Johnyy Vloženo 17. Říjen 2010 Vloženo 17. Říjen 2010 Potřeboval bych poradit.Mám Octávii 1.9 TDi rok 1999.Chci vyměnit přední kotouče a samozřejmě destičky.Jakou velikost kotoučů koupit a značku jak jsem to tu pročetl ATE nebo Ferodo. Citovat
houmik Vloženo 17. Říjen 2010 Vloženo 17. Říjen 2010 kup spis Brembo Max a desticky Textar, je to to nejlepsi, co muzes udelat ATE jsem mel 2x a sly komplet do prdele po 2500 km, ted mam Bremba a naprosta spokojenost Citovat
dablice911 Vloženo 24. Říjen 2010 Vloženo 24. Říjen 2010 Ahoj kluci, mohli byste mi prosím poradit? Mám octavii 1.6 74kw r.v. 99 a zvlnili se mi kolouče, ale destičky jsou ještě nádherný (nedávno měněný s tim, že kotouče jsou ještě dobrý), musim vyměnit tedy i destičky? Co byste mi doporučili? Jedná se o běžný provoz a ani žádné dálky. Díky moc za rady. Citovat
Octavinek Vloženo 25. Říjen 2010 Vloženo 25. Říjen 2010 Pokud měníš kotouče je lepší vyměnit i destičky. Citovat
HanyZ Vloženo 25. Říjen 2010 Vloženo 25. Říjen 2010 přesně tak, já teď měnil taky kotouče, protože byly zvlněné a desky jsem měl ještě pěkné . Ale vyměnil jsem i desky, staré jsem schoval a až budou kotouče zajeté, tak tam vrazím na dojetí desky původní, které jsem měl na autě pár měsíců Citovat
pikkii Vloženo 12. Listopad 2010 Vloženo 12. Listopad 2010 8/2010 vymena predne kotuce Ferodo + dosky Ferodo, 11/2010 najazdenyh cca 1500km chvenie na volante potocene kotuce , reklamacia vymena za nove Ferodo kotuce. Citovat
HanyZ Vloženo 12. Listopad 2010 Vloženo 12. Listopad 2010 wow já mám už na brzdách najeto cca 2000 km a naprostá spokojenost, jen je bylo třeba opatrně zajet ... Citovat
Hyby Vloženo 28. Únor 2011 Vloženo 28. Únor 2011 Zdravim, nevěděl jsem kam to mám hodit, tak se zeptám tady. Našel jsem tady http://www.cc-autodily.cz/hlava-loz-cepu-leva-3_3?keyword=t%C4%9Bhlice&brand=SKODA&model=OCTAVIA těhlice na RSko, vím, že je to Čína, jen by mě zajímalo, jestli má cenu nad něčim takovym uvažovat nebo se na to vykašlat, abych neohrozil bezpečnost svého drahocenného života :-) Nedělám reklamu, odkaz má jen info charakter... Citovat
HanyZ Vloženo 1. Březen 2011 Vloženo 1. Březen 2011 nevím, proč dáváš příspěvek sem, když téma je zde: každopádně čínu nebrat Citovat
///M5 Vloženo 2. Březen 2011 Vloženo 2. Březen 2011 Zkoušel už někdo brzdové destičky ATE CERAMIC? Citovat
blizard Vloženo 4. Březen 2011 Vloženo 4. Březen 2011 Jak může mít výměna zadních kotoučů vliv na chvění na volantu? Nevím, prostě jsem vyměnil komplet zadek kotouče s deskama a chvění přestalo. Asi nelogické, ale volant, který se před tím třepal dost hodně, najednou ustal. S předkem nic nedělali. Citovat
Tdííí Vloženo 3. Duben 2011 Vloženo 3. Duben 2011 (editace) chci se zeptat jestli ma moje O1 Tdi 81kw asv 2001 predni kotouce 28Ox22 ???po přečteni techto stranek jsem pohopil ze by tam meli byt ty 280 ale chci se ujistit jestli tam opravdu jsou takove protoze si je chci obednat z netu a nerad bych obednal neco co mi tam nebude pasovat..dekuji Editováno: 3. Duben 2011, autor: Tdííí Citovat
Wojnar Vloženo 3. Duben 2011 Vloženo 3. Duben 2011 (editace) Dyť jsem Ti do Tvého tématu hodil stránku z dílenské příručky kde je jasně vidět, že 280x22. To se Ti zdá málo? Jaký jiný důkaz ještě čekáš? Kolikrát to ujištění chceš dostat abys tomu uvěřil? Editováno: 3. Duben 2011, autor: Wojnar Citovat
Tdííí Vloženo 3. Duben 2011 Vloženo 3. Duben 2011 třeba 100krát :-) ale nee,dekuji ti za to..takže obednavam 280.ještě jednou děkuji Citovat
Wojnar Vloženo 3. Duben 2011 Vloženo 3. Duben 2011 (editace) třeba 100krát :-) Ještě jedna možnost. Zvedni auto, sundej kolo a změř. Může být 100 tabulek, ale tohle nenahradí žádnou . PS: Kde to kupuješ? Hodně e-shopů má u zboží něco jako: "Díl lze použít na: ....." Editováno: 3. Duben 2011, autor: Wojnar Citovat
Tdííí Vloženo 4. Duben 2011 Vloženo 4. Duben 2011 chci si to obednat na mdily.cz maji tam predni kotouce brembo 625kč kus a desky brembo za 960kč..tak asi tam Citovat
rockboy Vloženo 7. Duben 2011 Vloženo 7. Duben 2011 Ahoj, chtěl bych se na něco zeptat. Mám oktávku SDi, r.v. 2001 a potřebuju radu jakou značku na zadek (bubny) - jaký pakny. předek už mám nakoupenej (dle vašich referencí Brembo max a Textar), ale s bubnama tápu - Ferodo, Zimmermann....? díky moc za odpovědi a rady Citovat
Iguka Vloženo 12. Duben 2011 Vloženo 12. Duben 2011 Borci nevíte z patra, jaké jsou na OI 1.6 74kw rozměry předních kotoučů? Citovat
Walda RS Vloženo 12. Duben 2011 Vloženo 12. Duben 2011 nedám ruku do ohně, ale měly by tam bejt 256x22 Citovat
Hyby Vloženo 12. Duben 2011 Vloženo 12. Duben 2011 (editace) dám ruku do ohně a potvrzuji, jsou tam 256ky Editováno: 12. Duben 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvky!! Citovat
Grym Vloženo 15. Duben 2011 Vloženo 15. Duben 2011 Sice jsem to psal v sekci fabia, ale patri to sem. Po precteni sekce fabia a octavia ohledne brzd, jsem prisel na to, proc me nechtelo auto tolik brzdit, kdyz jsem mel loni delane komplet brzdy + brzdovkua cele odvzdusnene a rozhybane. Kotouce znacky Zimmermann + desky ATE je asi to nejhorsi, co muze byt. Auto me brzdilo je pri vecim seslapnuti pedalu a chvilku to teda trvalo nez se kotouc asi rozehral aby to brdilo trosku lepe Skratka havarka...Nemohl jsem an to porad prijit, cim to je, protoze jsem to bral ze to sjou celkem slusne Nemecke znacky a tak snad tam problem nebude. Po rozhibavani a cisteni to proad bylo takove zvadle. Nestesti jsem tady na foru vycetl to, ze se tyhle veci nemaji moc rady a tak jsem teda dal na rady a zkusenosti ostatnich a koupil desky znacky Ferodo Premier. (Zatim jen na predni napravu). Ktere byly doporucovane ke kotoucum Zimmermann. Dneska namontovane, ujete teda pouze 20km s lehkym zajizdenim a muzu rici, ze i kdyz nejsou desky jeset zajete, tak auto uz brdzi lepe, nez z deskama ATE. Po par set km pocitam, ze to bude brzdti tak, jak predpokladam ze to ma brzdit Takze fakt diky za toto forum plne dobrych lidi kteri dokazou poradit Citovat
Hyby Vloženo 21. Duben 2011 Vloženo 21. Duben 2011 Zdravim, jak už se tu milionkrát řešilo, po pár tisích (asi 5) km se mi zvlnily na Octě kotouče...mám takovej dotaz, myslíte, že by pomohlo vyměnit zadní bubnovou nápravu za kotoučovou? Teoreticky to trochu ulehčí předím kotoučům a nemusely by se kroutit. Díkes Citovat
Wojnar Vloženo 21. Duben 2011 Vloženo 21. Duben 2011 (editace) Já bych řekl, že použít na předek opravdu kvalitní kotouče a desky. Stejně je vyměnit musíš, pokud je nebudeš dávat rovnat, a celkově to vyjde levněji. Při běžném brzdění si myslím, že je jedno co je vzadu a při nějakém prudším a pod. celá váha jde na předek, čili celé to "odnesou" přední kotouče a tu už tím tuplem je jedno co je vzadu. Neříkám, že zadní kotouče oproti bubnům nic nepřinesou. Ale na druhé straně si myslím, že ať už je okta s 55 kW motorem nebo 100 kW motorem, tak brzdí furt skoro stejnou hmotu. To jako chci říct, že nechápu proč třeba k TDI 66 kW dávaj bubny a k TDI 81 kW kotouče. Schválně jsem pro srovnání vybral tyto dvě motorizace, pač je v nich, co se týče hmotnosti, stejný motor. Jedno i druhé auto vyvine stejnou rychlost, oba auta mají stejné hmotnosti a nevím proč 66-tce můžou stačit "jen" bubny a 81-ka "musí" mít kotouče. Mně ty kotouče přijdou jen jako takové placebo a když ne, tak pak bubnama jsou brzdy v oktě SILNĚ poddimenzované! A ten kdo někdy řekl, že oktě stačí vzadu bubny, by měl být obviněn z obecného ohrožení. Editováno: 21. Duben 2011, autor: Wojnar Citovat
Hyby Vloženo 21. Duben 2011 Vloženo 21. Duben 2011 (editace) Víš co Wojny, já přemejšlim už o všem...protože z originálů zvlněnejch jsem přešel na Brembo a destičky Ferodo Premier a jak říkám, po 5t km byly v prd*li. Když jsem tady všechno pročítal, vyšlo mi z toho, že tyhle 256ky kotouče se prostě vlněj a že jediný jistý je přestavět je na 288 nebo 312 brzdy...ale to je už o trochu jinejch penězích, že...a vážně už si nevim rady, co s tim...kupovat to pořád dokola taky není vončo Editováno: 21. Duben 2011, autor: Hyby Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.