Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Trošku odbočím...

 

Je možná záměna převodovky za jiný typ z 2.0 TDI s jiným zpřevodováním? Důvod? Snížení otáček na dálnici. Nemůžu se pořádně dohrabat rozdíli převodových stupňů např. HDV vs RS, tak s tím nechci ztrácet čas, když to nepůjde ani mechanicky.

 

Děkuji!

 

Nalezeno, ať žije elsa...

 

Převodovky PD jsou všechny shodné, RS točí při 2500 ot/min 135 km/h, 103kw 131 km/h.

u CR to samé, nepočítám li 1.6 77kw :)

 

To Pawouk: Strašně nerad zakládám nová témata, takže jestli, tak to přesunem...

Editováno: , autor: ka_r_los
Vloženo

Pokud, tak na tohle založíme vlastní téma a nebude tu mít polo-TO. Včera jsem si to počítal a ty převodovky jsou ve výsledku hodně stejně, sic jsou jinak zpřevodované co se týká jednotlivých převodů, tak to pak srovnává finální převod... jako jestli, tak by to bylo dost zajímavé, těch převodovek je na trhu dost a dost...

Vloženo

Ta spotřeba je logická a samozřejmě to tak je i v praxi. Jeli jsme spolu (s tím kámošem, co má CR) cca. 200km oba stejně naloženi a on měl cca. 4,9l/100 mezitím co já 6l/100.... Tož tak k té převodovce :)

Vloženo

na druhou stranu ty auta jezděděj +/- stejně. To zas nemůže být takový rozdíl, ne? Ale je fakt, že když tady čtu ty hausnumera o spotřebě, tak se nestačím divit. To, co někdo uvádí jako dlouhodobý průměr, mi to nežere ani studený po městě :-)

Vloženo

Bratránek má BKD se kterým jezdí za 5l/100 a kámoš měl (prodal) BKD se kterým jezdil taky okolo 5,3. Oba 2.0TDi BKD 103kW PD. Pravda, nemají kombíka, ale sedana. Ale to asi takový vliv mít nebude. Ročník 2006 a 2005. Moje 2009 žere... ale jsou to minimální náklady oproti opravám, které jsem musel provést..

Vloženo

Vliv to samozřejmě má, ber to tak ,že máš úplně jinou aerodynamiku, vozíš si sebou víc materiálu atd, liftback je v tomhle lepší, takže uber tak 0,2-0,3l. Já mám 7/2008 a dlouhodobou mám prostě 6l :) Ale servisně musím zaklepat, jen nafta a olej.

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

zajimave jsou nektere nazory, ktere tu resite, nicmene abych pridal svou trosku do mlyna, v lete kombinovana 6.9l, v zime 6.8l :kol-31:

Editováno: , autor: k.op
  • o 3 týdny později...
  • o 4 měsíce později...
Vloženo

  BKD 2005 před výměnou rozvodů 5,5, po výměně rozvodů 4,9. První majitel, na krátké vzdálenosti proměřuje o asi 0,5 litrů. Na dlouhé vzdálenosti ukazuje PP s přesností na desetinu.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Trošku to tady oživím a přidám pár svých zkušeností (motor BKD r.v. 2010).

 

Zima 15" kola

* spotřeba do práce (20km celkem, 15km dálnice, 5km město) dlouhodobá průměrná 6,2l

* Ale zato cesta do Rakouska na Stuhleck (cca 210km tam), jízda dle předpisů.

Směrem tam 5,1l, nazpět dokonce 4,3l !! (nevěřil jsem tomu, tak jsem si to musel vyfotit, fotka níže) :D

* Nebo cesta Brno -> Praha 5,4l

 

Léto 17" kola

* spotřeba do práce (20km celkem, 15km dálnice, 5km město) dlouhodobá průměrná 6,6l

(je to samej semafór a potom dálnice a přes léto taky věčně klima a navíc 17" kola)

* cesta Brno -> Praha cca 5,8l

* zas když jsem jel Brno -> Zlín s plynem na doraz, tak průměr na tu cestu 7,1l :)

 

Takže je to celé jen o tom, jak má člověk těžkou nohu na plynu, kde jezdí a co tam má za kola.

 

Spotřeba při cestě ze Stuhlecku

post-9600-0-97841200-1456956018_thumb.jp

Editováno: , autor: Jarys
Vloženo (editace)

Sice 2.0TDI 125kw , chorvatsko tam i zpět(2300km)  5,0L , tam +- předpisově tempomat , zpátky po zdržení v kolonách(cca4hodky) svižnější tempo... na kolech  225/45 R17.

Po městě přes 7l...

Editováno: , autor: Surmi
Vloženo

Aby někdo nebyl smutný, že někdo má spotřebu 4.3 a někdo 6, tak já jsem jel teď Olomouc - cca. 200km, na dálnici 110-120 a mimo dálnice 80-90 a na 195/65 R15 jsem měl 5,7. V létě to bude zase okolo 6,5-7. Taky mám BKD (PD 2009).... akorát kombi.... no na spotřebu každopádně dnes nemusíme koukat, jak stojí nafta 20 kaček bez daně :D

  • o 2 měsíce později...
Vloženo (editace)

Tak něco aktuálního, BKD 103kW na letních 17" (cesta Brno -> Praha) v běžném provozu tempomat na 110km/h, v omezeních na D1 dodržováno 80km/h, nikam jsem nespěchal.

 

post-9600-0-09868400-1462743342_thumb.jp

 

Když se chce, tak to jde... :D:))

Editováno: , autor: Jarys
Vloženo (editace)

Ale vyndavat kvuli spotrebe zarovky, to je extrem... :kol-98:

 

Jinak pokud jsi mel tech 110 km/h tachometrovych (takze u me by to bylo cca 104 km/h), tak bych ja s 1.9 mel spotrebu tak o pul litru mensi. To jen pro srovnani (i kdyz na dvou pripadech se tezko neco prokazuje).

Editováno: , autor: LucasCZE
Vloženo

jj žárovky... :D:))  To víš, šetřil jsem každej gram. :D  Já už si na to zvykl, zatím nebyl čas pořešit LED, aby to nehlásilo. :D:)))

 

Hele a jinak souhlas, na 1,9TDI bys měl spotřebu určitě lepší. Vím, že jsme tu v tématu OII, ale na FI jsem v hodně klidovým režimu měl Brno->Praha->Brno spotřebu 4,3l, někde to snad mám ještě aj vyfocené. :) 

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...