty "normalni" nevrtane Z budou kvalitni.

Jenom se mi nelibilo jakym zpusobem si to podal tot vse. Take nebudu pokracovat v tehle nesmyslne diskuzi ...

Peace ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Koukám, že se to tady zvrhlo v debatu o něčem naprosto jiném a já trochu přidám. Tady se musím trochu Milana II zastat. Ty co se tady na fóru pohybují trochu déle asi vědí, že Milan II je přes podvozky a hlavně brzdy opravdu třída a fakt se vyzná. A ohledně toho jak to napsal? Myslím že vcelku dobře, jelikož tohle se tady řeší snad každý týden a pokaždé to tu Milan II vysvětluje, ani se trochu nedivím tomu, jak to zde podal, ale i tak si myslím, že to bylo v pohodě. Vysvětlovat něco několik let pořád dokola není sranda. ;)

V pohode ale i mistri by meli mit pochopeni pro "lamy" ikdyz je to nekdy boj.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim Skodovaky (i neskodovaky), premyslim o koupi novych kotoucu vcetne desticek, koukal jsem na nabidku od Seby (velice zajimve ceny) a libi se mi Zimmermany vrtane jenze jeden ani u seby nesezenu pod cenu 1600kc/kus jen nevrtane, proto mi vznika otazka jestli jsou i presto kvalitni nebo mam vzit radeji ATE+ATE ci Brembo MAX+Textary desticky. Budu rad za postrehy a zkusenosti hlavne z s temi nevrtanyma Zimmermanama. Predem Diky moc

BremboMAX a desky Textar už nedoporučuji! Několik případů zkřivených kotoučů se mi vrátilo v reklamaci, na mojí Octavii se zkřivily také.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Diky za postreh. Zatim stale premyslim nad temi Zimmermany.

Nezapoměň na důležitou věc. Brzdy to není jen o kotoučích ale i o deskách! Zimmermany? To jo, fajn... Ale co k nim za desky! Ferodo Premium rozhodně ne. Myslím si, že Premium jsou moc tvrdé. Proto mi to s nima moc nebrzdilo. Jak a kde vyčíst, které vhodné desky k těm kterým kotoučům? Na to jsem ještě nepřišel. Zatím je volba těchto dílů velkým skokem do neznáma.

Při koupi brzd. desek se dívej, jestli deska má či nemá osinek (jeho náběžné hrany) zkosené. Já ososbně vždy volím desky bez zkosení. Neubírá to tak čtvereční milimetry z dosedací plochy ke kotouči.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezapoměň na důležitou věc. Brzdy to není jen o kotoučích ale i o deskách! Zimmermany? To jo, fajn... Ale co k nim za desky! Ferodo Premium rozhodně ne. Myslím si, že Premium jsou moc tvrdé. Proto mi to s nima moc nebrzdilo. Jak a kde vyčíst, které vhodné desky k těm kterým kotoučům? Na to jsem ještě nepřišel. Zatím je volba těchto dílů velkým skokem do neznáma.

Při koupi brzd. desek se dívej, jestli deska má či nemá osinek (jeho náběžné hrany) zkosené. Já ososbně vždy volím desky bez zkosení. Neubírá to tak čtvereční milimetry z dosedací plochy ke kotouči.

Teda ja neviem, ale myslim ze na kombinacii Zimmermann nevrtane + FE Premier jazdi hafo ludi nielen z tohto fora a kazdy je zatial spokojny. Ja osobne mam 312mm Zimmermann v kombinacii prave s tymito dostickami a nezda sa mi ze by tie dosticky boli moc tvrde, skor naopak... po dlhsej jazde a brzdeni je na moj vkus dost grafitoveho bordelu na hlinkovoch diskoch - keby tam boli maksie dosticky tak to asi clovek musi umyvat kazdy tyzden ;) Je pravda ze obcas to ma trochu tvrdsi nastup ako by bolo ziadane, ale to iste som mohol povedat aj o kombinacii BremboMAX + RoadHouse este v 280mm... proste je to holt len kus zeleza a grafitu, clovek nemoze cakat ze sa to bude stale chovat rovnako... na to by to chcelo mat nejaku vyhodnocovaciu/korekcnu elektroniku ;) Myslim si, ze cakame (mna nevynimajuc) od tych brzd zazraky, ktore proste nie su fyzicky mozne... zoberte si len taku F1, to je vystavna skrina automobilovej techniky a tiez sa tam kazdu chvilu niekto stazuje ze brzdy dobre nefungovali lebo neboli zahriate apod. ;)

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezapoměň na důležitou věc. Brzdy to není jen o kotoučích ale i o deskách! Zimmermany? To jo, fajn... Ale co k nim za desky! Ferodo Premium rozhodně ne. Myslím si, že Premium jsou moc tvrdé. Proto mi to s nima moc nebrzdilo. Jak a kde vyčíst, které vhodné desky k těm kterým kotoučům? Na to jsem ještě nepřišel. Zatím je volba těchto dílů velkým skokem do neznáma.

Při koupi brzd. desek se dívej, jestli deska má či nemá osinek (jeho náběžné hrany) zkosené. Já ososbně vždy volím desky bez zkosení. Neubírá to tak čtvereční milimetry z dosedací plochy ke kotouči.

Urcite jsou desticky stejne dulezite jako kotouce. Jeste se mi nabizeji ATE+ATE desticky, ci pak ty Brembo + Textary, jestli mas zkusenost s temato znackama budu rad kdyz napises. Jinak diky za info.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Urcite jsou desticky stejne dulezite jako kotouce. Jeste se mi nabizeji ATE+ATE desticky, ci pak ty Brembo + Textary, jestli mas zkusenost s temato znackama budu rad kdyz napises. Jinak diky za info.

Jak už sám víš, výběr desek a kotoučů, to je opravdová alchymie. Nějaký postřehy z různých montáží samozřejmě mám. Ale to je trošku zkreslující, protože ne všechny se týkají přímo Octavie a ještě k tomu brzd 280 o které tady jde především! Dále pak nějaké auta co jsem dělal, jsem už nikdy neviděl. Většinou se jednalo o kot. Brembo s deskama RoadHose. Já osobně jezdím kot. ATE + desky Textar. To tady rozvádět nebudu a to už shora zmíněného důvodu, že brzdy 312 mm je úplně jiná a samostatná kategorie.

Moje původní brzdy 280 mm byli kot. TRW + ty podle mě nevalné desky F. Premium. Po dvou větších přibrzděních ze 160km/h za sebou kot. po obvodu fialověli, jako bych jezdil okruhy!

Tak třeba bratránek má na F Sierra kot. Brembo MAX + Textar a nadává jako špaček, že desky strašně piští, prý jako autobus...

Před měsícem a něco jsem na otcovo auti Oct. 1.6 74kw dával kot. 288x25 z 1.8T značky ATE Powerdisk + ATE desky! Já jsem toto auto po výměně zatím neřídil, tak nevím, jak to opravdu brzdí. Otec si po prvních 1 000km chrochtá, že podle toho co tam bylo, je to super a při tom zachoval 15" alu. Tvrdil mi, že při festovním sešlápnutí pedálu na původních brzdách 256 mm nikdy kola nešli do "floku", paradoxně také s deskama F. Premium!!!

Já bych se tedy klonil k sadě kot a desky od ATE. Možná (určitě) taky že má výrobce vyvinutý materiály, co patří k sobě a nebude s nima takový problém, jako když se značky navzájem míchají. ...to je můj názor :feve:

Editováno: , autor: Milan II
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...