Bricktop Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Zdravím, včera jsem si chtěl na autě vyměnit olej (1.4 16V 74 kW, 2006) a trochu jsem narazil. Nepodařilo se mi sundat olejový filtr, myslel jsem, že ho povolím normálně rukou, ale je k němu velmi špatný přístup. Jak ho tedy sundat? Měl by se použít klíč s řetězem nebo to jde i jinak? Díky za info. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Rukou určitě ne, je potřeba to udělat klíčem. Kličem se tam dostaneš v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bricktop Vloženo 8. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Jako tím klíčem s řetězem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 (editace) Rukou určitě ne, je potřeba to udělat klíčem. Kličem se tam dostaneš v pohodě. Já to dělám na 55 KW, 1,4,16V, ráčnou s gola klíčem. Velikost z hlavy nevím asi 32. Povoluji to shora i utahuju. Editováno: 8. Listopad 2010, autor: Casy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bricktop Vloženo 8. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Já tam žádný šroub, který by šel povolit golou, nemám. Je tam úplně stejný filtr, jako byl třeba ve Favoritu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 To máš blbý, já objednávám na FI filtry takový viz: http://www.autokelly...D=0|ST=0|LNG=0| Podle kilowatt by si měl mít taky FI, ale pokud tam nemáš tu matici, tak si musíš nějak poradit, ale příště bych tam dal filtr s maticí je to jednodušší montáž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Já to dělám na 55 KW, 1,4,16V, ráčnou s gola klíčem. Velikost z hlavy nevím asi 32. Povoluji to shora i utahuju. Jo tak nějak to dělá můj mechoš. Bricktop: necituj předchozí příspěvěk Na 1.4 55kW je tento Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Před 3 rokama mi dal do 16v jeden mechanik filtr bez matice a když jsem si pak chtěl vyměnit filtr sám pořádně jsem ho proklel. Ten filtr alespoň nebyl hladký,tak jsem ho ze spodu auta přes ty záhyby na něm vyťukal velkým šrubovákem a kladívkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bricktop Vloženo 8. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Tak v tom případě jsem koupil blbě :-( Mám filtr bez matice (byl mně doporučen přímo pro moje auto)... Tím klíčem s řetězem by to jít mělo, nebo se pletu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 8. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 Záleží kolik tam máš místa a jestli to budeš sundavat a nandavat zespodu či shhora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bricktop Vloženo 8. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 8. Listopad 2010 No právě že místa je tam minimálně... Jediná možnost je zespodu, a to ještě dost blbě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deco Vloženo 9. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2010 Jedině ze spodu a myslím že tam místo pro klíč s řetízkem není.Jak už jsem psal,bez problému jsem ho povolil kladívkem a šroubovákem aniž bych ho prorazil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bricktop Vloženo 9. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2010 Takže to montuješ ze spodu klíčem? Casy tady psal, že to jde golou seshora... Opravdu tam ten řetízek nedostanu? Bohužel to teď nemůžu vyzkoušet a nerad bych zase o víkendu čuměl jak puk... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 9. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2010 Casy psal sice golou z vrchu, ale on má ten správný filtr s maticí, takže u tebe to bude asi trošku jiné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 9. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2010 naučte se necitovat příspěvky, porušujete pravidla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 9. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2010 povolit klíčem s řetízkem to můžeš zkusit, ale myslím, že nevytvoříš tak velkou sílu, aby se to neprotočil řetízek a halvně je tam minimum placu měl jsem taky filtr s matkou, ale ta se mi podařila utrhnout, tak mechanik použil stahovák na filtry, který čím víc ho utahuješ, tím víc stahuje filtry mezi 3 packy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 Nemáš foto toho tvýho filtru? hele vem majzlík nebo šroubovák a bij ho po tom rantlu co sedí na přírubě ve směru povolování, jinak takové věci se dotahujou v rukách max. přes šmirgl papír a dotahuje se to lechce pak nastartuješ a po zahřátí pokud dochází k úniku tak ještě trochu přitáhneš, nemusím doufám psát že je to třeba otřít aby jsi pak zjistil případný únik, ale mě se stáva že tam mám lechce mokro ještě po ujetí třeba 10km a pak přestane kapat, ale já tu gumičku na filtru maažu trochhu olejem a ještě jsem nikdy neměl problém to pak povolit v rukách, pokud máš málo místa tak koukni po něčem co by šlo demontovat lechce a ryychle aby jsis místo udělal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 Povol to čímkoliv tě napadne - třeba sykovkama... pokud to má matici tak to musí jít. Zkus to při ohřátém motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 10. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2010 (editace) Tak olej se snad mění při zahřátém motoru, ne? Předpokládám, že když sundává filtr tak mění olej. Jinak mechanik taky potře těsnění filtru olejem, a zatím nebyl nikdy problém ho sundat. Rozhodně ho ale nedotahuje jen rukou, ale klíčem. Editováno: 10. Listopad 2010, autor: Lancelot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 11. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2010 Zajisté, ale jsou i tací co nechávají trochu povychladnout aby se nespálii... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.