povlik Vloženo 17. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2010 Zdravím všechny, ať hledám podobný případ marně. Potřebuji poradit s Fabií 1,4 mpi 50 kw,motor AME. Auto má LPG pokud jedu na plyn vše je OK. Při jízde na benzín se objevuje problém při vyhození rychlosti se otáčky propadnou na cca 450-500 a zase se vrátí na předepsané cca 780 takto to udělá 5 až 6 krát při tom se auto otřásá a pak je zas vše ok,nebo stojím na volnoběh normálně to šlape a z ničeho nic to samé otáčky se propadnou a za chvíli je zas vše v pořádku jako když přestane jít jeden válec nebo tam nejde benzín. V servisu nic nezjistili vyčistili klapku,nový pal. filtr, nová origo sonda. Nechápu to na plyn to jede tak asi svíčky nebo lišta to nebude. Poradí někdo můe to být vstřik v servisu řekli že vstřik odejde najednou, ale to auto za jízdy jede normálně.Díky za radu jestli někdo poradí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 18. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2010 Když načteš v bloku naměřených hodnot výpadky zapalování vykazuje to něco? Teda pokud máš doma nějakej diagnostickej program. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
povlik Vloženo 18. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 18. Listopad 2010 Ne nemám,myslím že by to blblo i u toho plynu nebo ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 18. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2010 A co benzín, tankuješ pořád u stejný pumpy, nebo různě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoSMiK86 Vloženo 22. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 22. Listopad 2010 se otáčky propadnou na cca 450-500 a zase se vrátí na předepsané cca 780 takto to udělá 5 až 6 krát při tom se auto otřásá a pak je zas vše ok mě to dělalo něco podobnýho při studeným startu když auto dýl stálo (dýl než den). Motor (já mám AQW) naskočil, a po chvili jako kdyby jel na 3 nebo 2 válce, otáčky spadly, auto se třáslo ale po cca 3 sekundách se vzpamatovalo a bylo to OK až do dalšího studenýho startu. Zkus si koupit přísadu do benzínu "čistič vstřiků" mě to pomohlo a teď jsou studené starty v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 (editace) a co máš za LPG, podtlak nebo sekvenc? Ono plyn má jiný průběh hoření, takže i přechod otáček je takový hladčejší. A pokud by jsi měl sekvenc tak tam jsou i nastaveny vyšší volnoběžné otáčky (u podltlaku si teď nejsem jist). Nicméně, jak radí, přísadu do beneli a já bych přidal i tu výměnu svíček. Svíčky ale ty co doporučuje výrobce, ne žádné "spešl" na plyn. Editováno: 24. Listopad 2010, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
povlik Vloženo 24. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Listopad 2010 Lpg je sekvenční, rok 2007. Je pravda ze na ten plyn je volnoběh v pohodě takový uhlazený a na benoš to jde tak divně rozhádaně,zkusím přísadu do benzínu a chvíli jezdit na benzín,denně najedu do práce 110 km tak párkrát pojedu na benzín,koupil jsem novou lamda sondu za 2000 kč a k ničemu je pravda že se má po 160 000 km měnit tak jsem to dodržel, ale problém zůstává,diky za rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 25. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 25. Listopad 2010 no vidím že toho do práce urazíš taky pěknou štreku, skoro jako já (90km) . Jinak jak jsou na tom rozvody, ty mohou taky dělat neplechu na volnoběh. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
povlik Vloženo 25. Listopad 2010 Autor Sdílet Vloženo 25. Listopad 2010 Rozvody jsou původní, mám 161 000 km. Dnes jsem jel celou cestu na benzín dal jsem tam čistič vstřiků(STP) za jízdy je to ok, jak vyhodím rychlost nebo rozjíždění po městě,samo to nechcípne ale volnoběh divnej ručička klesne na 500 pak zas nahoru. Už me to s..e! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.