Přejít na obsah

Koupě ojetého Yetiho


Promato

Doporučené příspěvky

Cetli jste manual k autu?

Citace:

"Za chladného popř. vlhkého počasí se mohou světlomety zevnitř na přechodnou dobu orosit.

− Rozhodující vliv na orosení má velikost rozdílu teplot uvnitř světlometu a před světlometem.

− Po zapnutí světel se v krátké době orosení ztratí. Může případně ještě zůstat na okrajích světlometů.

− Orosení se může vyskytnout i na zpětných a směrových světlech.

− Orosení světlometů nemá vliv na jejich životnost."

Jo a bylo to tak i u meho predchoziho Hyundaie - takze zadne Simply Never.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem dnes zjistil velice zajímavou věc. Firma kde pracuji používá služební Octavie a Transity. Ve firmě máme i automechanika od kterého jsem dostal informaci, že se jim tohle již na jedné Octavii a i Transitu přihodilo (standardní světlo) a servis to normálně vyreklamoval u obou aut. A dělalo to přesně to samé, co mě. Navíc to prý může být i problém na STK, ale na to se budu ještě raději informovat :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Přesně tak, počkej na déšť v noci, ráno tam chrstni vodu (ale ne litr :smich: ) a- jen aby tam byla vidět na dně. Jak rozsvítíš a zahřeje se to, tak se světlo krásně zarosí a vyraž směr škodovka. A rovnou si zavolej šéfa příjmacích techniků, tak jsem to řešil já s jiným problémem. Neodcházej dokud ti nad hlavou nebudou mávat jiným reflektorem :palec2: . Pokud by byl problém, řekni že máš známého v autorevue a že si s ním promluvíš pár přátelských slov o přístupu servisu k zákazníkovi.

Já kdysi měl 1,6 MPI a jen co jsem vyjel ze saloonu, auto blbě řadilo, šla tam blbě trojka a dvojka při podřazování kolikrát vůbec, resp. musel jsem ji tam vyloženě docvaknout a kolikrát tam vůbec nešla, šlo to tvrdě.

Zajel jsem do servisu a tam to zkoušeli všelijak štelovat, vyměnili olej za řidší a podávali si to jako horkej brambor. Když jsem už byl 3x v servisu a jednoho dne jel Prahu, což bylo s tímto řazením utrpení (nvé auto!), tak jsem se nasral a hodně. Zajel jsem tam kde jsem to kupoval, rovnou řekl že chci šéfa techniků, přišel a já mu řekl, ať jde se mnou do auta a zkusí si řadit.

Po chvíli na mě kouká a povidá: "pane tohle je nepoužitelné", abych mu to tam prej nechal rovnou a přišel za tejden. Rozebrali celou převodovku, vyházeli pár dílů, dali jiné. A od té doby řazení šlo jak po másle.... ;)

Prostě jednoduše: jen ti co neustále otravujou, vyhrožujou, maj šanci na úspěch (bohužel to platí všude)

Editováno: , autor: Clint
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, chystám se na to je otravovat, protože teď v mrazech to světlo vypadalo opravdu krásně......zamrzlé zevnitř a ne málo! Bohužel máš pravdu.....otravovat, oitravovat a být nesnesitelný, jinak člověk s nima nehne. Můj příbuzný, co by pracující v Audi AG Ingolstadt mi na můj dotaz odpověděl (ohledně mého problému), že takové věci musejí jít rovnou kus za kus vyměnit a docela se divil přístupu Škody k reklamaci :-( Jenže ono Audi a Škoda je asi velký rozdíl :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak včera mě to po ránu vážně dožralo a zajel do servisu, kde jsem si už velmi vážně porozprávěl s příjímacím technikem o fyzikálních jevech na světle. Po zhlédnutí sám uznal, že to je moc. Nafotil a v pondělí se mi ozve garanční technik.....držte palce!

Poslední fotky stavu orošení, kdy už uvnitř stojí voda a kapky stékají na vnitřní straně skla.

PS: Nechci být rejpavej, ale pro uživatele "mylys"..... Nechal byste si tohle na svém autě i přesto, že Vám řeknou ze Škodovky ty "jelita", že je to takle v pořádku? :palec2:

post-58333-0-53531000-1297587923_thumb.j

post-58333-0-89430900-1297587928_thumb.j

post-58333-0-66059700-1297587935_thumb.j

Editováno: , autor: Promato
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Pátek třináctého

Nechápu, proč si to pitomé datum na mě neustále vybírá svou daň! Přijít k autu, dálkovým ho neodemknout, pak pootočit klíčkem a auto absolutně mrtvé! Baterka v háji, v pondělí do servisu proč se to stalo, jak se to stalo....špatná baterka, nebo za to může auto? Nevím....uvidíme! Naštěstí v záruce!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přijela odtahovka, nastartovali přes kabely.....byla vyšťavená baterka. Auto jelo naposledy v úterý a v pátek bylo už mrtvé. Dojel jsem do servisu, kde baterii proměřili a prý za tak krátkou cestu (asi 5 km) se dobila nadmíru dobře. Další den se auto ráno podařilo nastartovat bezproblémů a tak jsem riskl jet do Německa.....najel jsem včera asi 400km a auto funguje, jako kdyby se nic nestalo. V servisu řekli, že se klidně mohlo stát, že třeba v kufru zůstala svítit žárovička. Každopádně zítra jedu raději do servisu, kde se na to podívají. Takže bez auta zase na 2-3 až 4 dni.

Teda ty máš pech,to je fakt k vzteku. :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pátek třináctého

Nechápu, proč si to pitomé datum na mě neustále vybírá svou daň! Přijít k autu, dálkovým ho neodemknout, pak pootočit klíčkem a auto absolutně mrtvé! Baterka v háji, v pondělí do servisu proč se to stalo, jak se to stalo....špatná baterka, nebo za to může auto? Nevím....uvidíme! Naštěstí v záruce!

Nic si z toho nedělej. Mě ve stejný den přeskočily rozvody, díky výrobní vadě na napínáku rozvoďáku.

Takže auto je v servisu na 10 dní.

Mám najeto jen 30tisíc. Kde je ten pokrok?

Kdysi dávno jsem měl Peugeota 309GLD, najeto 150 tisíc a za celou tu dobu se do něj lil jen benzín a olej.

A co teď - mám tomu auto věřit? Co když se to stane zase?

:(

Ještě, že je v záruce!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...