Přejít na obsah

Komplet brzdy


Speedy20V

Doporučené příspěvky

to nemyslíš vážne toto ....myslíš,že to bude mať nejaký vplyv na vzhľad auta??....

Já myslím, že to Angel@Devil špatně pochopil, tak nějak naopak. Že Patrik se ptá co kdyby koupil desky bez signalizace, jestli má pak kabel v kabeláži auta cvaknout.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to nemyslíš vážne toto ....myslíš,že to bude mať nejaký vplyv na vzhľad auta??....

Ale myslím! Je to můj názor a ty se můžeš třeba zbláznit :kol-46:  vzhled neřeším, když to stejně není vidět :kol-44:

 

Cvaknout kablíky můžu dycky, osobně bych to řešil tak, že bych to rozhodně nestříhal. Když už to tam je a nemůžu to využít, pak bych to zabezpečil, řádně ukotvil a utěsnil. Už jen kvůli tomu, že i ty Zimmermanny se můžou zkroutit, majitel pak dá zase jiný a už bude moci použít signalizaci, příp. při prodeji - mě osobně by to vadilo a o předchozím majiteli bych si nemyslel nic dobrého.  Ale jak píšu, to je můj názor, váš beru a nazdar bazar, stavte se třeba na hlavu :kol-46:

 

PS: pokud se teda bavíme o tom, že Patrik by stříhal kabeláž (pevně přidělanou ve voze) vedoucí z auta k brzdám :kol-28:

Editováno: , autor: Angel@Devil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PS: pokud se teda bavíme o tom, že Patrik by stříhal kabeláž (pevně přidělanou ve voze) vedoucí z auta k brzdám :kol-28:

no práveže sa bavíme o kabeláži na brzdovej doštičke ako takej samotnej a NIE o kabeláži na vozidle .... takže dúfam,že teraz si už rozumieme  :kol-24:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PS: pokud se teda bavíme o tom, že Patrik by stříhal kabeláž (pevně přidělanou ve voze) vedoucí z auta k brzdám :kol-28:

No, právě, že jde o to, nejdřív číst a pak reagovat.

 

Patrik píše:

 

Taky rychly dotaz, Vsetky O1 maju kontrolu opotrebenia brzdovych dosticiek?

 

Ak nie a kupim so snimacom (lokalny distributor nema zimmermany bez), staci ked odcvaknem kabel?

 

 

Co asi tak chce u lokálního distributora kupovat? Destičky se snímačem nebo auto s kontrolou?

Já myslím, že z dotazu je zcela jasné, že se ptá, co když koupí desky se snímačem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 4 týdny později...

Lidi co jsem koukal, tak dobrá kombinace na OI 1,9 TDI 81kw, kombi, rv. 2001 někdo doporučoval kotouče ATE a destičky TEXTAR. Můžete mi prosím někdo doporučit konkrétní zboží? Proč ne třeba Textar kotouče i destičky? nebo naopak ATE/ATE ? Třeba destiček Textar jsem našel asi 3 druhy na předek a 3 na zadek, dvoje jsou +/- za 550-650,-Kč (s a bez signalizace opotřebení) a třetí kolem 1650,-Kč, jaký je mezi nimi rozdíl? Díky. Jsem v tomhle směru laik, nepotřebuju z toho mít brzdy jako na formuli, ale chci mít jistotu kvality a bezpečnosti. Díky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Protoze jsem presel z klasickyho TDI na TDI PD a nechal ho navysit na vykonu (200 koniku a 440 nm) musel jsem prikrocit k radnymu posileni brzd, protoze serie 288 a 232 mm se s tim uz nemohla vyporadat :kol-33: Na predek jsem inplantoval 4pistkovy brzdice Brembo s kotouci 323 x28mm  (puvodem Cupra R)  a na zadek napravu O1 RS +  upravene kotouce 288x22mm do trmenu O1 RS + spesl drzaky. Muzu rict ze to brzdi fakt drsne, ale pritom se to da pekne davkovat, pedal bere hned nahore. Oproti brzdam RS .ktere jsem mel predtim je to skok hodne dopredu, tim samozrejmne nerikam ze jsou RS brzdy spatne, ale tohle fakt vyssi level. Prikladam par fotek trmenu, porovnani kotoucu 323 vs 288, 323 vs 256 pro lepsi predstavu, naky fotky z kompletni repase napravy RS , atd

post-65067-0-93424300-1409497788_thumb.j

post-65067-0-26772400-1409497849_thumb.j

post-65067-0-16951500-1409497871_thumb.j

post-65067-0-21649000-1409497888_thumb.j

post-65067-0-60991100-1409497911_thumb.j

post-65067-0-46647700-1409497926_thumb.j

post-65067-0-62746000-1409497975_thumb.j

post-65067-0-65992400-1409497994_thumb.j

post-65067-0-02973700-1409498014_thumb.j

post-65067-0-37477600-1409498035_thumb.j

post-65067-0-07192600-1409498052_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravím, také se podělím o zkušenosti s brzdami. OI mám 5 let, koupena nová a mám najeto 44 tkm, jezdím tedy málo a když už, tak spíše delší trasu 150 - 600 km za jeden den. Jezdím defenzivně, brzdy spíš šetřím. Original kotouče vydržely cca 15 tkm, pak začaly "dupat". Opotřebeny byly minimálně, destičky jako nové. Kotouče jsem tedy sundal a dal otci (nástrojař) "stočit". Kotouče byly před "stočením" proměřeny a házivost byla v tolerancích. Přesto byly preventivně velmi lehce "stočeny" a dále šly pod nějaký strojařský mikroskop (nevím jak se to přesně jmenovalo). Bylo zjištěno, že kotouče jsou slity z nějakých rozdílných kovů a každý má jiné vlastnosti a tření. A to způsobovalo to dupání při brždění. Lehké stočení kotoučů a obrus původních destiček pomohlo asi na 10tkm pak začaly zase lehce vibrovat, vibrace se dále zhoršovaly a při větším zatížení z delšího kopce nebo s přívěsem brzdy po zahřátí teď doslova mlátí. Nyní jsem před výměnou, dám asi obyč. Brembo a desky Brembo. Opotřebení silentbloků, nábojů atd. po 44tkm zatím vylučuji. Celkově hodnotím sériové brzdy jako tragické, nebrzdí to, vadne to, hází to a zadní pakny se mi po jízdě v dešti přilepují k bubnu i když nezatahuju ručku (jednou tak, že jsem málem neodjel). A navíc po cca 10tkm od koupě jsem zjistil při výměně pneumatik, že na levé straně mám těhlici z benzínové verze a napravo těhlici z dieselu (pro větší kotouč), kotouče oba 256 mm, takže napravo brzdily destičky polovinou svojí plochy o 2cm proužek po obvodu kotouče :-). Při normálním brždění ok, ale při panickém se auto vlnilo (elektronika to ale asi trochu vyrovnávala). Prudce jsem brzdil za ty kilometry jen jednou, takže jsem tomu nepřikládal moc váhu. V záruce mi vyměnili oba kotouče destičky i těhlici. Problémů bylo více, ale ty se netýkaly brzd. Toť moje zkušenosti a upřímně tvrdím, zlatej Yaris, ten proti škodovce brzdí jak závoďák a vůbec funguje tak nějak samozřejmě. Uvidíme co udělají jiné kotouče a desky.

Editováno: , autor: will83
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

asi to tak dopadne.kamos ma v praci moznost tak mu to tam odvezu.jeste se mi povedlo pri sundavani ABS cidela ukroutit sroubky na obou stranach tak budu odvrtavat.  :kol-134: ale kdyby slo vsechno hladce tak by to bylo divne a cloveka by to snad ani tak nebavilo :D jeste by me zajimala jedna vec.Jakto,ze v mym aute kde je motor 96kw jsou predni brzdy 280mm prumer.Nikde jsem se k tomu nedopatral.Myslim ze by tam mely byt 288mm.Ale jestli to neni taky treba podle vybavy auta?Nevim.

Editováno: , autor: pawlajs
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...