Publikováno Listopad 29, 201014 r Ahojte, odisiel(zadrel sa) mi motor v mojej fabii 1,2 40kw r.v 2003. Chcem ho vymenit za motor 1,2 47kw r.v 2005. Co myslite ?? mozem prehodit kus za kus? alebo treba aj elektriku pomenit (RJ,cidla,kabelaz..atd ) ?? Dik za pomoc
Listopad 29, 201014 r Urobiť sa da všetko ale rovno možeš kupiťdruhe auto 47KW. tolko prace. A jedna poriadna cestna kontrola a maš papiere preč kym tam nedaš nazad 40KW motor. čiže na papiere to nedaš. Kod motora musiš dodržať požaduje to vraj aj STK. A čo je tomu motoru?
Listopad 29, 201014 r Autor zacalo to nepravidelnym chodom motora-strata vykonu, diagnostika v servise potvrdila slabe tlaky v tretom valci..nasledna oprava v servise ( vymena spanovakov retaze, ventilov, zarovnanie hlavy ). Po oprave OK ale zacal motor strasne zrat olej, ca 1liter na 500km. po 3 tyzdnoch jazdenia motor sklepotal a vypadalo to tak ze preskocil rozvod. motor tocil ale nechytal. po reklamacii v servise motor uz bol seknuty - zadrety a reklamacia nebola uznana pretoze sa vraj na aute chodilo bez oleja a zadrel som koli tomu motor...NIKDY VIAC ZNACKOVY SERVIS !!!! Upraveno Listopad 30, 201014 r od Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Listopad 29, 201014 r Kolko ma ten motor nabehane? Velmi často sa to stava že strašne začne žrať olej ked sa urobia ventily.
Listopad 30, 201014 r junior: záměna typu motoru - rovná se přestavba vozidla, toliko zákon cč.56/2001Sb. K přestavbě musíš mít stanovisko výrobce vozidla - bohužel Škoda říká, že NE! Jediná cesta jak dát do Škodovky jiný typ motoru (tedy v situaci, kdy to nepovolí výrobce) je pouze teoretická, a to tak, že by jsi s takto přestavěným vozidlem musel na kontrolu do pověřené zkušebny(nestačí STK), kdy by se musela udělat minimálně kontrola plnění podmínek co se týče emisí, elektrokompatibility, brždění a hluku. Ale do toho nikdo nepůjde. Sežeň motor, co máš v TP a pokud Ti z nějakého důvodu nevyhovuje - tak jedině jiné auto. TEX
Prosinec 1, 201014 r Kolko ma ten motor nabehane? Velmi často sa to stava že strašne začne žrať olej ked sa urobia ventily. Ale nejako mi uniká podstata. Urobia ventily a daju nove tesnenia ventilov. Ako to moze zacat zrat olej? Ked to doteraz napr. nezralo. Ved s piestnymi kruzkami sa vecsinou nikdy nič nerobí....
Prosinec 1, 201014 r Už to tady někde bylo. Že prý musí zbrousit hlavu a tím vzroste komprese a prolézá olej zkrz kroužky . Ale osobně tomu nevěřím ani trochu. Do značkového servisu jedině tak 2 hodiny po smrti.
Prosinec 19, 201014 r hm bohužel to vypadá na totál odfušovanou opravu motoru v servisu. ale jak říkají druzí jedině sehnat jiný motor stejného označení
Prosinec 20, 201014 r Daj tam tu novú 1.2 44kW verziu a mas po starostiach(ber iba po roku 2009)..... Na 47kW verziu musiš menit aj elektriku..... V pripade 44kW par drobností. Ale nech sa radsej niekto vyjadrí čo to už robil.
Prosinec 20, 201014 r tak bohužel ani tu 44kW verzi tam nebude moci dát, neb to bude mít jiný kód motoru
Prosinec 20, 201014 r To ano .... ale 47kW verziu by kazdy odhalil a na STK si to nevsimnu.... bude to identifikovatelne len podla prisavania cerstveho vzduchu nebude to mat nad motorom ale vedla motora..... Este som nikde nevidel ze kontroluju typ MOTORA.
Prosinec 20, 201014 r a to já zas mám jen ty zkušenosti (ať už jsem byl z Fábulí, nebo s Feldou), mrknou jestli je tam ten kód co je v techničáku, výrobní číslo dál už je nezajímá. Třeba na naší Feldě je ten kód na bloku hodně blbě vyražený, tak si bral i světlo a hadr aby si ho pořádně očistil a přečetl, takže tomu věnoval hodně velkou pozornost.
Prosinec 20, 201014 r tak bohužel ani tu 44kW verzi tam nebude moci dát, neb to bude mít jiný kód motoru Mam aj 44KW a ta ma kod BBM. 40KW mam AWY a BMD ale možna je ich aj viac.
Prosinec 20, 201014 r Mna by zaujimalo aky kod by tam dala skodovka teraz.... či maju skladom ten AWY(kazové hlavy)..... 40kW - AWY, BMD 44kW - BBM, CHF Upraveno Prosinec 20, 201014 r od TiGeRZ
Prosinec 21, 201014 r tigerz: tak kód motoru se samozřejmě kontroluje - ať uděláš pravidelnou TP nebo jen evidenční kontrolu. V protokolu se uvádí typ motoru. Pokud tam technik má typ motoru napsat, tak se musí podívat na blok jestli typové označení (kód) souhlasí s TP - pokud nesouhlasí, tak musí být evidenční kontrola nevyhovující a v příp. pravidelné TK se jedná o závadu (teď nevím jestli B nebo c). Tex
Prosinec 21, 201014 r No ja na tej mojej potvore nikde nevidim ten kod AWY.... kde sa to da vyčitať na motore? Aj tak by ma zaujimalo čo by tam ten servis dal teraz za motor........
Prosinec 21, 201014 r Tu nalepku tam uz davno nemam a ten kod pri prevodovke neviem ci je citatelny za normalnych podmienok. Na STK mi ho nikdy nekontrolovali....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.