Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

Před měsícem a něco jsem na otcovo auti Oct. 1.6 74kw dával kot. 288x25 z 1.8T značky ATE Powerdisk + ATE desky! Já jsem toto auto po výměně zatím neřídil, tak nevím, jak to opravdu brzdí. Otec si po prvních 1 000km chrochtá, že podle toho co tam bylo, je to super a při tom zachoval 15" alu. Tvrdil mi, že při festovním sešlápnutí pedálu na původních brzdách 256 mm nikdy kola nešli do "floku", paradoxně také s deskama F. Premium!!!

Já bych se tedy klonil k sadě kot a desky od ATE. Možná (určitě) taky že má výrobce vyvinutý materiály, co patří k sobě a nebude s nima takový problém, jako když se značky navzájem míchají. ...to je můj názor :feve:

Jak už jsem tu psal,můj dobrý známý mechanik mi taky doporučil kotouče Ate Powerdisk + Ate desky.Osadil touto kombinací

mraky aut.Z toho byla jedna reklamace,ale to bylo způsobený lehkou destrukcí nápravy.Osobně se teď přikláním spíše k vrtaným

Zimmermanům,ale co k tomu za desky,toť otázka,na kterou jsem tu ještě nenašel odpověď.

Milane II můžeš tady prosím tě napsat,když jsi otci dával ty nový kotouče,musel jsi měnit i těhlice atd.?

Jinak tvoje stránky jsou super :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milane II můžeš tady prosím tě napsat,když jsi otci dával ty nový kotouče,musel jsi měnit i těhlice atd.?

Jinak tvoje stránky jsou super :palec2:

Ano, pokud se předělávají brzdy z jakého koliv rozměru na 288 1.8 T 110kw nebo 312 mm z RS, musí se vyměnit i těhlice! Před dvěma týdny jsem jedny úplně nový těhlice prodával. Myslel jsem, jaká o ně bude rvačka a ono nic.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak už sám víš, výběr desek a kotoučů, to je opravdová alchymie. Nějaký postřehy z různých montáží samozřejmě mám. Ale to je trošku zkreslující, protože ne všechny se týkají přímo Octavie a ještě k tomu brzd 280 o které tady jde především! Dále pak nějaké auta co jsem dělal, jsem už nikdy neviděl. Většinou se jednalo o kot. Brembo s deskama RoadHose. Já osobně jezdím kot. ATE + desky Textar. To tady rozvádět nebudu a to už shora zmíněného důvodu, že brzdy 312 mm je úplně jiná a samostatná kategorie.

Moje původní brzdy 280 mm byli kot. TRW + ty podle mě nevalné desky F. Premium. Po dvou větších přibrzděních ze 160km/h za sebou kot. po obvodu fialověli, jako bych jezdil okruhy!

Tak třeba bratránek má na F Sierra kot. Brembo MAX + Textar a nadává jako špaček, že desky strašně piští, prý jako autobus...

Před měsícem a něco jsem na otcovo auti Oct. 1.6 74kw dával kot. 288x25 z 1.8T značky ATE Powerdisk + ATE desky! Já jsem toto auto po výměně zatím neřídil, tak nevím, jak to opravdu brzdí. Otec si po prvních 1 000km chrochtá, že podle toho co tam bylo, je to super a při tom zachoval 15" alu. Tvrdil mi, že při festovním sešlápnutí pedálu na původních brzdách 256 mm nikdy kola nešli do "floku", paradoxně také s deskama F. Premium!!!

Já bych se tedy klonil k sadě kot a desky od ATE. Možná (určitě) taky že má výrobce vyvinutý materiály, co patří k sobě a nebude s nima takový problém, jako když se značky navzájem míchají. ...to je můj názor :feve:

Nad ATE+ATE ted premyslim stale vic. Diky za postrehy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A vite ze je skvele jak si tu clovek ze zkusenosti jinych "vybere" sveho favorita (vec) a kdyz uz je temer rozhodnuty, hned musi preorganizovat svoje rozhodnuti a zacit znova a znova :) je to vazne nekdy tezke dilema ...

Doufám že teď už mi rozumíš, proč jsem jak tu někdo napsal "nekompromisní v názorech" a zastánce brzd z RS 312 mm. Protože faktem pořád zůstává, že s těmito brzdami žádné problémy nejsou a nebudou. Za to s brzdou 280 budou problémy navždy! Ať si nasadíš jakou koliv značku, pořád hrozí nebezpečí jejich destrukce.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A vite ze je skvele jak si tu clovek ze zkusenosti jinych "vybere" sveho favorita (vec) a kdyz uz je temer rozhodnuty, hned musi preorganizovat svoje rozhodnuti a zacit znova a znova :) je to vazne nekdy tezke dilema ...

:) to je pravda...kdybych to tu nečet,tak to neřeším...

pánové nezkoušel tu někdo k vrtaným Zimmermanům desky Ate?Vždyť,když to funguje u powerdiscu...,ty kotouče si jsou přeci dost podobný a teď nemyslím jen vyzáží, samozřejmě.

Milane.máš určitě pravdu,ale spousta lidí,i já potřebujeme brzdy na 15" kola...

Editováno: , autor: modbic
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) to je pravda...kdybych to tu nečet,tak to neřeším...

pánové nezkoušel tu někdo k vrtaným Zimmermanům desky Ate?Vždyť,když to funguje u powerdiscu...,ty kotouče si jsou přeci dost podobný a teď nemyslím jen vyzáží, samozřejmě.

Milane.máš určitě pravdu,ale spousta lidí,i já potřebujeme brzdy na 15" kola...

Pro alu o rozm. 15" je tu přeci varianta brzd z 1.8 t 110 kw o průměru 288. Takto už jezdí i můj 67 letý otec. Někdy si říkám, že je horší než já. Jak ho to popadne, tak se s kdekým honí i přes 190km/h...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro alu o rozm. 15" je tu přeci varianta brzd z 1.8 t 110 kw o průměru 288. Takto už jezdí i můj 67 letý otec. Někdy si říkám, že je horší než já. Jak ho to popadne, tak se s kdekým honí i přes 190km/h...

I moje matka je nekdy zavodnik (byt jezdi velmi dlouho a je to profik) a rikam si jestli neco nebere :). O tom zadna ze vetsi brzdy jsou lepsi, ale holt nekteri (vcetne me) se prozatim musime spokojit s volbou 280mm protoze finance jsou omezene (viz zimni kola+gumy, ktere nechci menit pac jsem je minulou zimu koupil, a nebo pak material ktery musis vymenit pro vetsi kotouce.) Tak ci onak pristi kotouce budou vetsiho "razeni". Do te doby to bude ale kompromis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

budu měnit kotouče a desky tak do 4 t. km. mám 256 mm. tak bych se chtěl zeptat, jestli nemáte skušenosti s nějakýma kotoučema tohoto rozměru. nebo to předělat na 280, jenomže jak sem se tak koukal, tak nová těhlice stojí přes 5000... tak nevim co s tím, protože tak jak to je tak to vůbec nebrzdí :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se nepovažuji za znalce, ale už jsem si něco přečetl a MilanII mě už několikrát "vyškolil" - možná má v některých ohledech dost nekompromisní názory, ale zase ti to napíše přímo - bez obalu :)

A jinak RS brzdy docela dobrý, ale kdo to myslí vážně - není jiná cesta než brzdy z R32 ;) 334x32mm proti nim jsou i RSka "chudobky" :p

No, když už bych to myslel vážně, tak bych si koupil 4pístky bremba z Leona Cupry. Precijenom mi ty z R32ky prijdou mohutný a moc těžky :) Takže ještě uvidim, kdy to budu myslet vážně :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, je tu pomerne vela prispevkov, ale nikde nevidim porovnanie samotnych respektive cenzuru - recenziu brzdovych dosticiek. Preto by ma velmi zaujimalo, ktore brzdove dosticky su ku kotucom najsetrnejsie a samozrejme brzdiace (a to aj v pripade ak vydrazia len 20tkm). Inak povedane, ktore patria k najmäksim...? Momentalne jazdim na VW Passat Kombi 1,9TDI PD 96kW a najazdenych mam nieco cez 95tkm s orig. kotucmi, ktore zacinaju mierne hadzat (citim to len pri brzdeni s velkej rychlosti 160-180, pricom zaroven aj vädnu). Zajtra ich idem vymenit vratane dosticiek za Brembo Max a dosticky ATE. Neviem ci je to vhodna kombinacia, ale zatial mi vsetci hovorili, ze ATE su pomerne dobre - kvalitne dosticky. Inak jazdim "celkom normalne", tzn. vramci predpisov + 10 az 15km/h s priemernou spotrebou nieco okolo 5,7l/100km a len niekedy som k autu "brutalny"... .

Takze, ktore to patria k tym najsetrnejsim a co hovorite na zmienenu kombinaciu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak hlasim - Brembo Max + TRW desky - zkouceno asi po 5-tis, nechal jsem to projet na soustruhu a dal desticky Ferodo --> zacinaji kopat na cca. 7-8 tisicich... uz jsem vazne zoufalej. Uvazuji o origo servisu....nenechali jste si tam nekdo delat brzy, kolik to stalo ? Popr. jeste zkusit ty Zimmermany, ale moc tomu neverim...preventivne tehlice menit nechci, loziska nehuci, zbytek krome tlumicu je jiz menen a beze zmeny. Zajimave je, ze na starych kotoucich bylo najezdeno myslim 140tis., ja osobne jsem na nich najel cca 25000km, nez zacali kopat, ale to uz byly na hranici 19mm. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak hlasim - Brembo Max + TRW desky - zkouceno asi po 5-tis, nechal jsem to projet na soustruhu a dal desticky Ferodo --> zacinaji kopat na cca. 7-8 tisicich... uz jsem vazne zoufalej. Uvazuji o origo servisu....nenechali jste si tam nekdo delat brzy, kolik to stalo ? Popr. jeste zkusit ty Zimmermany, ale moc tomu neverim...preventivne tehlice menit nechci, loziska nehuci, zbytek krome tlumicu je jiz menen a beze zmeny. Zajimave je, ze na starych kotoucich bylo najezdeno myslim 140tis., ja osobne jsem na nich najel cca 25000km, nez zacali kopat, ale to uz byly na hranici 19mm. :feve:

origo servis klidně zkus, ale po 5tis km budou kopat také. Vyzkoušeno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:) to je pravda...kdybych to tu nečet,tak to neřeším...

pánové nezkoušel tu někdo k vrtaným Zimmermanům desky Ate?Vždyť,když to funguje u powerdiscu...,ty kotouče si jsou přeci dost podobný a teď nemyslím jen vyzáží, samozřejmě.

Milane.máš určitě pravdu,ale spousta lidí,i já potřebujeme brzdy na 15" kola...

Já mám u vrtaných Zimmemannů destičky Ferodo DS Performance a zatím OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no já mám na mojí octavce 1,8 turbo disky 288 a chtěl bych tam větší z RSa šlo by to??? co by se muselo předělat??

pokud máš brzdy 1.8 T 288 mm, tak předělání na kotouče z RS 312 mm je úplně to nejmenší. Vymění se brzdič za hliníkový RS, dá se kotouč 312 mm, k tomu nové desky a jede se...

Otázkou je, kde ty RS brzdiče seženeš!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud máš brzdy 1.8 T 288 mm, tak předělání na kotouče z RS 312 mm je úplně to nejmenší. Vymění se brzdič za hliníkový RS, dá se kotouč 312 mm, k tomu nové desky a jede se...

Otázkou je, kde ty RS brzdiče seženeš!

Este si zabudol na vacsie drziaky... inak tam 312mm kotuc nevleze :)

Brzdic v principe menit ani nie je treba...

Editováno: , autor: subz3ro
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...