libero Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 přijde mi škoda ho jen tak odstřihnout - taková prasárna to nemyslíš vážne toto ....myslíš,že to bude mať nejaký vplyv na vzhľad auta??.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 Osobne si myslim ze kontrolu tam mat budem, pytal som sa "co keby". Brzdy som este neskumal, a ked uz idem menit kotuce, tak to vezmem rovno aj s dostickami. Dalsia vec je, ze zimmermany bez kontroly zohnat neviem, takze moc na vyber ani nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 to nemyslíš vážne toto ....myslíš,že to bude mať nejaký vplyv na vzhľad auta??.... Já myslím, že to Angel@Devil špatně pochopil, tak nějak naopak. Že Patrik se ptá co kdyby koupil desky bez signalizace, jestli má pak kabel v kabeláži auta cvaknout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Angel@Devil Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 (editace) to nemyslíš vážne toto ....myslíš,že to bude mať nejaký vplyv na vzhľad auta??.... Ale myslím! Je to můj názor a ty se můžeš třeba zbláznit vzhled neřeším, když to stejně není vidět Cvaknout kablíky můžu dycky, osobně bych to řešil tak, že bych to rozhodně nestříhal. Když už to tam je a nemůžu to využít, pak bych to zabezpečil, řádně ukotvil a utěsnil. Už jen kvůli tomu, že i ty Zimmermanny se můžou zkroutit, majitel pak dá zase jiný a už bude moci použít signalizaci, příp. při prodeji - mě osobně by to vadilo a o předchozím majiteli bych si nemyslel nic dobrého. Ale jak píšu, to je můj názor, váš beru a nazdar bazar, stavte se třeba na hlavu PS: pokud se teda bavíme o tom, že Patrik by stříhal kabeláž (pevně přidělanou ve voze) vedoucí z auta k brzdám Editováno: 13. Únor 2014, autor: Angel@Devil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 ne bavilo sa o destickach s kablom... zeby to odcvalol z nich. pokial auto nema kontrolu tak su zbytocne, za druhe, ja som kupoval zimermanny bez kablov v pohode na skoda-dily... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 PS: pokud se teda bavíme o tom, že Patrik by stříhal kabeláž (pevně přidělanou ve voze) vedoucí z auta k brzdám no práveže sa bavíme o kabeláži na brzdovej doštičke ako takej samotnej a NIE o kabeláži na vozidle .... takže dúfam,že teraz si už rozumieme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wojnar Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 PS: pokud se teda bavíme o tom, že Patrik by stříhal kabeláž (pevně přidělanou ve voze) vedoucí z auta k brzdám No, právě, že jde o to, nejdřív číst a pak reagovat. Patrik píše: Taky rychly dotaz, Vsetky O1 maju kontrolu opotrebenia brzdovych dosticiek? Ak nie a kupim so snimacom (lokalny distributor nema zimmermany bez), staci ked odcvaknem kabel? Co asi tak chce u lokálního distributora kupovat? Destičky se snímačem nebo auto s kontrolou? Já myslím, že z dotazu je zcela jasné, že se ptá, co když koupí desky se snímačem. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Angel@Devil Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 (editace) ... Pak se vám omlouvám, pochopil jsem téma špatně a reagoval tak na jinou věc Pak je ustřižení jistá a jasná situace - zřejmě jsem již odsouzen k záhubě ... Editováno: 14. Únor 2014, autor: Angel@Devil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 tomu ver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
monak Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 Zdravím, chci koupit kotouče Brembo MAX na RS I, ale zadní se MAX nedělají. Myslíte, že by se daly zkombinovat přední MAX a zadní "obyč" Brembo? D9k za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ccdeny Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 Určitě ano,ale musíš se smířit,že nebudou vzhledově stejné-nic víc nic míň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
monak Vloženo 1. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2014 Dík, zřejmě do toho půjdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cinek Vloženo 9. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 9. Červenec 2014 Nebo si kup kotouce Max 256mm ktere jsou urcene na predek pro slabsi motorizace a profrezuj je , a budes mit Max i na zadku. Asi me nekteri budou nadavat, ale reseni to je , vim ze "par" lidi to takhle ma a No Problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 14. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2014 A nebo si koupit klasické hladké a nechat si drážky udělat na frézce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H4nIS Vloženo 9. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2014 Mám 1.8T a brzdy 288x25, kdybych chtěl dát větší kotouče z RS musím vyměnit i brzdič ? jinak oktavku mam teprve dva tydny tak se seznamuju ty co mam tedka uz jsou zvlnene Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 10. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 Co jsem pochopil já, tak když chceš RS brzdy, tak musíš dát jiný držák i brzdič + samozřejmě i jiný kotouč, destičky jsou údajně stejné, nepůjdou ti na předek 15" kola Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H4nIS Vloženo 10. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2014 už jsem to tu našel, stačí jen sehnat držák třmenu a dát větší kotouče, zbytek zůstane původní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
repkin Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Lidi co jsem koukal, tak dobrá kombinace na OI 1,9 TDI 81kw, kombi, rv. 2001 někdo doporučoval kotouče ATE a destičky TEXTAR. Můžete mi prosím někdo doporučit konkrétní zboží? Proč ne třeba Textar kotouče i destičky? nebo naopak ATE/ATE ? Třeba destiček Textar jsem našel asi 3 druhy na předek a 3 na zadek, dvoje jsou +/- za 550-650,-Kč (s a bez signalizace opotřebení) a třetí kolem 1650,-Kč, jaký je mezi nimi rozdíl? Díky. Jsem v tomhle směru laik, nepotřebuju z toho mít brzdy jako na formuli, ale chci mít jistotu kvality a bezpečnosti. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cinek Vloženo 31. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2014 Protoze jsem presel z klasickyho TDI na TDI PD a nechal ho navysit na vykonu (200 koniku a 440 nm) musel jsem prikrocit k radnymu posileni brzd, protoze serie 288 a 232 mm se s tim uz nemohla vyporadat Na predek jsem inplantoval 4pistkovy brzdice Brembo s kotouci 323 x28mm (puvodem Cupra R) a na zadek napravu O1 RS + upravene kotouce 288x22mm do trmenu O1 RS + spesl drzaky. Muzu rict ze to brzdi fakt drsne, ale pritom se to da pekne davkovat, pedal bere hned nahore. Oproti brzdam RS .ktere jsem mel predtim je to skok hodne dopredu, tim samozrejmne nerikam ze jsou RS brzdy spatne, ale tohle fakt vyssi level. Prikladam par fotek trmenu, porovnani kotoucu 323 vs 288, 323 vs 256 pro lepsi predstavu, naky fotky z kompletni repase napravy RS , atd 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
laky911 Vloženo 7. Září 2014 Sdílet Vloženo 7. Září 2014 Kde kupujete přední destičky Ferodo DS 2500 na brzdy OI RS 312mm? Já našel jen jednoho prodejce a ten chce skoro 8 tisíc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
will83 Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 (editace) Zdravím, také se podělím o zkušenosti s brzdami. OI mám 5 let, koupena nová a mám najeto 44 tkm, jezdím tedy málo a když už, tak spíše delší trasu 150 - 600 km za jeden den. Jezdím defenzivně, brzdy spíš šetřím. Original kotouče vydržely cca 15 tkm, pak začaly "dupat". Opotřebeny byly minimálně, destičky jako nové. Kotouče jsem tedy sundal a dal otci (nástrojař) "stočit". Kotouče byly před "stočením" proměřeny a házivost byla v tolerancích. Přesto byly preventivně velmi lehce "stočeny" a dále šly pod nějaký strojařský mikroskop (nevím jak se to přesně jmenovalo). Bylo zjištěno, že kotouče jsou slity z nějakých rozdílných kovů a každý má jiné vlastnosti a tření. A to způsobovalo to dupání při brždění. Lehké stočení kotoučů a obrus původních destiček pomohlo asi na 10tkm pak začaly zase lehce vibrovat, vibrace se dále zhoršovaly a při větším zatížení z delšího kopce nebo s přívěsem brzdy po zahřátí teď doslova mlátí. Nyní jsem před výměnou, dám asi obyč. Brembo a desky Brembo. Opotřebení silentbloků, nábojů atd. po 44tkm zatím vylučuji. Celkově hodnotím sériové brzdy jako tragické, nebrzdí to, vadne to, hází to a zadní pakny se mi po jízdě v dešti přilepují k bubnu i když nezatahuju ručku (jednou tak, že jsem málem neodjel). A navíc po cca 10tkm od koupě jsem zjistil při výměně pneumatik, že na levé straně mám těhlici z benzínové verze a napravo těhlici z dieselu (pro větší kotouč), kotouče oba 256 mm, takže napravo brzdily destičky polovinou svojí plochy o 2cm proužek po obvodu kotouče :-). Při normálním brždění ok, ale při panickém se auto vlnilo (elektronika to ale asi trochu vyrovnávala). Prudce jsem brzdil za ty kilometry jen jednou, takže jsem tomu nepřikládal moc váhu. V záruce mi vyměnili oba kotouče destičky i těhlici. Problémů bylo více, ale ty se netýkaly brzd. Toť moje zkušenosti a upřímně tvrdím, zlatej Yaris, ten proti škodovce brzdí jak závoďák a vůbec funguje tak nějak samozřejmě. Uvidíme co udělají jiné kotouče a desky. Editováno: 22. Září 2014, autor: will83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
H4nIS Vloženo 22. Září 2014 Sdílet Vloženo 22. Září 2014 Zkousel davat nekdo vetsi zadni brzdy z O2 RS na O1 RS ? Nasel sem neco na netu, ale zadne podrobnosti. Chci aspon 280ky, ale nechci davat zadny adapter, nejlépe kus za kus. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawlajs Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 To cinek: moc pekny.Presne tohle me ceka taky.Co se zadni napravy tyce.Uz ji mam doma rozebranou.Brousil jsi ji nebo nechal otryskat?A jeste mi povez povez neco k tem 200konim.Co,jak proč atd.Diky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondrero Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 Lepší je nechat opískovat. Stojí to pár korun. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawlajs Vloženo 5. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 5. Říjen 2014 (editace) asi to tak dopadne.kamos ma v praci moznost tak mu to tam odvezu.jeste se mi povedlo pri sundavani ABS cidela ukroutit sroubky na obou stranach tak budu odvrtavat. ale kdyby slo vsechno hladce tak by to bylo divne a cloveka by to snad ani tak nebavilo jeste by me zajimala jedna vec.Jakto,ze v mym aute kde je motor 96kw jsou predni brzdy 280mm prumer.Nikde jsem se k tomu nedopatral.Myslim ze by tam mely byt 288mm.Ale jestli to neni taky treba podle vybavy auta?Nevim. Editováno: 5. Říjen 2014, autor: pawlajs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.