buřtík Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 Zdravím všechny Yeťáky, mám dotaz ohledně kontroly tlaku v pneu. Jednou se mi stalo, že při jízdě došlo k aktivaci této funkce. Po dojetí domů cca 10km jsem zkontroloval tlak v pneu a ten byl dobrý. Po resetu vše bez problému. Po nějaké době jsem zjistil, že se mi objevila bublina na jedné pneu, to jsem reklamoval u škody. Jestli to bylo tím nevím??? :) Teď mám jiný dotaz. Při přezutí všech pneu se kontrola tlaku neozvala. Je to v pořádku? Protože v návodě píšou, že při výměně jedné nebo více pneu se musí tato funkce znovu kalibrovat. Nevím co ví více pneu, možná že u všech pneu to nezaznamená. Díky za případné odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 (editace) Ahoj, mě se kontrola tlaku po přezutí ozvala, ale až po cca 10 km. Ono jde asi o to, o kolik se změní (relativní) otáčky. Je možné, že pokud poloměr zimních pneu je cca stejný jako poloměr letních pneu, tak se to ani neozve. Já jsem přezouval z 215/60 na 205/55 a kontrola se ozvala. Taky se ozvala poté, co jsem píchnul... (píchnul jsme hned třetí den po koupi Yeti a ověřil si, že kompresor v sadě pro opravu pneu je super věc ). Editováno: 20. Prosinec 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dexon Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 Tak mě se taky ozvala při přezutí na zimní až sem se lekl, zapomněl jsem to resetovat.... . Jak je už uvedeno pokud máš stejný obvod kol neozve se. Je to jen takové jednoduché měření. Při resetu si zapamatuje počet otáček (vázáno obvodem kola) z čidla ABS a pokud píchneš obvod se zmenší a už řve.... Takže žádné měření tlaku vzduchu v pneu to není, ani neupozorní které kolo, jen nahlásí nesrovnalost... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buřtík Vloženo 14. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 Dík za odpovědi. Já jsem ujel cca 8km domů a poté jsem to zkalibroval. Přezul jsem z 225/50 na 205/55. Zítra jedu s firemním autem do servisu, tak se zeptám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tentacle Vloženo 14. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2010 Ahoj, mě se kontrola tlaku po přezutí ozvala, ale až po cca 10 km. Ono jde asi o to, o kolik se změní (relativní) otáčky. Je možné, že pokud poloměr zimních pneu je cca stejný jako poloměr letních pneu, tak se to ani neozve. Já jsem přezouval z 215/60 na 205/55 a kontrola se ozvala. Taky se ozvala poté, co jsem píchnul... (píchnul jsme hned třetí den po koupi Yeti a ověřil si, že kompresor v sadě pro opravu pneu je super věc ). Taky se mi rozsvítila kontrolka po přezutí na zimní pneu, po kalibraci zase vše OK. Ale chtěl jsem se tě zeptat na ten kompresor. Já se na něj ještě ani nepodíval, jen vím, že tam je Jak se ti s tím pracovalo ? Je to jednoduchý ? Je tam lepidlo zvlášť, aby se to dalo používat opakovaně a kompresor použít třeba jen k dohuštění pneu ? Myslím, že jsem někde četl, že by to tak mělo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 15. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2010 (editace) Jj, přesně tak. Kompresor i lepidlo je zvlášť, takže ho můžeš používat dle libosti opakovaně (i na jiné auta). Ovládání je opravdu blbuvzdorné: otevřeš víčko na krabičce kompresoru pod kterým je schovaný el. kablík do "zapalovače" a šlaušek, nasadíš na kolo, zkontroluješ tlak na měřáku připevněném na šlaušku a pokud je tlak menší než potřebuješ, tak na kompresorku stiskneš jediný vypínač, které tam je a dofoukáš... Já jsem lepidlo ani nepoužil, protože ten šroub na který jsem najel v kole zůstal a ucházelo to jenom trochu. Do servisu to bylo cca 15km, takže jsem to v pohodě dojel. Editováno: 20. Prosinec 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jz73 Vloženo 16. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2010 Ahoj všem, kteří mohou jen tiše závidět tuto funkci ostatním přemýšlel jsem, že bych si tuto funkci nechal dodatečně domontovat. Vím, že se tato funkce dá jednoduše aktivovat v řídící jednotce. Je ale třeba doplnit spínač pro resetování varování. Nemáte někdo schéma jak, tento spínač zapojit? Díky. Jz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 zacalo to svietit aj mne..(na letnych nesvietilo....potom som prezul na zimne ..tiez nie..a teraz pri prechode na letne po cca 10km zacalo svietit..tlak v pneu dobry..takneviem ..ako sa to kalibruje???...treba ist na pocitac ci sa to da aj bez neho??..bo ma to otravuje ked to svieti ...dikes za radu ) mam FF2 rv.05/2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olint Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 (editace) kalibrace je jednoduchá. Jen podržíš to tlačítko pod klimou asi 3-5 vteřin a je hotovo. Editováno: 13. Březen 2011, autor: Sranki prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 Pod klimou neee. Má Fabii, ta má to tlačítko u páky ruční brzdy. chillike, zapni zapalování a potom chvíli podrž to tlačítko SET, až se ozve gong a zhasne ta kontrolka, máš to zkalibrované. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 chlapi rano idem do roboty tak to skusim ) ale je for ze ked som menil na zimne tak nechcelo ziadnu klalibraciu...) snad to pojde jednim stiskom ))..bo dnes som dofukal kolesa..sadnem a svieti..tak zas jak pajac po kompresor a lietal som na pumpe jak taky trt a zas secky kolesa nech su presne dofukane...sadnem a zas no uz ma to nebavilo tak som siel domov ) s kontrolkou svietiacou .o)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olint Vloženo 14. Březen 2011 Sdílet Vloženo 14. Březen 2011 (editace) pro PAWOUK tak to jsem přehlídl Editováno: 14. Březen 2011, autor: olint Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chillike Vloženo 16. Březen 2011 Sdílet Vloženo 16. Březen 2011 funguje to podrzanie tlacitka kontroly tlaku..dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidling Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 (editace) Dodělával jsem si to, tak na hodinu opravdu pomalé práce (dvě cigarety a káva). Stačí jeden PIN napojit do řj ABS/ESP, zbylé tři dráty napájet na vedlejší stlačítko ESP (zachovat i pozice PINU, PIN 1 přípájet na PIN 1 tlačítka ESP atd.). Kodováni taky zcela jednoduché jednotka ESP MK60EC1 1K0907379BH puvodní kód 91 3F 20 0E 09 25 05 03 89 0B 04 EC 90 20 A0 40 30 00 00 s nakodováným TPM 91 3F 20 0E 09 25 05 03 89 0B 04 EC 90 20 A0 40 34 00 00, jednoduše řečeno k páte pozici od konce se vždy přičte čtyřka, nic víc. Dále kodování v budících, tam se jen změní poslední pozice kódu z 0 na 1. Odzkoušeno na svém vlastním, vše pracuje jak má. Ještě schéma zapojení. Kontrola tlaku v pneumatikách pro vozidla s ABS, EDS, ASR a ESP.pdf Editováno: 10. Březen 2014, autor: Cidling Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 (editace) U tohoto ABSa pokud je v autě Maxi-Dot jsi aktivoval jen ten "hloupější" systém...ten co aktivuju já přes budíky umí říct přesně které kolo ušlo. Editováno: 9. Březen 2014, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 9. Březen 2014 Sdílet Vloženo 9. Březen 2014 (editace) to Cidling: "Někdy i neschopnost může být nástrojem pokroku" Jen nechápu proč jsi tahal drát když víš, že to na tvém autě jde jinak a lépe. Editováno: 9. Březen 2014, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Příspěvky s osobním napadáním jsem odstranil. Pánové, svoje rozbroje si řešte přes SZ. Další napadání tady nebudu trpět! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidling Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 (editace) No co typické české forum, hádat se, nadávat a urážet se. V těchto končinách přeci nic nového. Ferda 25: drát jsem tahal, protože nevím jak se to dělá na maxík. Kdyby jsi tady napsal postup, tak si to tak udělám, od toho chapu smysl fóra, podělit se o své zjištění. Nicméně mám to tak jak to mám, stačí mi to, upozorní mě to stejně výjma hlášení které kolo, ale to psychicky unesu. - Snad má dočasná neschopnost povede k pokroku a také zjistím jak se to dělá a poté se tady o to ostatními podělím. Editováno: 10. Březen 2014, autor: Cidling Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Malá ukázka: do googlu zadám: octavia tpms mfa https://www.google.cz/#q=octavia+tpms+mfa a mám řešení během minuty. http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=67613 Omlouvám se Ty asi neumíš polsky...tak zase je tu google: http://translate.google.com/translate?hl=cs&sl=pl&tl=cs&u=http%3A%2F%2Fforum.octaviaclub.pl%2Fviewtopic.php%3Ft%3D67613&sandbox=1 No tohle napsat mi trvalo déle než to najít..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 10. Březen 2014 Sdílet Vloženo 10. Březen 2014 Ještě doplním, že funguje jen na budíkách se software 0600 a výše(0400 až 0422 lze přehrát na 0600, nižší softwarové verze bohužel). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidling Vloženo 11. Březen 2014 Sdílet Vloženo 11. Březen 2014 (editace) Luxusni prace, nebolelo to, doufam? Sam za sebe ti dekuji, za ostatni, ktere to zajimalo taky. Nemusel jsi nic psat, stacilo hned na pocatku cele veci dat odkaz a bylo vymalovano. Urcite rychlejsi reseni pro vsechny, nejen pro tebe, kdyz uz jsi toto sam nakousl, nez v nekolika vlaknech, ruznych for psat o tom, ze to tak jde. Editováno: 11. Březen 2014, autor: Cidling Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidling Vloženo 12. Březen 2014 Sdílet Vloženo 12. Březen 2014 U me nelze zprovoznit, verze softu budiku 0422, musel bych prehrat soft. Jinak overeno na vysim softu budiku, pracuje jak ma. Take overeno pres vasila ve skodovce, take umoznuje kodovani teto funkce bez ohledu, zda-li tam byla z vyroby ci nikoliv. Takze tuto funkci muze bez problemu kodovat ku podivu i autorizovany servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voda13 Vloženo 12. Březen 2014 Sdílet Vloženo 12. Březen 2014 Jak prosím tě zjistím ( vagem ? ) tu verzi softu budíků ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 12. Březen 2014 Sdílet Vloženo 12. Březen 2014 Jednoduše...vyčteš si budiky. Jinak budíky se software 0600 a výše mají samostatnou kontrolku ruční brzdy v levé části(P) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 12. Březen 2014 Sdílet Vloženo 12. Březen 2014 To Cidling...přehraj soft....ať je sranda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.