zacalo to nepravidelnym chodom motora-strata vykonu, diagnostika v servise potvrdila slabe tlaky v tretom valci..nasledna oprava v servise ( vymena spanovakov retaze, ventilov, zarovnanie hlavy ). Po oprave OK ale zacal motor strasne zrat olej, ca 1liter na 500km. po 3 tyzdnoch jazdenia motor sklepotal a vypadalo to tak ze preskocil rozvod. motor tocil ale nechytal. po reklamacii v servise motor uz bol seknuty - zadrety a reklamacia nebola uznana pretoze sa vraj na aute chodilo bez oleja a zadrel som koli tomu motor...NIKDY VIAC ZNACKOVY SERVIS !!!!
Ahojte, odisiel(zadrel sa) mi motor v mojej fabii 1,2 40kw r.v 2003. Chcem ho vymenit za motor 1,2 47kw r.v 2005. Co myslite ?? mozem prehodit kus za kus? alebo treba aj elektriku pomenit (RJ,cidla,kabelaz..atd ) ??
Dik za pomoc
Zdravim mam problem s oktavkou r.v 97 po vymene rozvodov po zahriati zacne motor trhat na volnobehu a skacu otacky. Bolo vymenene cerpadlo na chvilu to prestalo a teraz opat sa prejavuje ta ista zavada. Rozvody su nastavene OK, trysky davaju od cca 160-170 bar takze ok. Motor ma zatah vynikajuci bez straty vykonu. Riadiaca tryska OK ( 98 ohmov ).
Mal niekto podobny problem? co to moze byt? mam prekontrolovat podtlaky a relatka ?
Inak VAG neukazuje nic, ziadnu chybu. Akurat riadiaci zamok na dverach je nefunkcny.
poradte
dik