Přejít na obsah

Drnčení při volnoběhu v interieru 1.2 TSI


kysa

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Tak já mám dnes auto v Havířově v servise kvůli lakování, když do mě zezadu někdo napálil a hned jsem je zaůkoloval drnčením. Dnes jsem tam volal a prý to vypadá, že to jde od turba a budou zkoušet přehrávat soft. Pokud to nepomůže, budou to řešit dále se škodovkou... jak toto dopadne :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Není to škoda ho prodavat dneska sem sním jel v kalamitě  motůrek hezky topil a tiše předl jízda je  paráda  a co ti za něj kdo dá spíš to chce nějak vyřešit ten řetěz neexistuje od jiného výrobce pevnější? Drnčení volno běhu se po přehráti softu  ztratilo . 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si nestěžuji, že by nebyl uživatelsky příjemný, ale TEN zbytek.... Je to ke vzteku co ten motor vyvádí. Kdybych ho používal jako pošťáci co startují i 50x za den tak se nedivím, ale toto je síla.... A investovat do výměny hlavy na širší průvlak a tím pádem vše z nového řešení nebudu. A jest-li se naseru tak to rozpatlám dál. Ten řetěz měním co olej a cálovat to ze svého mne nějak nemotivuje ho mít. Do 60000km, což je konec záruky to ještě snad zvládnu grátis...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to mam úplně stejný . Proto mě zajímá  nějaký rozumný řešení to auto sem kupoval na 10 a vice let .  Pawouku ty sady máji stejné čísla i když sou jiní výrobci ? Nedá se nějak dohledat  jestli je nějaká sada kvalitnější ? Diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si nestěžuji, že by nebyl uživatelsky příjemný, ale TEN zbytek.... Je to ke vzteku co ten motor vyvádí. Kdybych ho používal jako pošťáci co startují i 50x za den tak se nedivím, ale toto je síla.... A investovat do výměny hlavy na širší průvlak a tím pádem vše z nového řešení nebudu. A jest-li se naseru tak to rozpatlám dál. Ten řetěz měním co olej a cálovat to ze svého mne nějak nemotivuje ho mít. Do 60000km, což je konec záruky to ještě snad zvládnu grátis...

Nejhorší je, že bys spolu s hlavou musel vyměnit i kliku - dolní hlavní poháněcí kolo je na ni nalisovaný za tepla v přesně "středěným" přípravku, aby se dodržely úhly a jen tak jednoduše s jednou rukou v prdeli ho nevyměníš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tím vším z nového bylo myšleno i spoustu hovadin dalších, i např toto  a raději polomotor než to rozm.dávat po kouskách kde z toho stejně původního nic nezbude a to se na to můžu vysekrementovat. Za to mi ta hromada napucované oceli nestojí. Za pár let v tom bude stejně jezdit nějaké nevoňavé hovado, které stejně ty naše "snahy" o blaho vozidla neocení. Tím pádem se ze mne jako automaniaka pomalu stává spotřebitel a vzhledem k tomu, že tomu výtvoru je buřt co mne stál tak mi je pomalu buřt kde stojí on. Slunce-voda- mráz(stojí na dvorku pod stříškou jen proto abych nemusel provádět škrabkovací ceremoniál ulice), od čeho to má tu vrstvu barvy a pozinku. Čím víc to opečovávám tím víc mne to začíná kroutit do vývrtky co se kolem toho nalítám nalítal. Sousedka má Fabku 1,4TDI a JEN s tím jezdí a jaký má klid. :kol-31:

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dneska jsem dořešil-dopátral se, drnčení-klepání, promiňte že to není přímo k tématu, ale možná to slyšíte taky, z levé části auta, jakoby od levého podběhu a vyřešeno. Zloduchem byla tyčka podpěry kapoty. Vytáhnul jsem ven ten plast sloužící jako kloub, podložil kouskem vystřižené netkané textilie aby posloužil jako podložka, nacvakl zpět a ticho. :kol-46:

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napiš to do Bolky, třeba od nich za to dostaneš tričko jako zasloužilej zlepšovatel... To je taky zmrdovina, udělat díl, kterej vytváří skoro nedohledatelnej pazvuk v interiéru - protože jak to začneš hledat, samozřejmě zvedneš kapotu a tuhle plastovou patku zatížíš - a ona rázem zmlkne...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na různé pazvuky jsem se naučil- poslouchat je z praxe na kombajnu. Tam jakékoli opominutí mohlo mít katastrofální následky. Tady k té tyčce-  jsem se nenechal ošálit a zakvedlal jsem jí s kapotou v ruce a bylo jasno odkud to přichází. Dělalo to hlavně při jízdě na sérii drobných nerovností a nebo přejezdu. Dávali jsme v servisu první navinu kosti stabilizátoru- jak bylo ostatně zvykem a ono to nepřestalo a pátral jsem dál a bingo. Taková hovadinka a jak to otráví život.  Oprava v podstatě zadarmo, ale je klid.

Na tričko jim dlabu, ať dořeší rozvody.... A nebo ať dají kompenzační pořádnou slevu za utrpení s nouzáky, reklamacema atd atd.... 25% mi bude stačit a ještě jim dost zůstane, myšleno u koupě nového samohybu resp  jejich pokusu o vyrobení dalšího kvalitního auta.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zase mi to drnčí, je to otrava.

Existuje už nejaké definitívne riešenie tohto problému, alebo stále iba ten čierny sáčok? Podarilo sa mi to drnčanie zmierniť tým, že som hadičku prichytil izolačnou lepiacou páskou o tie káble, ale ak stojím na svetlách, tak to drnčanie stále počujem a vadí mi to. Nie je to tak silné ako pred tým, ale stále je to otravné. :-(
Vlastne ani nechápem prečo sú tie hadičky (hlavne tá od vody) vedené tak, ako sú, prečo tam nie je nejaký úchyt, alebo niečo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...