Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Cetli jste manual k autu?

Citace:

"Za chladného popř. vlhkého počasí se mohou světlomety zevnitř na přechodnou dobu orosit.

− Rozhodující vliv na orosení má velikost rozdílu teplot uvnitř světlometu a před světlometem.

− Po zapnutí světel se v krátké době orosení ztratí. Může případně ještě zůstat na okrajích světlometů.

− Orosení se může vyskytnout i na zpětných a směrových světlech.

− Orosení světlometů nemá vliv na jejich životnost."

Jo a bylo to tak i u meho predchoziho Hyundaie - takze zadne Simply Never.

Vloženo

To jsou zase jedny ty chytré věty, aby se zase mohlo říct "my za nic nemůžeme"

Jasně, ale přesně jak tu bylo řečeno, zežloutne, odloupe se chrom, může to prý poničit i jednotku.....a tyhle věci mi potvrdili všichni automechanici

Vloženo

Tak jsem dnes zjistil velice zajímavou věc. Firma kde pracuji používá služební Octavie a Transity. Ve firmě máme i automechanika od kterého jsem dostal informaci, že se jim tohle již na jedné Octavii a i Transitu přihodilo (standardní světlo) a servis to normálně vyreklamoval u obou aut. A dělalo to přesně to samé, co mě. Navíc to prý může být i problém na STK, ale na to se budu ještě raději informovat :-(

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Přesně tak, počkej na déšť v noci, ráno tam chrstni vodu (ale ne litr :smich: ) a- jen aby tam byla vidět na dně. Jak rozsvítíš a zahřeje se to, tak se světlo krásně zarosí a vyraž směr škodovka. A rovnou si zavolej šéfa příjmacích techniků, tak jsem to řešil já s jiným problémem. Neodcházej dokud ti nad hlavou nebudou mávat jiným reflektorem :palec2: . Pokud by byl problém, řekni že máš známého v autorevue a že si s ním promluvíš pár přátelských slov o přístupu servisu k zákazníkovi.

Já kdysi měl 1,6 MPI a jen co jsem vyjel ze saloonu, auto blbě řadilo, šla tam blbě trojka a dvojka při podřazování kolikrát vůbec, resp. musel jsem ji tam vyloženě docvaknout a kolikrát tam vůbec nešla, šlo to tvrdě.

Zajel jsem do servisu a tam to zkoušeli všelijak štelovat, vyměnili olej za řidší a podávali si to jako horkej brambor. Když jsem už byl 3x v servisu a jednoho dne jel Prahu, což bylo s tímto řazením utrpení (nvé auto!), tak jsem se nasral a hodně. Zajel jsem tam kde jsem to kupoval, rovnou řekl že chci šéfa techniků, přišel a já mu řekl, ať jde se mnou do auta a zkusí si řadit.

Po chvíli na mě kouká a povidá: "pane tohle je nepoužitelné", abych mu to tam prej nechal rovnou a přišel za tejden. Rozebrali celou převodovku, vyházeli pár dílů, dali jiné. A od té doby řazení šlo jak po másle.... ;)

Prostě jednoduše: jen ti co neustále otravujou, vyhrožujou, maj šanci na úspěch (bohužel to platí všude)

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

Ano, chystám se na to je otravovat, protože teď v mrazech to světlo vypadalo opravdu krásně......zamrzlé zevnitř a ne málo! Bohužel máš pravdu.....otravovat, oitravovat a být nesnesitelný, jinak člověk s nima nehne. Můj příbuzný, co by pracující v Audi AG Ingolstadt mi na můj dotaz odpověděl (ohledně mého problému), že takové věci musejí jít rovnou kus za kus vyměnit a docela se divil přístupu Škody k reklamaci :-( Jenže ono Audi a Škoda je asi velký rozdíl :-(

Vloženo

Ahoj všem,

jen pro představu....stačil kratší deseti minutový déšť a výsledek je tu :feve:

(foceno asi po hodinové cestě autem, kdy zapůsobilo teplo ze světla pro denní svícení)

post-58333-0-93128800-1297420810_thumb.j

post-58333-0-04340200-1297420816_thumb.j

post-58333-0-49025900-1297420822_thumb.j

Vloženo (editace)

Probůh, to jsi to ještě nestihl vyreklamovat? :feve:

Mít něco podobného já, tak už to mám dávno vyměnený, jsi nějakej měkkej :smich:

Odkud jsi? Třeba bych ti mohl pomoci....

Editováno: , autor: Clint
Vloženo (editace)

Tak včera mě to po ránu vážně dožralo a zajel do servisu, kde jsem si už velmi vážně porozprávěl s příjímacím technikem o fyzikálních jevech na světle. Po zhlédnutí sám uznal, že to je moc. Nafotil a v pondělí se mi ozve garanční technik.....držte palce!

Poslední fotky stavu orošení, kdy už uvnitř stojí voda a kapky stékají na vnitřní straně skla.

PS: Nechci být rejpavej, ale pro uživatele "mylys"..... Nechal byste si tohle na svém autě i přesto, že Vám řeknou ze Škodovky ty "jelita", že je to takle v pořádku? :palec2:

post-58333-0-53531000-1297587923_thumb.j

post-58333-0-89430900-1297587928_thumb.j

post-58333-0-66059700-1297587935_thumb.j

Editováno: , autor: Promato
Vloženo

Já Ti moc držím palce,sralo by mne to nehorázně-je fakt že ne pokaždé má člověk asertivní náladu,případně narazí na kombinaci vět: zjistíme,dáme vědět,budeme to řešit,pokusíme se s tím něco udělat atd.......

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Pátek třináctého

Nechápu, proč si to pitomé datum na mě neustále vybírá svou daň! Přijít k autu, dálkovým ho neodemknout, pak pootočit klíčkem a auto absolutně mrtvé! Baterka v háji, v pondělí do servisu proč se to stalo, jak se to stalo....špatná baterka, nebo za to může auto? Nevím....uvidíme! Naštěstí v záruce!

Vloženo

Přijela odtahovka, nastartovali přes kabely.....byla vyšťavená baterka. Auto jelo naposledy v úterý a v pátek bylo už mrtvé. Dojel jsem do servisu, kde baterii proměřili a prý za tak krátkou cestu (asi 5 km) se dobila nadmíru dobře. Další den se auto ráno podařilo nastartovat bezproblémů a tak jsem riskl jet do Německa.....najel jsem včera asi 400km a auto funguje, jako kdyby se nic nestalo. V servisu řekli, že se klidně mohlo stát, že třeba v kufru zůstala svítit žárovička. Každopádně zítra jedu raději do servisu, kde se na to podívají. Takže bez auta zase na 2-3 až 4 dni.

Teda ty máš pech,to je fakt k vzteku. :feve:

Vloženo

Pátek třináctého

Nechápu, proč si to pitomé datum na mě neustále vybírá svou daň! Přijít k autu, dálkovým ho neodemknout, pak pootočit klíčkem a auto absolutně mrtvé! Baterka v háji, v pondělí do servisu proč se to stalo, jak se to stalo....špatná baterka, nebo za to může auto? Nevím....uvidíme! Naštěstí v záruce!

Nic si z toho nedělej. Mě ve stejný den přeskočily rozvody, díky výrobní vadě na napínáku rozvoďáku.

Takže auto je v servisu na 10 dní.

Mám najeto jen 30tisíc. Kde je ten pokrok?

Kdysi dávno jsem měl Peugeota 309GLD, najeto 150 tisíc a za celou tu dobu se do něj lil jen benzín a olej.

A co teď - mám tomu auto věřit? Co když se to stane zase?

:(

Ještě, že je v záruce!

Vloženo

Má pravděpodobně 1,8 TSI, zajímalo by mě, kdy to kupoval. Škodovka to má už údajně vyřešené jiným napínákem. Také by mě zajímalo, zda se to stalo ihned při nastartování a jak to vysvětlují v servisu...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...