krysarr Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Díky. V podstatě by mi stačilo vyměnit jen sjeté kotouče (dám asi ty vrtané Zimermany). Desky (nevím přesně jaké) mám ještě ze 70 % dobré. Nebude to dělat neplechu, když je nechám? Jsou přizpůsobené těm starým kotoučům. Když se například upgradují nové desky na staré kotouče, tak se taky vlastně přizpůsobí. Idealni je pokud menis kotouce vymenit i desky. Ano, když tak dej nové desky i kotouče. Ty staré desky přeci spotřebuješ později, po ojetí těch nových... Jak se tak dívám tak to slovo ojetí je docela romantické, že... Je jaro.. No jaro sice jeste neni, ale pichani uz zacalo, teda myslim hmyz samozrejme Ach ta romantYka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 ........No jaro sice jeste neni, ale pichani uz zacalo, teda myslim hmyz samozrejme Ach ta romantYka Mám tam hrubku? Nebo si jen děláš kozy? Můj pravopis není nic moc, ale já myslel, že to mám vzorně napsáno... A jinak jsem byl se psem na louce pod lesem a tam fakt už jaro bylo Járo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitek Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Když říkáte, že můžu spotřebovat ty dosavadní až po sjetí těch "nových", tak proč nekoupit nové pozdějc? Že je ideální změna obojího samozřejmě chápu. Ach to jaro. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Díky. V podstatě by mi stačilo vyměnit jen sjeté kotouče (dám asi ty vrtané Zimermany). Desky (nevím přesně jaké) mám ještě ze 70 % dobré. Nebude to dělat neplechu, když je nechám? Jsou přizpůsobené těm starým kotoučům. Když se například upgradují nové desky na staré kotouče, tak se taky vlastně přizpůsobí. Dovol abych tě nasměroval na správnou "cestu". Proto že to co píšeš je veliká hovadina. Pokud budeš dávat nové kotouče, tak k nim vždy musíš dát i nové brzd. desky!! Varianta 2. je, že se staré kotouče nechají stočit (pokud už nejsou na minim. tl 19 mm) a zase se dají nové desky!! A ne že ke křivě projetým deskám dáš nové kotouče a nebo naopak. Zrovna brzdy nejsou komponenty, které by jsi mohl ošidit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitek Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Já netvrdím, že to o čem píšu chci udělat. Jen jsem chtěl, aby mi to někdo rozumně objasnil a já se mohl konečně rozhodnout. Dííííííík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Já netvrdím, že to o čem píšu chci udělat. Jen jsem chtěl, aby mi to někdo rozumně objasnil a já se mohl konečně rozhodnout. Dííííííík Na čem se chceš rozhodovat? Kup nový co je potřeba a vyměň to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rocky Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 Já netvrdím, že to o čem píšu chci udělat. Jen jsem chtěl, aby mi to někdo rozumně objasnil a já se mohl konečně rozhodnout. Dííííííík Na čem se chceš rozhodovat? Kup nový co je potřeba a vyměň to. Přesně jak říká MilanII, když výměna brzd tak za nové. Brzdy a kola jsou základ pro dobré auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 11. Březen 2007 Sdílet Vloženo 11. Březen 2007 ........No jaro sice jeste neni, ale pichani uz zacalo, teda myslim hmyz samozrejme Ach ta romantYka Mám tam hrubku? Nebo si jen děláš kozy? Můj pravopis není nic moc, ale já myslel, že to mám vzorně napsáno... A jinak jsem byl se psem na louce pod lesem a tam fakt už jaro bylo Járo... Kdepak, nemas Delam si prdel, ze je potreba na romantiku, aby byl tvrdej Jinak co se teplot tyka, dneska opravdu jaro bylo, myl sem auto v kratkym rukavu a uz jsou v Praze odkvetly sakury Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 (editace) Chtěl bych napsat svoji zkušenost s ATE Powerdisk, koupil sem je loni i s destičkama ATE. Hned po montáži v servisu když sem si do toho sednul, tak pedal se nechal docela lehce sešlápnout až na podlahu s velmi slabým brzdným účinkem. To jsem se docela zalekl. Pak sem trochu našlapal pedál, zlepšilo se to, ale pořád nic moc. Najel sem asi 300 km vcelku se to moc nezlepšilo, nechal sem to odvzdušnit, ale vcelku bez žádné změny... pak jsem se dozvedel v X servisech že prostě ATE Powerdisk se asi oc nepovedly, že na to každej nadává. dalších 2.000 km byl brzdný účinek dost špatnej pedál šel do 2/3 vcelku lehce, pak teprve začal zabírat, muselo se silně tlačit na pedal, mezi tím se už provedlo asi 150×dvzdušnění, rozebrání hl. br. válce jestli někde nepodtejká těsnění, profukoval se celej systém, ale pořád se stejným výsledkem, nikde žádná závada, ale moc to nebrzdilo. Navíc když se držel pedál sešlápnutej, tak pedál pod tlakem nohy postupně klesal až na podlahu. Pak se to 2.000 km z niceho nic začalo brzdit docela dobre a dokonce i pedal prestal klesat... Tak sem se tloukl do hlavy ze sice stare originaly hazely do volantu, ale brzdilo to teda festove. Takze vysledek po najeti 30.000 km >> kotouce nehazej, zkrivene nejsou. Brzdny ucinek me osobne pripada podprumerny. Pokud bych mel nekde za tu brzdu fakt festove vzit, ruku do ohne bych za brzdy nedal, že to ubrzdí... Takže celkově spíš zklamání. navíc pedál dlouhodobě zabírá až od 2/3 což je na prd a musí se pak i vetší silou tlačit ( do dvou třetin jde celkem lehce, ale moc to nebrzdí, od 2/3 to sice brzdí, ale musí se tlačit). Editováno: 15. Březen 2007, autor: Matrix Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 Matrix: Já bych to celý viděl úplně jinak. Podle toho co píšeš a podle toho co jsem si zažil s hl. brzd. válcem na mém autě, bych zcela jednoznačně řekl, že by ti tvoje brzdy nebrzdili ikdyby jsi měl bůh ví jaký kotouče o prům. 357 mm a osmi pístkové hliníkové třmeny!! Ten hlavní brzd. válec je dávno po smrti! Není možné, aby se ti pedál pod nohou propadal. A ten kdo ti rozebíral hl. brzd. válec, tě chtěl zřejmě zabít... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 to co pise Matrix podle me vubec neni ovlivnene kotoucema ale stave brzd jako takovych... Ja mam cca 6000tkm na Powerdisk a naprosta pohodicka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 On se ale už propadat přestal, ale brzdí to pořád stejně blbě je zvláštní že to dělalo hnedka po výměně těch kotoučů, před tím ty starý kotouče sice házely, ale brzdily bezvadně. Dají se někde sehnat nějaké sady na repas tho hl.br. válce ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 On se ale už propadat přestal, ale brzdí to pořád stejně blbě je zvláštní že to dělalo hnedka po výměně těch kotoučů, před tím ty starý kotouče sice házely, ale brzdily bezvadně. Dají se někde sehnat nějaké sady na repas tho hl.br. válce ? to ze brzdy hned po vymene tolik nebrzdi je pokazde aspon z mejch zkusenosti ale trva to jen par km nez si to vsechno sedne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 No ono to brzdí, ale né tak jako na těch originálech... a myslím že po 30.000 km snad už zajeté budou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan II Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 Dají se někde sehnat nějaké sady na repas toho hl.br. válce ? Já jsem si koupil hl. brzd, válec úplně nový. Ani nám s otcem ten starý válec nešel rozdělat. Tak teda nevím, jak to ti inženýři udělali, že ho měli rozdělaný. Klobouk dolů, když ho ještě nazpět složili. Opravné sady seženeš, ale ne origo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rocky Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 (editace) Tak já jsem dnes nechal namontovat přední kotouče Zimmerman a k ním desky Ferodo a brzdí to už při malinkém sešlápnutí brzdy. Myslím, že perfektní účinek přijde až na nich najedu 500km. Editováno: 15. Březen 2007, autor: Rocky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviaman Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 tak to bude asi dost velká závada nemyslíš?když brzdí po malinkém sešlápnutí plynu! ne ,dělám si kozy,máš tam chybku! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 (editace) tak to bude asi dost velká závada nemyslíš?když brzdí po malinkém sešlápnutí plynu! ne ,dělám si kozy,máš tam chybku! Takový auto bych nechěl - bych furt lízal čelní sklo Editováno: 15. Březen 2007, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rocky Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 tak to bude asi dost velká závada nemyslíš?když brzdí po malinkém sešlápnutí plynu! ne ,dělám si kozy,máš tam chybku! Díky opraveno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rocky Vloženo 15. Březen 2007 Sdílet Vloženo 15. Březen 2007 Takový auto bych nechěl - bych furt lízal čelní sklo Musíš umět brzdit, anebo si dát pás Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sebo Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 Na TDI 66 - 81 i ATD 74kW jsou vždy kotouče 280x22 Jedině ASZ 96kW má 288x25 spolu s 1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 Na TDI 66 - 81 i ATD 74kW jsou vždy kotouče 280x22Jedině ASZ 96kW má 288x25 spolu s 1.8T Moje TDI 81kW má zatím pořád 280x18 Nebyl čas na výměnu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sebo Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 Mám už v nabídce nový typ vrtaných kotoučů Zimmerman Formula Z s odděleným středem kotouče z lehké slitiny. Brzdná část je ocelová. Kotouč je zajímavý tím, že snese podle Zimmermanu extrémní tepelné zatížení bez deformace kotouče a bez snížení brzd.účinku vlivem přehřátí. Pokud by se náhodou někdo rozhodl pro tyto kotouče umím udělat cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sebo Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 foto 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sebo Vloženo 18. Březen 2007 Sdílet Vloženo 18. Březen 2007 foto 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.