Publikováno Prosinec 13, 201014 r Zdravím všechny Yeťáky. Mám Yeti 1.2. Neřešil někdo rychlejší ohřev motoru? Teď v zimě trvá dost dlouho, než to trochu začne topit. Možná by pomohla clona před chladič. Na Octavii se prodává, ale dala by se vyrobit i doma. Jezdil jsem s Megane a tam šlo topení o mnoho rychleji. Díky, Miki
Prosinec 13, 201014 r Kvůli tomuto jsem si tam dal vyhřívané sedačky. Než naběhne naplno topení, tak už dávno krásně hřejou
Prosinec 14, 201014 r Zdravím všechny Yeťáky. Mám Yeti 1.2. Neřešil někdo rychlejší ohřev motoru? Teď v zimě trvá dost dlouho, než to trochu začne topit. Možná by pomohla clona před chladič. Na Octavii se prodává, ale dala by se vyrobit i doma. Jezdil jsem s Megane a tam šlo topení o mnoho rychleji. Díky, Miki Hmmmm, tak to jsem asi nějakej velkej seveřan Měl jsem před yetiskem oktávku a teď si pochvaluju, jak Yeti krásně topí. Asi je to relativní. Vyhřívaná sedadla nemám a už asi pořizovat nebudu. Nicméně - máte někdo zkušenost s vyhřívanými potahy /resp. máte někdo takové ty dodatečné "podprdelníky" do autozásuvky?/
Prosinec 14, 201014 r Tak jestli něco takového existuje, tak to bych si to pořídil taky a měl bych u ženy ohromné plusové body Máme Felicii a Yetiho, Felda topí na plno už po 2 km, Yeťák tak po 15 km. Mě osobně to nevadí, ale žena je dost zimomřivá... Upraveno Leden 3, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Prosinec 14, 201014 r Co se týká vyhřívané deky na sedačky, tak to mám ve služební octávii. Je to deka, která vyhřívá i záda a je do klasického cigareťáku. Do minuty hřeje - můžu doporučit!
Prosinec 14, 201014 r Myslim, ze clona pred chladic v tomto pripade nema zmysel. Ak je motor studeny, funguje len vnutorny chladiaci okruh v, ktorom chladic vobec nie je. Pomoze ti len nezavisle kurenie. Tiez som o tom uvazoval, ale je to riadna palka 1000-1500 euro
Duben 27, 201114 r Ta clona asi pomůže - nepustí do motorového prostoru tolik studeného vzduchu. Motor se chladí i přes blok a i převodovka se dříve zahřeje. Ale u Yetiho se těmi štěrbinami v mace nedá nic moc prostrčit. Upraveno Duben 27, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Duben 27, 201114 r Tento problém s "pomalým ohřevem motoru" u motorizace 1.2 TSI se řeší i v sekci FII a Roomster zde:
Prosinec 28, 201113 r a co tam nacpat dálkovej start a prostě si nastartovat 10 minut před odjezedem, spotřeba paliva navíc bude nula nula nic, a aspoň se trochu ohřeje blok motoru a při následné jízdě to začne topit rychleji než teď kdy to trvá někdy až po 10km.. http://www.kanaco.cz/elektronicke-zabezpeceni/detail/bezdotykove-dalkove-ovladani-cz-pro-vw-skoda-seat-pke-bezklicove-zapalovani-dalkovy-start.html http://www.elcar.cz/dvojcestne-lcd-pager/63-keetec-ts-8000-autoalarm-pager-dalkovy-start.html
Leden 14, 201213 r pro přátele krycí clony na masku dávám odkaz : http://www.obautodily.cz/skoda_yeti_zimni_clona_predni_masky_horni-yetimask002 (Na AUKRU je to za 499,-+ poštzovné) mě osobně se to nějak moc nelíbí, stále pochybuji o funkčnosti jakékoli clony u tohoto motoru. Spíše mě ale zaujala ta upoutávková fotka. Nevim zda blbě nekoukám, ale zdá se mi to nebo ne - jako by ta kapota byla "rozpáraná" ?? Co tím chtěl básník říci, nevím.
Únor 2, 201213 r tak si myslím, že ohřevu nic nepomůže, teď je tady kosa -19 a motor se ohřeje stejně rychle jako když bylo +5, prostě ten motor potřebuje svůj čas a je mu jedno co se děje okolo něj, jediný snad co trochu pomohlo je kryt kapoty a utěsnit škvíru mezi čelem a kapotou pak se auto ohřeje po cca 7 km jízdy a navíc tak rychle nevychladne když někde stojíš, i kapota z venku mi po ujetí 100km nerozmrzla....teplo se drží pěkně uvnitř motorového prostoru.... jo a do mikiny se svlíkám tak po 30 km to už se dá sedět v teple i uvnitř auta :-) Upraveno Únor 2, 201213 r od hadak11
Únor 2, 201213 r Myslim, ze clona pred chladic v tomto pripade nema zmysel. Ak je motor studeny, funguje len vnutorny chladiaci okruh v, ktorom chladic vobec nie je. Pomoze ti len nezavisle kurenie. Tiez som o tom uvazoval, ale je to riadna palka 1000-1500 euro a toto je pravda, když padal hustě sníh, tak sem ujel asi 20 km a celej chladič byl zaflákanej sněhem a ledem prostě se tam vůbec do něj nedostala teplá voda....
Únor 2, 201213 r Protože se neotevřel termostat, ten se otevírá až kolem 80 stupňů. A zakrýt celý předek má význam, není motor na přímém mrazu a je víc chráněn.
Únor 2, 201213 r Tak jest: termostat hlavy válců otvírá při 80°C,termostat bloku motoru při 87°C. Aby to nebylo jednoduché,tak clona vodního čerpadla uvolní průtok až při teplotě chladící kapaliny 87°C.
Říjen 3, 201212 r po zkušenostech z minulé zimy sem se rozhodl investovat do TEPLA.... http://www.autosip.c...scription#anch1 http://www.adusservi...dul-commandcall příští týden to montují, pak podám reference. Upraveno Říjen 11, 201212 r od hadak11
Říjen 13, 201212 r Tak je to odskoušený. Funguje to dobře. Ráno bylo -2st. motor měl po 30 min 70C. V autě teploučko. Jediný co je potřeba udělat je nastavit den předem climatronic na HIGH, aby veškeré teplo z výměníku šlo do kabiny. Protože jakmile se nechá teplota třeba na 24C tak zůstává otevřená klapka a z venku tam jde chladný vzduch a neohřívá se to tak rychle. Upraveno Říjen 13, 201212 r od hadak11
Prosinec 14, 201212 r Tak je to odskoušený. Funguje to dobře. Ráno bylo -2st. motor měl po 30 min 70C. V autě teploučko. Jediný co je potřeba udělat je nastavit den předem climatronic na HIGH, aby veškeré teplo z výměníku šlo do kabiny. Protože jakmile se nechá teplota třeba na 24C tak zůstává otevřená klapka a z venku tam jde chladný vzduch a neohřívá se to tak rychle. Ake tam mas ovladanie? Je v interieri nejaky skaredy bazmek? Kolko stala montaz a kolko ta to cele vyslo? Ja na tym silno uvazujem, ale nechem mat v interieri nejaku spatnu skatulu a chcem aby to bolo ovladatelne cez telefon. To bude stat asi balik
Prosinec 14, 201212 r Sranki nic není vidět, ovládá se to přez sms, vše je schováno pod palubovkou vlevo jak je ovladač na světla, dá se to i manuálně zapnout / vypnout a na to je takovej malej čudlík a záleží kam si ho chceš dát já ti to vyfotím. topení koupíš od webasto nebo eberspacher montážní sadu pro yetika a ovládání (to se dělá dokonce na slovensku) cena nového setu cca 40t http://shop.molpir.s...rams=typ_t;1900 http://shop.molpir.s...rams=typ_t;1902 já sehnal 1 rok starý topení za 10t (maník si koupil diesl auto a benzinovy topeni prodaval) a montáž s ovládáním stála 12t celkem 22t Upraveno Prosinec 14, 201212 r od hadak11
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.