Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

přijde mi škoda ho jen tak odstřihnout - taková prasárna

to nemyslíš vážne toto ....myslíš,že to bude mať nejaký vplyv na vzhľad auta??....

Osobne si myslim ze kontrolu tam mat budem, pytal som sa "co keby". Brzdy som este neskumal, a ked uz idem menit kotuce, tak to vezmem rovno aj s dostickami. Dalsia vec je, ze zimmermany bez kontroly zohnat neviem, takze moc na vyber ani nemam.

to nemyslíš vážne toto ....myslíš,že to bude mať nejaký vplyv na vzhľad auta??....

Já myslím, že to Angel@Devil špatně pochopil, tak nějak naopak. Že Patrik se ptá co kdyby koupil desky bez signalizace, jestli má pak kabel v kabeláži auta cvaknout.

to nemyslíš vážne toto ....myslíš,že to bude mať nejaký vplyv na vzhľad auta??....

Ale myslím! Je to můj názor a ty se můžeš třeba zbláznit :kol-46:  vzhled neřeším, když to stejně není vidět :kol-44:

 

Cvaknout kablíky můžu dycky, osobně bych to řešil tak, že bych to rozhodně nestříhal. Když už to tam je a nemůžu to využít, pak bych to zabezpečil, řádně ukotvil a utěsnil. Už jen kvůli tomu, že i ty Zimmermanny se můžou zkroutit, majitel pak dá zase jiný a už bude moci použít signalizaci, příp. při prodeji - mě osobně by to vadilo a o předchozím majiteli bych si nemyslel nic dobrého.  Ale jak píšu, to je můj názor, váš beru a nazdar bazar, stavte se třeba na hlavu :kol-46:

 

PS: pokud se teda bavíme o tom, že Patrik by stříhal kabeláž (pevně přidělanou ve voze) vedoucí z auta k brzdám :kol-28:

Upraveno od Angel@Devil

ne bavilo sa o destickach s kablom... zeby to odcvalol z nich. pokial auto nema kontrolu tak su zbytocne, za druhe, ja som kupoval zimermanny bez kablov v pohode na skoda-dily...

PS: pokud se teda bavíme o tom, že Patrik by stříhal kabeláž (pevně přidělanou ve voze) vedoucí z auta k brzdám :kol-28:

no práveže sa bavíme o kabeláži na brzdovej doštičke ako takej samotnej a NIE o kabeláži na vozidle .... takže dúfam,že teraz si už rozumieme  :kol-24:

PS: pokud se teda bavíme o tom, že Patrik by stříhal kabeláž (pevně přidělanou ve voze) vedoucí z auta k brzdám :kol-28:

No, právě, že jde o to, nejdřív číst a pak reagovat.

 

Patrik píše:

 

Taky rychly dotaz, Vsetky O1 maju kontrolu opotrebenia brzdovych dosticiek?

 

Ak nie a kupim so snimacom (lokalny distributor nema zimmermany bez), staci ked odcvaknem kabel?

 

 

Co asi tak chce u lokálního distributora kupovat? Destičky se snímačem nebo auto s kontrolou?

Já myslím, že z dotazu je zcela jasné, že se ptá, co když koupí desky se snímačem.

:kol-44: ... Pak se vám omlouvám, pochopil jsem téma špatně a reagoval tak na jinou věc  :kol-28:

Pak je ustřižení jistá a jasná situace :kol-28:

 

 

- zřejmě jsem již odsouzen k záhubě :kol-26:  ... :kol-46:  

Upraveno od Angel@Devil

tomu ver  :kol-29:

  • 4 měsíce později...

Zdravím,

chci koupit kotouče Brembo MAX na RS I, ale zadní se MAX nedělají.

Myslíte, že by se daly zkombinovat přední MAX a zadní "obyč" Brembo?

 

D9k za odpověď.

Určitě ano,ale musíš se smířit,že nebudou vzhledově stejné-nic víc nic míň

Dík, zřejmě do toho půjdu.

Nebo si kup kotouce Max 256mm ktere jsou urcene na predek pro slabsi motorizace a profrezuj je , a budes mit Max i na zadku. Asi me nekteri budou nadavat, ale reseni to je , vim ze "par" lidi to takhle ma a No Problem :kol-31:

A nebo si koupit klasické hladké a nechat si drážky udělat na frézce.

  • 4 týdny později...

Mám 1.8T a brzdy 288x25, kdybych chtěl dát větší kotouče z RS musím vyměnit i brzdič ? jinak oktavku mam teprve dva tydny tak se seznamuju :) ty co mam tedka uz jsou zvlnene

22722319_20140730_160827.jpg

Co jsem pochopil já, tak když chceš RS brzdy, tak musíš dát jiný držák i brzdič + samozřejmě i jiný kotouč, destičky jsou údajně stejné, nepůjdou ti na předek 15" kola

už jsem to tu našel, stačí jen sehnat držák třmenu a dát větší kotouče, zbytek zůstane původní

Lidi co jsem koukal, tak dobrá kombinace na OI 1,9 TDI 81kw, kombi, rv. 2001 někdo doporučoval kotouče ATE a destičky TEXTAR. Můžete mi prosím někdo doporučit konkrétní zboží? Proč ne třeba Textar kotouče i destičky? nebo naopak ATE/ATE ? Třeba destiček Textar jsem našel asi 3 druhy na předek a 3 na zadek, dvoje jsou +/- za 550-650,-Kč (s a bez signalizace opotřebení) a třetí kolem 1650,-Kč, jaký je mezi nimi rozdíl? Díky. Jsem v tomhle směru laik, nepotřebuju z toho mít brzdy jako na formuli, ale chci mít jistotu kvality a bezpečnosti. Díky.

  • 3 týdny později...

Protoze jsem presel z klasickyho TDI na TDI PD a nechal ho navysit na vykonu (200 koniku a 440 nm) musel jsem prikrocit k radnymu posileni brzd, protoze serie 288 a 232 mm se s tim uz nemohla vyporadat :kol-33: Na predek jsem inplantoval 4pistkovy brzdice Brembo s kotouci 323 x28mm  (puvodem Cupra R)  a na zadek napravu O1 RS +  upravene kotouce 288x22mm do trmenu O1 RS + spesl drzaky. Muzu rict ze to brzdi fakt drsne, ale pritom se to da pekne davkovat, pedal bere hned nahore. Oproti brzdam RS .ktere jsem mel predtim je to skok hodne dopredu, tim samozrejmne nerikam ze jsou RS brzdy spatne, ale tohle fakt vyssi level. Prikladam par fotek trmenu, porovnani kotoucu 323 vs 288, 323 vs 256 pro lepsi predstavu, naky fotky z kompletni repase napravy RS , atd

post-65067-0-93424300-1409497788_thumb.j

post-65067-0-26772400-1409497849_thumb.j

post-65067-0-16951500-1409497871_thumb.j

post-65067-0-21649000-1409497888_thumb.j

post-65067-0-60991100-1409497911_thumb.j

post-65067-0-46647700-1409497926_thumb.j

post-65067-0-62746000-1409497975_thumb.j

post-65067-0-65992400-1409497994_thumb.j

post-65067-0-02973700-1409498014_thumb.j

post-65067-0-37477600-1409498035_thumb.j

post-65067-0-07192600-1409498052_thumb.j

Kde kupujete přední destičky Ferodo DS 2500 na brzdy OI RS 312mm? Já našel jen jednoho prodejce a ten chce skoro 8 tisíc..

  • 3 týdny později...

Zdravím, také se podělím o zkušenosti s brzdami. OI mám 5 let, koupena nová a mám najeto 44 tkm, jezdím tedy málo a když už, tak spíše delší trasu 150 - 600 km za jeden den. Jezdím defenzivně, brzdy spíš šetřím. Original kotouče vydržely cca 15 tkm, pak začaly "dupat". Opotřebeny byly minimálně, destičky jako nové. Kotouče jsem tedy sundal a dal otci (nástrojař) "stočit". Kotouče byly před "stočením" proměřeny a házivost byla v tolerancích. Přesto byly preventivně velmi lehce "stočeny" a dále šly pod nějaký strojařský mikroskop (nevím jak se to přesně jmenovalo). Bylo zjištěno, že kotouče jsou slity z nějakých rozdílných kovů a každý má jiné vlastnosti a tření. A to způsobovalo to dupání při brždění. Lehké stočení kotoučů a obrus původních destiček pomohlo asi na 10tkm pak začaly zase lehce vibrovat, vibrace se dále zhoršovaly a při větším zatížení z delšího kopce nebo s přívěsem brzdy po zahřátí teď doslova mlátí. Nyní jsem před výměnou, dám asi obyč. Brembo a desky Brembo. Opotřebení silentbloků, nábojů atd. po 44tkm zatím vylučuji. Celkově hodnotím sériové brzdy jako tragické, nebrzdí to, vadne to, hází to a zadní pakny se mi po jízdě v dešti přilepují k bubnu i když nezatahuju ručku (jednou tak, že jsem málem neodjel). A navíc po cca 10tkm od koupě jsem zjistil při výměně pneumatik, že na levé straně mám těhlici z benzínové verze a napravo těhlici z dieselu (pro větší kotouč), kotouče oba 256 mm, takže napravo brzdily destičky polovinou svojí plochy o 2cm proužek po obvodu kotouče :-). Při normálním brždění ok, ale při panickém se auto vlnilo (elektronika to ale asi trochu vyrovnávala). Prudce jsem brzdil za ty kilometry jen jednou, takže jsem tomu nepřikládal moc váhu. V záruce mi vyměnili oba kotouče destičky i těhlici. Problémů bylo více, ale ty se netýkaly brzd. Toť moje zkušenosti a upřímně tvrdím, zlatej Yaris, ten proti škodovce brzdí jak závoďák a vůbec funguje tak nějak samozřejmě. Uvidíme co udělají jiné kotouče a desky.

Upraveno od will83

Zkousel davat nekdo vetsi zadni brzdy z O2 RS na O1 RS ? Nasel sem neco na netu, ale zadne podrobnosti. Chci aspon 280ky, ale nechci davat zadny adapter, nejlépe kus za kus. Diky

  • 2 týdny později...

To cinek: moc pekny.Presne tohle me ceka taky.Co se zadni napravy tyce.Uz ji mam doma rozebranou.Brousil jsi ji nebo nechal otryskat?A jeste mi povez povez neco k tem 200konim.Co,jak proč atd.Diky..

Lepší je nechat opískovat. Stojí to pár korun. 

asi to tak dopadne.kamos ma v praci moznost tak mu to tam odvezu.jeste se mi povedlo pri sundavani ABS cidela ukroutit sroubky na obou stranach tak budu odvrtavat.  :kol-134: ale kdyby slo vsechno hladce tak by to bylo divne a cloveka by to snad ani tak nebavilo :D jeste by me zajimala jedna vec.Jakto,ze v mym aute kde je motor 96kw jsou predni brzdy 280mm prumer.Nikde jsem se k tomu nedopatral.Myslim ze by tam mely byt 288mm.Ale jestli to neni taky treba podle vybavy auta?Nevim.

Upraveno od pawlajs

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.